Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 12:43

Een bod van €25,00 op nieuwe Valentino schoenen met een waarde van €450,00 en een bod van €20,00 op een nieuwe Burberry blouse met een waarde van €300,00. Zucht.


Banyu
Berichten: 12466
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 12:49

Chabby schreef:
Een bod van €25,00 op nieuwe Valentino schoenen met een waarde van €450,00 en een bod van €20,00 op een nieuwe Burberry blouse met een waarde van €300,00. Zucht.


Ja het is weer goed raak hiermee.

Jolien87

Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 14:13

Het blijft toch een terugkomend fenomeen, mensen die het voor zo weinig mogelijk willen hebben.

Grappig verhaal.
Wij hadden van onze tuinverbouwing zo'n 10 vierkante meter klinkers over, deze hadden we gratis aangeboden op MP. Na een paar afhakers kreeg ik net een berichtje van iemand die het direct wilde komen ophalen. Prima, ik ben toch thuis en anders staat het in de steeg.
Staat er een half uur later een keurige vrouw op de stoep om de stenen te halen dus ik vroeg waar ze de auto had staan, wijst ze naar het kleinste Fiatje wat ik ooit heb gezien. En daar zaten ook nog eens twee volwassen meiden in. := Even was ik bang dat ze maar een paar stenen wilden maar ik heb ze toch maar even de weg gewezen om met de auto bij de steeg te komen.
Nou, daar kwamen ze met een enkele Action shopper waar ze alles in wilden vervoeren. Ze gingen gewoon een paar keer heen en weer rijden. Ik heb ze maar even het rolkarretje gegeven zodat ze zichzelf niet een breuk zouden tillen.

Even voor het beeld, het gaat om deze 2 stapels:

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb ze veel succes gewenst en gezegd dat ze het karretje naderhand wel weer in de tuin mogen zetten.
Ze waren helemaal blij met de stenen en hebben de grootste lol met elkaar, zo te horen. :')

Cowboy55
Berichten: 8475
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 14:20

Dat ziet eruit als het betere deel van een kubieke meter.
Praat je toch gauw over 1.500 kilo gewicht.
Dag versnellingsbak van de Fiat, dag motorblok, dag remmen..... _O- _O- _O-

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Jolien87

Berichten: 17400
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 14:24

Cowboy55 schreef:
Dat ziet eruit als het betere deel van een kubieke meter.
Praat je toch gauw over 1.500 kilo gewicht.
Dag versnellingsbak van de Fiat, dag motorblok, dag remmen..... _O- _O- _O-


Ja, het is echt behoorlijk veel. De stapels zijn zo'n 1,5 meter hoog.
Nu verwacht ik dat je met een shopper per keer niet zoveel schade kunt aanrichten, maar ik denk dat je met de benzinekosten van al die ritjes haast nog beter nieuwe stenen had kunnen kopen. :=

Marocje
Berichten: 5600
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 16:36

Whahaha. Doet me denken: vroeg een keer op mijn (toenmalige werk) of ik daar een baal hooi kon kopen. Vond het altijd zo mooi spul. Dus die man zegt: ‘hoe wil je dat meekrijgen dan?’ (Mijn pony stond ergens anders)
‘Uhm, gewoon in mijn auto? Heb een grote kofferbak..’

We praten hier over balen van 400kg _O- _O-

Nee, heb het maar niet geprobeerd :Y)

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 17:00

Ach joh kan toch prima, bankje plat, past makkelijk :P

Mijn eerste auto was een oude Suzuki alto automaat 1.0. Ik reed toen een paard van een meisje die er ook geen verstand van had. Of ik er niet even een trekhaak aan kon schroeven, dan kon ik zo met haar paard op pad _O-

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

lor1_1984

Berichten: 12037
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 17:34

Dat zeer laag bieden heb ik gisteren ook gehad.
Had mijn tropische bak met alles erop en eraan (werkend filter, verlichting, thermostaat, inrichting, klein visbestand, voer) te koop gezet voor €25,-, een zeer schappelijk bedrag aangezien dergelijke bakjes kaal voor om en nabij datzelfde bedrag aangeboden worden.
Kreeg ik een bericht met een bod van €15,- dus ik reageer dat die €25,- een vaste prijs is.
Zegt die pipo dat ik hem daar nooit voor verkocht krijg. :+
Raad eens?
Het aquarium is vanmiddag opgehaald voor die €25,- door een paar heel blije mensen. +:)+

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 19:08

Chabby schreef:
Een bod van €25,00 op nieuwe Valentino schoenen met een waarde van €450,00 en een bod van €20,00 op een nieuwe Burberry blouse met een waarde van €300,00. Zucht.

Ik heb het bod van €20,00 verwijderd. Ik krijg er net één van €5,00. Wat een onzin.

Ik heb vorige week een jurk gekocht van een behoorlijk duur merk. Ik heb niets meer gehoord sinds ik heb betaal. Ze leest mijn berichten ook niet meer. Ik begin argwaan te krijgen.

Alja

Berichten: 25573
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 19:53

Ik heb een schrikdraadapparaat te koop voor 100 euro
Bied iemand 30, kijk ik bij diegene zijn advertenties bied hij er ook eentje aan voor 100 heb maar terug gemaild dat ik die van hem ook wel voor 30 euro wil kopen ...

ONDERSCHRIFTLOOS


Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 20:05

Ik stel bij bieden vaak een vanaf bedrag in
Werkt tot nog toe prima
scheelt een hoop BS biedingen

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

lor1_1984

Berichten: 12037
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 20:19

Ik had een vast bedrag ingesteld en kreeg een laag bod via de chat. :+

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

hagelslag
Berichten: 8984
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 20:27

Alja schreef:
Ik heb een schrikdraadapparaat te koop voor 100 euro
Bied iemand 30, kijk ik bij diegene zijn advertenties bied hij er ook eentje aan voor 100 heb maar terug gemaild dat ik die van hem ook wel voor 30 euro wil kopen ...



_/-\o_

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 20:36

Alja schreef:
Ik heb een schrikdraadapparaat te koop voor 100 euro
Bied iemand 30, kijk ik bij diegene zijn advertenties bied hij er ook eentje aan voor 100 heb maar terug gemaild dat ik die van hem ook wel voor 30 euro wil kopen ...

:') da's een goeie

The end

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 20:54

lor1_1984 schreef:
Ik had een vast bedrag ingesteld en kreeg een laag bod via de chat. :+

Hierom stel ik vaak geen prijzen meer in.

Alja

Berichten: 25573
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 22:25

Sonja_vR schreef:
Ik stel bij bieden vaak een vanaf bedrag in
Werkt tot nog toe prima
scheelt een hoop BS biedingen


Doe ik ook altijd, maar dit was via de mail.
Normaliter verwijder omdat soort dingen altijd maar dit was te voor de hand liggend om niet te reageren :+

ONDERSCHRIFTLOOS

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 00:39

Alja, die van jou was idd gewoon te leuk on te laten liggen :p

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 10:56

Halster verkocht voor €42.
Ze kwam hem wel pas twee maanden na de deal ophalen, maar ze had het geld van tevoren overgemaakt dus vond het niet erg.

Lopen halsters goed op marktplaats? Dit was een Eskadron halster en die stijgen in waarde, maar ik heb het nog niet geprobeerd met andere halsters.

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 11:33

Net maar dan ook net op het nippertje ontsnapt aan oplichting.

Ik heb een zadel te koop staan en kreeg een net bod. Eventjes op en neer gemaild. Eerst wou ze komen kijken maar omdat ik in het weekend werk ging dit helaas niet. Aangeboden hem te verzenden, dat was wel akkoord maar dan moest het onder rembours. Helaas ging dit ook niet omdat ik geen belgisch adres/ rekeningnr kon opgeven.
Tot slot gisteravond aangeboden hem op de ouderwetse manier te verzenden. Dus zij boekt het geld over en ik verzend hem. Ik kreeg een nogal vage screenshot doorgestuurd van de afboeking. Na wat research op internet is haar naam in iedere vorm van negativiteit terug te vinden. Er gaat dus echt niks op de post tot ik mijn geld heb, wat ik niet ga krijgen denk ik. Tot die tijd staat er een gigantische doos in de woonkamer :')

Life is hard and always be, but remember somebody loves you and that one is me.. Your Angel

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 11:46

Maar het is toch standaard betaling af te wachten voor verzending := in ieder geval dat doe ik, anders gaat er niks op de post nee

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 11:50

Batlow schreef:
Maar het is toch standaard betaling af te wachten voor verzending := in ieder geval dat doe ik, anders gaat er niks op de post nee


Klopt helemaal maar na 3 dagen flink geappt te hebben en alle moeite had ik zoiets bij vertoon van een screenshot geloof ik het wel maar kreeg er toch een onderbuik gevoel van en ben blij dat ik ben gaan zoeken op haar naam.

Life is hard and always be, but remember somebody loves you and that one is me.. Your Angel

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 12:21

Ja ik kreeg bij een betaling ook wel eens een screenshot toegestuurd zonder er om gevraagd te hebben. In principe heb ik daar geen boodschap aan, een screenshot want zolang het er niet op staat heb ik niks. Ik zal dus uit mezelf ook nooit een screenshot sturen... nutteloze moeite vind ik het

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 13:00

Chabby schreef:
Ik heb vorige week een jurk gekocht van een behoorlijk duur merk. Ik heb niets meer gehoord sinds ik heb betaal. Ze leest mijn berichten ook niet meer. Ik begin argwaan te krijgen.

Mijn vermoeden lijkt te kloppen. Ik heb gistermiddag een bericht gestuurd via Marktplaats. 's Avonds via Whatsapp en vanochtend weer. Ze is meerdere malen online gekomen en ik krijg geen bericht. Hebben jullie tips?

xEmpire schreef:
Lopen halsters goed op marktplaats? Dit was een Eskadron halster en die stijgen in waarde, maar ik heb het nog niet geprobeerd met andere halsters.

Ik verkoop mijn halsters meestal binnen een week. Maar dan gaat het om bedragen van €5,00 tot hooguit €10,00 haha!

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 13:18

Bellen naar het nummer, evt onbekend?

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 13:37

Batlow schreef:
Ja ik kreeg bij een betaling ook wel eens een screenshot toegestuurd zonder er om gevraagd te hebben. In principe heb ik daar geen boodschap aan, een screenshot want zolang het er niet op staat heb ik niks. Ik zal dus uit mezelf ook nooit een screenshot sturen... nutteloze moeite vind ik het



ik vind het al wel fijn weet je zo goed als zeker dat het verkocht is.. scheelt je weer wachten of er wat komt of niet.. al wacht ii dan ook nog wel tot het er echt op staat


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AngeliqueB, ApplePapple, Eleeke, furious, Jade91, lenaa_tje, Lestrange01, Lestria, Marigo, MRIIIS, Peelie, Siers83, SsSimonee, TessaxQuincy, Tink89, xAlice, YandexBot, zuperzmoker en 175 bezoekers