denken omzetten in Doen!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Popstra
Berichten: 13714
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 14:23

Ik bedenk ook vaak dingen die ik nog graag zou willen doen maar ze ook niet doet. Ik denk dan wel eens dat deze dingen ( buiten de huishoudelijke taken en verzorging van de dieren) waarschijnlijk dan toch niet zo belangrijk zijn dat ik ze niet doe.

Zie op instagram veel hele leuke?? drukke levens voorbij komen van mensen in de meest paradijselijke omgevingen of op de leukste feesten e.d en denk dan oh, wij moeten ook nodig eens er uit.... Maar vraag me ook weer serieus af waar die mensen hun energie vandaan halen en de tijd en geld om zo veel van de wereld te zien!?
Lijkt mij best vermoeiend om zo te moeten leven om maar die foto's op Insta te kunnen plaatsen namelijk.
Zo krijg ik bijvoorbeeld ook al de kriebels van de spotjes op TV over dat zitten helemaal niet goed voor je is!
Krijg er een gevoel van dat we maar moetén rennen. Het liefst 24/7

Ik denk dat we best mogen zeggen ,,Vandaag even niet,, én ons vooral niet schuldig hoeven te voelen over het feit we er ons even niet toe kunnen zetten iets te doen.

Ik l*l niet met de wind mee nee...


Popstra
Berichten: 13714
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 14:52

Maar hoe vind je vriend dat dan dat hij dat moet doen omdat jij er geen zin in hebt? Wellicht hij je eens wat streng moet toe spreken. De spreekwoordelijke ,,schop onder je kont,, moet geven.

Ik l*l niet met de wind mee nee...


Popstra
Berichten: 13714
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 15:05

Daar zijn weekenden ook wel beetje voor he, lekker lui zijn. Vooral de zondag. :D

Ik l*l niet met de wind mee nee...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __sanne, _kimm, Arlette1991, Cerosa, corinec, gerlienke, Ginny135, Lalladidoo, ManonGrr, Marcella, Ponylover_11, Summerfly, Thrive, Ufurio4e, xEliesx en 127 bezoekers