Relatieproblemen... Graag advies.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xPabloBokt

Berichten: 9265
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:14

Neem even afstand en lees wat je geschreven hebt alsof je iemand bent die jou niet kent.

Ik zeg namelijk, heel snel de knoop doorhakken en vertrekken. Hij is mentaal niet in orde blijkbaar en leunt hiermee op jou. Hij geeft jou onterecht de schuld van dingen waar hij zelf een erg groot aandeel in heeft.

Als je niets meer voelt is er geen reden meer om door te gaan. En blijf alsjeblieft niet om die 10 jaar niet weg te gooien. Wat niet werkt, werkt niet. Of het nou na 10 maanden is of na 10 jaar.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?


xPabloBokt

Berichten: 9265
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 11:31

Succes en sterkte vandaag TS. Je kan het!

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

xPabloBokt

Berichten: 9265
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 07:41

MarjanB schreef:
Doe eens normaal zeg! Waarom zou iemand t niet op haar eigen tempo kunnen doen? Soms gaat het zo en niet met de botte bijl.. ben blij dat niet iedereen t zelfde is op deze wereld.


Nou inderdaad. Je bent wel tien jaar samen geweest. En waar twee vechten hebben twee schuld.

Het valt mij sowieso wel vaker op hoe rigoreus sommige bokkers op dit soort dingen reageren. Ongeacht wat voor verleden je samen hebt is het altijd rok omhoog en rennen, alsof hij je iets vreselijk misdaan heeft. Er zijn ook volwassen oplossingen, zoals het uitpraten, open en eerlijk zijn. Ookal heeft dat soms wat meer tijd nodig. Ook met kerels kun je gewoon een gesprek aangaan hoor :+

En tevens vind ik het ook apart hoe nu gereageerd wordt. Is de knoop eindelijk doorgehakt en heeft ze besloten om te vertrekken, waar iedereen al op heeft zitten hameren (asociaal veel als je het mij vraagt) en nu is de manier waarop niet goed.

De TS kwam hier voor advies, geen tweede opvoeding of een beoordeling over hoe ze in het leven staat en dingen aanpakt.

Je bent niet per definitie zwak of houdt iemand aan het lijntje als je twijfelt om je relatie te beƫindigen. Ook als dat voor langere tijd zo is. Compleet situatie-afhankelijk in mijn ogen. TS haar vriend was op de hoogte dat het slechter ging. Het is niet alsof hij compleet onwetend was over wat er speelde.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

xPabloBokt

Berichten: 9265
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 10:56

Anoniem schreef:
Afgelopen dagen enorm veel gepraat maar toch echt de knoop doorgehakt. Vandaag verhuis ik naar mn ouders.

Hij hoopt dat het een tijdelijk iets is. Dat ik hem ga missen en terug zal komen. Ik heb hem dat al een paar keer voorzichtig en minder voorzichtig gezegd dat het niet gaat gebeuren.

Afgelopen weekend ging de manipulatie cirkel weer rond dus toen heb ik echt heel helder kunnen beslissen dat afstand per direct beter is. Hij denkt dat nu gelukkig ook.


Ik ben oprecht blij om dit te lezen! Heel goed gedaan TS *\o/*

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, ComscoreBot en 20 bezoekers