Relatieproblemen... Graag advies.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Urbanus

Berichten: 44929
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:11

Hoe leuk vind jij jezelf? Dat deze relatie stervende is, lijkt me duidelijk. Maar gun je jezelf ook een leven waar je wel blij van wordt?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.


Urbanus

Berichten: 44929
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:14

Hey wacht... pb Robijntjuh eens, die zat in jouw situatie en die is er zoveel sterker uitgekomen! Het helpt vast om het met iemand te delen die weet hoe moeilijk het is.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Urbanus

Berichten: 44929
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 18:34

anjali schreef:
Relaxed schreef:
Dat is ook zonde en daarom dus een goede adviseur of mediator ;)

misschien zitten er op bokt ervaringsdeskundigen.Hier is advies in elk geval gratis,dat is het bij beroepsmatige adviseurs bepaald niet!


_O- gratis kütadvies, wie wil dat nou niet!

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Urbanus

Berichten: 44929
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:35

'Kan hij niet voor zichzelf zorgen ofzo'. Wat heeft die knul jou ooit aangedaan? :=

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Urbanus

Berichten: 44929
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 16:16

Anoniem schreef:
pmarena schreef:
Goed dat je daar naar gekeken hebt +:)+ Hopelijk gaat het snel, tot nu toe zit het in ieder geval absoluut niet tegen in ieder geval, houden zo zou ik zeggen :j

Yonker: ik bedoel het niet zo rot als jij schijnt te denken :) Vind het gewoon apart dat de achterblijver in een samenwoon-huis, er voor kiest om ook te vertrekken. Maar er zijn natuurlijk genoeg mensen die zich graag laten verzorgen / geen zin of tijd hebben of nemen om alleen voor zichzelf te koken, of gewoon moederskindjes, of.... ik ben gewoon nieuwsgierig waarom hij ook uit het huis vertrokken is, hele banale nieuwsgierigheid :=


Deed hem teveel zeer qua herinneringen en de stilte.


Snap ik wel, ook al vind ik echt dat je beter af bent zonder hem omdat hij je niet goed behandelde, ik denk ook dat het nu wel allemaal even heel confronterend voor hem is.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cemlys, Fayyah19, Froukje, GoogleAdsense, lina1998 en 22 bezoekers