Relatieproblemen... Graag advies.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Silenna

Berichten: 2983
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:08

Rokken op en rennen, heel hard.

Jij verdient iemand die jou met respect behandelt en bij wijze van s'nachts voor je deur gaat liggen om bij je te mogen zijn. Iemand die je op handen draagt.


Silenna

Berichten: 2983
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 13:02

Ik zou het wel deze week doen, zodra je ouders terug zijn. Van uitstel komt afstel.. En al 2/3 weken dat je het uit gaat maken en schone schijn ophouden is ook niet helemaal fair natuurlijk. Die kogel moet door de kerk, hoe moeilijk ook!

Silenna

Berichten: 2983
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 17:09

Van uitstel komt afstel.. Beter wordt het nu toch niet meer. Inderdaad vanavond de knoop doorhakken!

Silenna

Berichten: 2983
Geregistreerd: 20-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 15:21

Ik vind dat je het goed hebt gedaan! Je bent in ieder geval het gesprek aangegaan. Wel zou ik nu voor mijzelf een dag in gedachten nemen (“zondag ga ik weg”) en dat je ook echt gáát. En hem dat laten weten. Dan weet iedereen waar ie aan toe is. :j
Daarnaast vind ik, ondanks alles, dat je hem gewoon duidelijkheid moet verschaffen. Je aanwezigheid zorgt waarschijnlijk bij hem voor valse hoop en dat is ook niet helemaal fair als je weet dat je gaat.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Daphara, GrapeshotBot, Tigerboy en 25 bezoekers