Relatieproblemen... Graag advies.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

verootjoo
Berichten: 35594
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:04

Hij zegt de meest lelijke dingen over je tegen een vriendin, dat heb je hem vergeven en vervolgens geeft hij jou de schuld want jij doet te weinig om hem te laten merken dat je van hem houdt.

Wat een sjappie. Je verdient veel beter, hij is echt niet goed genoeg voor jou. Je verdient iemand die volledig voor jou wilt gaan en waar jij volledig voor wilt gaan. En die zijn er ook.

[o]


verootjoo
Berichten: 35594
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:29

Anoniem schreef:
Annumarie schreef:
Meisje....... Pak je biezen en vertrek bij die kerel!!!!!

Ik snap dat je je onzeker voelt; zit wrs deels in je karakter, deels omdat je allang niet meer alleen geweest bent en deels omdat hij je zo maakt met zn manipulatie...Maar de ellende die je jezelf (of eigenlijk die vent jou) aandoet is het niet waard!!!!

Het is doodeng om die stap te maken maar ik beloof je dat je er NOOIT spijt van gaat krijgen.... helaas zelf ervaringsexpert..... ik bleek uiteindelijk heel sterk te zijn en veel zekerder dan ik ooit voor ogen hield voor mezelf... geef jezelf de ruimte om nieuwe dingen over jezelf te ontdekken!

En last but not least; die vriendin ook gelijk dumpen.... wat een kreng is dat, dat ze hier zo in mee gaat...


Ik vind het écht heel erg eng. Deel van mijn zorgen zijn ook: waar ga ik heen? Wordt de boel (lees: huis) wel eerlijk verdeeld? Aan de andere kant, dat zijn materiële zaken...


Hoe het verdeeld wordt staat neem ik aan op papier. Samenlevingscontract ofzo?

En wat heb je aan spullen als je zo’n loeder de hele dag om je heen hebt. Je hebt veel meer aan een gezond leven en een gezonde eigenwaarde :)

En de huizenprijzen zijn enorm gestegen, dus wat dat betreft is het nu een goede tijd om te verkopen.

[o]

verootjoo
Berichten: 35594
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 18:20

justkid schreef:
Citaat:
Het is niet echt dat ik nog twijfels heb. Als ik het er met vriendinnen over heb is het zo klaar als een klontje: mijn liefdesgevoelens zijn weg en komen niet meer terug. Neemt niet weg dat hij de enige is in mijn leven (afgezien van familie) die ik al langer dan tien jaar ken.. Dus dat draadje doorknippen blijf ik lastig vinden. Het is niet zozeer of, maar eerder wanneer ik het ga doen. Ik ben Koningin Uitstel wat dat betreft. Kan mezelf héél goed wijsmaken dat ik prima nog zo even doorkan.


Ik kan daar maar weinig begrip voor opbrengen, ik vind dat ook echt niet eerlijk naar je vriend toe -O-
Als dit tekenend is voor jullie relatie dan verdienen jullie elkaar ook wel echt. Hij is een lamlul en jij laat hem bungelen.
Waar is je zelfrespect. ik zou zeggen ga het zoeken en als je het hebt gevonden geef jezelf dan een schop ipv hier en bij iedereen die het horen wil (behalve je vriend :roll: ) door te miepen. Of je kiest voor een relatie of je kiest voor verbreken, maar hier en bij vriendinnen klagen maar ondertussen het gewoon maar een beetje op zijn beloop laten is ook wel een beetje slap vind je niet?

Dus koningin Uitstel, dit is vast niet wat je horen wil, ik betwijfel of je er iets mee gaat doen maar ik kon dit toch echt ook niet meer voor me houden ~~}>


Ja, dat inderdaad :7 Je vindt het zelf niet leuk dat er zo met je gespeeld wordt, maar je speelt het spelletje nu wel met je vriend :=

En 10 jaar is zo lang niet, als je er vanuit gaat dat de meeste mensen wel een jaar of 70/80 worden. Dat is echt een smoes naar je zelf toe.
Je wil het niet meer, iedereen om je heen weet dat, want daar bespreek je het wel mee, behalve met degene die het aangaat. Ik vind dat niet zo chique -O-

[o]

verootjoo
Berichten: 35594
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 15:19

sanso schreef:
Goed zo TS. En nu... GENIET!


Ja, zo’n break-up is echt de leukste tijd van je leven... }:0 :7

Sterkte TS!!

[o]

verootjoo
Berichten: 35594
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 12:56

Hij wilde jou wel terugnemen? :')

Hij heeft nog steeds een plaat voor z’n kop. Zulke opmerkingen maakt het vast iets makkelijker om er nu vanaf te zijn :7

[o]

verootjoo
Berichten: 35594
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 17:20

Ik weet niet hoe lang jullie het huis al hebben, maar de huizenprijzen zijn zo erg gestegen, het kan maar zo zijn dat jullie er beiden veel beter uitkomen als jullie het huis verkopen :o Op vrijwel elk huis waar je een paar jaar een hypotheek op hebt zit een flinke overwaarde. Tenzij je natuurlijk een veel grotere hypotheek hebt dan het aankoopbedrag destijds.

[o]

verootjoo
Berichten: 35594
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 23:21

Relaxed schreef:
Nou daar komen de goedbedoelde adviezen weer, zonder dat iemand de ins en outs kent..

TS, zorg voor een goede hypotheekadviseur en/of mediator, die kan jullie overal mee helpen.


:O

Ik zeg toch niet dat TS dat per se moet doen. Maar dat het ook zou kunnen. En dat kan ze dan heus idd (laten) onderzoeken door een adviseur.
Ik vind het dus zonde van je mogelijke geld om dat huis voor veel te weinig aan zo’n lapzwans te verkopen.

[o]

verootjoo
Berichten: 35594
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 10:56

Holymoly, ik verbaas me er elke keer over dat zulk soort huizen in andere omgevingen bijna gratis weggegeven worden :+
Voor zo’n huis betaal je hier in de buurt minstens een ton meer.
Het wordt vast snel verkocht, ziet eruit als een mooi huis en ik vind dus ook een hele goede prijs :)

[o]

verootjoo
Berichten: 35594
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 14:58

Anoniem schreef:
verootjoo schreef:
Holymoly, ik verbaas me er elke keer over dat zulk soort huizen in andere omgevingen bijna gratis weggegeven worden :+
Voor zo’n huis betaal je hier in de buurt minstens een ton meer.
Het wordt vast snel verkocht, ziet eruit als een mooi huis en ik vind dus ook een hele goede prijs :)


Dan woon je vast in het westen oid?


In het midden des lands in een heel gezellig dorpje waar blijkbaar iedereen wel zou willen wonen :P

[o]

verootjoo
Berichten: 35594
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 18:18

Anoniem schreef:
verootjoo schreef:
In het midden des lands in een heel gezellig dorpje waar blijkbaar iedereen wel zou willen wonen :P


Ik denk nu aan Lunteren, iemand vertelde me ooit dat dat precies HET middenpunt van Nederland was en dat ben ik nooit meer vergeten haha



Haha, ja 5km er vandaan :P

Wat fijn dat er al zoveel belangstelling is voor het huis!

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, brennie85, Bytespider, eva1969, Fair, GoogleAdsense, Ilayla, lennie, Lestria, maralyn, Michelle_96, NorwayFjord, Saaams, SemrushBot, Slmt9, thequeensmum en 35 bezoekers