Relatieproblemen... Graag advies.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:01

Anoniem schreef:
Al zie ik geen toekomst met hem. Waarom is het zo moeilijk? Ik hoor graag advies.. Heb je vragen, stel ze gerust. Ik hoop op steun.



Ik snap wel dat dit moeilijk is.
Ook al zie je geen toekomst meer...je wil hem geen pijn doen.

En je weet dat je hem pijn gaat doen door bij hem weg te gaan.

Maar als je zelf geen toekomst meer ziet dan is het het beste om toch de knop door te hakken en uit elkaar te gaan.

Liefdeloos bij elkaar blijven doet uiteindelijk veel meer pijn.
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 01-04-19 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote geanonimiseerd.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....


NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 17:31

anjali schreef:
WesternWay schreef:
Wt zou het mooi zijn als hij zegt “ja je hebt gelijk. Misschien is het beter als we apart verder gaan”

Het zou zelfs niet onmogelijk zijn,als ik jouw berichten lees,dat hij al lang een ander heeft,en alleen voor het huis nog samen is met jou.Dan zou je er gewoon rustig over kunnen praten hoe alles zo goed mogelijk zakelijk en praktisch te regelen.Maar,dit weet ik natuurlijk niet zeker,aangezien ik jullie niet ken. Maar vaak steekt er zo iets achter als een relatie niet meer vlot.


Zou mij eerlijk gezegt ook niet verbazen.

Als hij op dat feestje zo gezellig was met die ex-vriendin van je. Waar hij ook dat zo leuke gesprek mee voerde via de app.

Maar goed...het is een gevoel wat ik heb.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 19:49

Zeg dames....duwen en trekken aan TS helpt niet. Ook niet als jullie gelijk hebben.

Ik heb ook 3 jaar lang in een dergelijke relatie gezeten. Ik wist na 2 jaar ook hier moet ik een eind aan maken en ja ook ik had er jaar voor nodig om weg te gaan,

Waarom...geen idee.

Misschien was het het gevoel van opgeven wel zo moeilijk voor mij. Je geeft niet op. Je probeert altijd iets te redden.

Geen idee of dat voor TS geld.

Maar duwen tegen TS om te springen werkt niet ben ik bang.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 08:34

En op goede voet met elkaar blijven is ook wel handig aangezien er wel een huis is wat verdeeld moet worden.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Berichten: 30862
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 11:46

Zo TS. Goed gedaan. Zal we een pittige dag worden.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, Besje, evita2, GrapeshotBot, Kinke, Vernon en 38 bezoekers