Ben aan het schilderen.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-01 21:30

Hey!!!
ik ben mn kamer aan het opknappen. Ik heb vandaag 2 muren weer mooi wit geschilderd. De andere 2 muren zijn knal groen en donkerroze.

Nu ga ik nog mn kastje en mn boekenkast en mn bureau knalroze schilderen en er rozenplaatjes op plakken.

Mijn kamer is echt 1 groot kleuren gedoetje Party!! . Echt melig.

Wel irritant hoor dat schilderen van die meubels! }> Eerst moet je alles ontvetten en dan schuren en dan gronden en pas dan kun je gaan schilderen!!!

Maar goed, het schiet aardig op Pling .

groetjes Roos

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 21:38

Leuk! Dat je daar geduld voor hebt zeg. Ik zou het echt niet kunnen hoor, als ik eenmaal bezig ben wil ik al veels te snel iets anders doen, haha. Zo was ik daarnet even bezig met mijn kamer opruimen Kusje

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 21:55

coooooooool vooral die kleuren als ik het zo hoor, wil ik ook maja mag niet Frusty

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-01 23:19

hihi meestal heb ik dat geduld ook niet hoor Lachen
maar nu moest ik het gewoon doen vanmezelf.

Vorige keer wilde ik ook die 2 muren wit schilderen want die waren echt heel vies. Maar toen ik begon, had ik na een kwartier geen zin meer. Het gevolg was een half wit geverfde muur. De ene helft was wit (nog niet eens netjes *LOL* ) en de andere helft was grijs van de viezigheid Haha! En nog 1 totaal vieze muur.

Ik begon me er zo aan te ergeren dat ik vanochtend de stap heb gezet om die 2 muren echt mooi te schilderen. Oke het kan altijd mooier maar ik ben best tevreden Lachen

Ik wilde ook een keer de deurtjes van mn kast beschilderen met koeienvlekken. Ik had een kwast gepakt en ben gewoon met de deurtjes ( die nog aan de kast vast zaten) gaan schilderen. Toen had ik geen zin meer. Het zag er niet uit! Hele lelijke witte deurtjes met druipvlekken en de koeienvlekken zaten er nog niet eens op
! Maar ja boeiend dacht ik. Maar nu ben ik ook die deurtjes netjes aan het schilderen. Goed he! Pling
Ik kan het wel als ik wil.
xxx Roos

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 10:13

hee!ik ben me kamer nu aant opruimen(is nog heel project Haha! ) en in de vakantie wil ik iig 1 muur knalroze schilderen, en een stuk muur helemaal met spiegels.Vooral die rozenplaatjes klinken leuk!Ik heb ook veel rozen op me kamer, waar heb je ide plaatjes vandaa?? Haha!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-01 10:18

nou ik heb gewoon wat tuinmagazines van mn moeder gepakt en ben eruit gaan knippen Haha!
Ook heb ik een rozenkatalogus besteld.

Ik heb al hele leuke plaatjes. En dat het alleen maar rozen zijn dat spreekt voor zich... *LOL*

Ik wil ook op een muur een grote spiegel ophangen en daarom heen allemaal gedroogde rozen ophangen.

Nu ga ik stoppen want ik ga zo verder met schuren en sschilderen!

Margje jij ook veel succes met je kamer he! Lachen

xxx Roos

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 10:34

Dankjewel, en ik snap het opeens..Roos en rozen *LOL* Frusty Zal ook maar s gaan knippen enzo ja..

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 11:11

hahaha stoer hoor, volgens mij word dat echt wel mooi, maak je ook foto's ??? en dan ff op bokt zetten he kan ik mooi inspiratie op doen Party!!