Afscheid van speen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 11:07

Foaly schreef:
Maar als ze er duidelijk zoveel steun aan heeft en de lichamelijke gevolgen minimaal zijn, waarom moet ze er nu dan pats boem van af? Ik zou haar gewoon lekker laten tot ze wat beter in haar vel zit en het dan rustig afbouwen ipv in hoppetee nog iets belangrijks uit haar leven uit het team te gooien. Lijkt me psychisch gezien veel fijner voor d'r.


Dit.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')


Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 11:24

Storm schreef:
Maar ze is zo aan dat ding gehecht dat hij altijd mee' moet', mee in de auto (anders huilen) overal mee naartoe. En op de gekste momenten gaat ze huilen en zegt ze dat ze haar speentje zo mist. Dat ze er zo van afhankelijk is, lijkt me niet goed.


Kun je niet een tussenweg vinden? Speen is alleen voor in bed.

Dus op die manier kan ze nog wel de troost en comfort van de speen krijgen, maar alleen in bed. Zo ben ik begonnen met mijn zoontje. Dat werkte prima omdat het heel duidelijk was.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 11:40

Storm schreef:
Ik ben ook niet consequent. Geef ik meteen toe. Dat schreef ik meteen al in mijn eerste post.
Ik vind het gewoon vreselijk om haar verdrietig te zien. Mede om het schuldgevoel dat ze in een gebroken gezin op moet groeien. Dat speelt er bij mij zeker in mee.


Ik heb precies hetzelfde dilemma gehad natuurlijk. Dus ik ken de twijfels. Maar hier is het 'de speen is alleen in bed' verbazingwekkend goed gegaan.

Van speen naar niets vervolgens weer niet, want hij is nu gaan duimen. :') En die duim die steekt ie natuurlijk wel weer overal in zn mond. :+

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')


Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Afscheid van speen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 20:09

Ik zou het niet aankaarten bij de tandarts. Die roepen alleen maar speen eruit, wat heb je er aan?

Ik zou de optie, speen blijft in bed er nog wel inhouden. Mocht ze verdrietig of bijzonder moe zijn kan ze altijd nog in bed tutten indien nodig.

Als ze dat teveel doet kun je daar altijd nog grenzen aan stellen.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 08:49

dromertje2 schreef:
Hier ook een 3.5 jarige nog met tut en 3 doudous.
Maar hebben nu genoeg andere issues waar we eerst mee moeten dealen dat tut nu even geen prioriteit is en ik al weet dat het geen succes zou zijn als ik het nu probeerde.

Hij heeft een difrax tut met harde kern waar ik niet in kan knippen.


Je kunt er eventueel voor kiezen om een flexibele te kopen als begin van het afbouwen.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnetteFlame, Bytespider, Celebi, Charat, dezzie, Eefje_Sammy, Enzo_Ollie, Firebug, Galaika, GrapeshotBot, HELder, Josien_, katinker, manubres, Mirjam79, Muronia, Ninouschka, Roosch, Sabbientje, Siers83, stella92, VuurVleugels en 54 bezoekers