Afscheid van speen

Moderators: Mondy, Mjetterd, Polly, Hanmar, ynskek, Ladybird, Princesj

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 12:06

Maar als ze er duidelijk zoveel steun aan heeft en de lichamelijke gevolgen minimaal zijn, waarom moet ze er nu dan pats boem van af? Ik zou haar gewoon lekker laten tot ze wat beter in haar vel zit en het dan rustig afbouwen ipv in hoppetee nog iets belangrijks uit haar leven uit het raam te gooien. Lijkt me psychisch gezien veel fijner voor d'r.
Laatst bijgewerkt door Foaly op 02-11-18 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 12:14

Het lijkt jou niet goed, het lijkt mij alleen maar logisch eigenlijk. Het kind haar hele leven ligt overhoop, haar vader is weg en ja, dan hechten kinderen zich aan de kleinste en soms meest onhandige dingen. Nogmaals, geef het tijd. Sommige kinderen zijn sneller met dingen verwerken dan anderen, laat haar rustig doen een probeer het over een half jaar of wat nog eens. En wie weet, misschien is ze er zelf opeens over twee weken helemaal klaar mee, want met koters weet je het nooit :D

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie