Afscheid van speen

Moderators: Mondy, Mjetterd, Polly, Hanmar, ynskek, Ladybird, Princesj

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 12:03

Mag ik vragen waarom het erg is? ( Sorry als ik eroverheen lees! ) Ik heb tot m'n 9e uit een flesje gedronken hoor. |o . Probeer wat minder volgends het 'boekje' te volgen. Zou mijn raad zijn. Maargoed, ik ben geen moeder, ik ben het kind. :D

Ook sliep ik nog bij m'n moeder tot m'n 9e. Tja. Dat wilde ik gewoon en waarom zou het erg zijn? Uiteindelijk stopte ik zelf met beide. Daar groeit ze zelf vanaf. Als ze er ''rustig'' door word, net als ik met m'n flesje, moet je dat niet van der afpakken. Ik weet nog dat m'n vader dat wilde, hij is ook erg volgends het 'boekje'. Geloof me, laat der zelf opgroeien en ontdekken. Met mijn tanden is ook niks mis, :')

Dexter <3 Pablo <3 Chico
“Slow and right beats fast and wrong” ~ Pat Parelli
“The horse will teach you if you‘ll listen.” ~Ray Hunt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie