Get out of your comfortzone!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Get out of your comfortzone!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-18 15:30

Soms lees ik vol verbazing wat andere bokkers meemaken en hoe knap ik het vind dat iemand daar de ballen voor heeft :+

Toch motiveert het mij wel en merk ik dat ik regelmatig aan zulke topics denk, als ik twijfel tussen "doen of niet doen?" :')

Vandaar dat het maar eens tijd moet worden voor een topic dat jou misschien wel de moed gaat geven om uit je comfortzone te stappen! +:)+
Of je nu een jongen in de metro een briefje met je nummer op schoot wil gooien (wauw!) of misschien wel je haar in een volledig nieuw anders kapsel wilt laten knippen... het kan allemaal! :D

Ik zal beginnen... ~~}>
Naar aanleiding van het metrotopic (en alle doorverwezen topics in dat topic) durfde ik het aan om PostNL een bericht te sturen op Facebook. Ik had namelijk een best leuke bezorger aan de deur gehad <<) Echter bedacht ik me pas dat hij best leuk was, toen hij weg reed en ik zou het sowieso echt niet aandurven om hem aan te spreken :+ Ik dacht aan de bokttopics en besloot om maar eens een berichtje te sturen en zijn naam te vragen, maar helaas -> privacy... Ze zouden aan de bezorger doorgeven dat hij zich volgende keer even voorstelt.
(Oké ik heb nooit meer iets vernomen en ik durf nu niets meer te bestellen, maar dat terzijde :') De eerste stap is gezet...)

Kom maar op!!!
Wat heb je meegemaakt dat buiten je comfortzone ging of wat zou je eigenlijk moeten doen, maar durf je (nog) niet? 8-)

jojoleinee

Berichten: 2656
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Get out of your comfortzone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 15:47

Wat een goed topic, ik zou ook vaker uit mijn comfortzone moeten stappen. Ik doe het heus wel eens maar weet zo even geen voorbeeld. Wie weet, krijg ik door dit topic ballen genoeg om het vaker te doen. Er komen vaak namelijk mooie/leuke/bijzondere ervaringen van als je het wel doet!

nelske164Jarig

Berichten: 195
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Boxtel

Re: Get out of your comfortzone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 15:50

Afgelopen zomer was ik met mijn beste vriend naar een festival. Had me daar al heel lang op verheugd en toen werd hij ziek toen we er net een uur waren, dus hij wilde naar huis, maar ik wilde heel graag blijven. Hij is uiteindelijk alleen naar huis gegaan en ik in mijn eentje gebleven. Echt mega uit mijn comfortzone, maar ik heb het toch nog super leuk gehad!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Get out of your comfortzone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 15:53

Ik ga volgend jaar uit mijn comfortzone.
Ik wilde super graag naar het concert van Metallica, maar niemand wilde mee. Dus nu ga ik voor het eerst in mijn uppie naar een concert en dan ook nog Metallica, haha :')

Mariett
Gouden 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 4424
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 15:54

Aah wat goed van je! :D

Ik merk ook nooit dat iemand leuk is of mij leuk vindt, tot iemand het nadrukkelijk tegen me zegt. Gewoon een andere focus denk ik :+ Ik ben ook altijd lekker laat dus.

Je blijft wel updates sturen toch? En gewoon iets bestellen joh :D

Werecat

Berichten: 3060
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: Kuar Nhial; I'll be the leader of the air

Re: Get out of your comfortzone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 15:57

Heerlijk topic dit.

Ik heb nu niet echt iets waarbij ik uit mijn comfortzone wil stappen. Ben sowieso wel het type dat het niet erg vindt om alleen dingen te ondernemen.

Zazoe_

Berichten: 267
Geregistreerd: 04-09-10
Woonplaats: West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 16:04

Ah wat een leuk topic! Hier zullen nog hele leuke dingen voorbij komen!

Niet echt iets 'wauw', maar ik heb vorig jaar de stoute schoenen aangetrokken en tussen m'n stage's en examens in een weekje op bezoek gegaan bij m'n beste vriendin in Portugal. Was ook de eerste keer alleen op het vliegtuig :) De reacties achteraf van studiegenootjes waren nog het leukst :D

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Re: Get out of your comfortzone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 16:08

Na Indonesië en Zuid Afrika, wil ik alleen op reis. De wens is naar Bali voor ongeveer 10 daagjes, maar durf niet te boeken. Misschien helpt dit topic mee :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 16:11

Justme_Lisaa schreef:
Na Indonesië en Zuid Afrika, wil ik alleen op reis. De wens is naar Bali voor ongeveer 10 daagjes, maar durf niet te boeken. Misschien helpt dit topic mee :D.

Alleen reizen is juist top! En Bali is bij uitstek een plek waar je echt wel andere mensen tegenkomt om mee op te trekken, vooral als je in een hostel gaat slapen. En, ook niet onbelangrijk, als je het toch niet zo leuk vind als je dacht is het maar tien dagen, dat vliegt zo voorbij. Paar goede boeken mee en klaar is kees.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 16:15

Ik haat vliegen, vreselijk. Lijf vindt het ook niet leuk. Maar toch sinds vorig jaar september drie keer een heel eind gevlogen. Begonnen met vietnam.daarna twee keer florida. Voor iemand die nooit verder is geweest dan zuid frankrijk en andorra met een mini uitstapje naar noord spanje. Onder het mom als je toch springt beter maar meteen goed diep toch :') doodeng vreselijke zenuwen maar hee ik heb het gedaan. Wat gaaf om eens een andere cultuur te zien. :j

xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-18 16:21

Mariett schreef:
Aah wat goed van je! :D

Ik merk ook nooit dat iemand leuk is of mij leuk vindt, tot iemand het nadrukkelijk tegen me zegt. Gewoon een andere focus denk ik :+ Ik ben ook altijd lekker laat dus.

Je blijft wel updates sturen toch? En gewoon iets bestellen joh :D


Nou ik heb hem nog wel een paar keer gezien, maar niet aan mijn voordeur :')
De eerste keer dat ik hem bij mij in de straat zag na mijn bericht schrok ik zo erg, dat ik alleen heel awkward 'Hajj" zei en snel in mn auto ging zitten en wegreed.
Ik zweer dat hij me aankeek met een blik in zijn ogen "ohhh dat is die meid van dat berichtje :')"
Ik schaam me enorm, omdat ik dus niet weet wat hij ervan vond. Misschien voelt hij zich gevleid en verder niets, wat prima is. En misschien vind hij het wel een hele domme actie :+ Ik heb geen idee, dus elke keer als ik hem zie denk ik "ohmygod, he knows..." :+
Vandaag reed hij me voorbij in z'n PostNL bus, hij had z'n hondje op de bijrijdersstoel zitten haha

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 16:39

Ik wil eigenlijk heel graag de tattoo op mijn pols laten coveren. Afgelopen zondag ben ik bij de tattooshop geweest om te informeren naar de mogelijkheid en toen kwam de artist met een onwijs tof idee. Echter heb ik het nog niet gedurfd om een definitieve afspraak te maken :o . Ik zou het heel graag doen, maar toch is de kriebel zo groot dat ik elke keer niet durf te bellen of te mailen.

Vorig jaar zomer zag ik een uitzending van 3 op reis, in Tarifa (zuid-spanje). Ze sloten toen af met een strandrit op de PRE's van een Nederlandse dame die daar woont. Die aflevering trok me zo ontzettend dat ik haar opgezocht had en dezelfde avond was alles nog geboekt en zat ik een week later (voor het eerst) in mijn eentje in het vliegtuig. Ik heb daar een geweldige week gehad, misschien wel de mooiste van mijn leven!

Nu wil ik ook binnenkort graag 2 weken naar Bali. Mocht ik niemand vinden die mee kan/wil, dan ga ik denk ik ook gewoon weer alleen :))

Ierpier

Berichten: 1831
Geregistreerd: 28-09-10

Re: Get out of your comfortzone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 16:41

Dapper! Ik ben een angsthaas die al gestresst wordt als ze één teen uit haar comfortzone zet. Zelfs in min comfortzone maak ik me nog overal zorgen om. I'm working on it. Ondertussen bewonder ik dapperdere mensen dan ik. :')

DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 17:10

Een dingetje waar ik al een jaar over twijfelde, en daarmee ook wel buiten mijn comfortzone ligt... woensdag heb ik mijn haar laten kleuren!

Hoe het eerst was:

Afbeelding

En nu:

Afbeelding

Ben echt superblij met het resultaat!

jojoleinee

Berichten: 2656
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 17:27

DewiRox schreef:
Ik wil eigenlijk heel graag de tattoo op mijn pols laten coveren. Afgelopen zondag ben ik bij de tattooshop geweest om te informeren naar de mogelijkheid en toen kwam de artist met een onwijs tof idee. Echter heb ik het nog niet gedurfd om een definitieve afspraak te maken :o . Ik zou het heel graag doen, maar toch is de kriebel zo groot dat ik elke keer niet durf te bellen of te mailen.

Vorig jaar zomer zag ik een uitzending van 3 op reis, in Tarifa (zuid-spanje). Ze sloten toen af met een strandrit op de PRE's van een Nederlandse dame die daar woont. Die aflevering trok me zo ontzettend dat ik haar opgezocht had en dezelfde avond was alles nog geboekt en zat ik een week later (voor het eerst) in mijn eentje in het vliegtuig. Ik heb daar een geweldige week gehad, misschien wel de mooiste van mijn leven!

Nu wil ik ook binnenkort graag 2 weken naar Bali. Mocht ik niemand vinden die mee kan/wil, dan ga ik denk ik ook gewoon weer alleen :))


Dat van je tattoo herken ik maar jij bent al een stap verder dan ik :') . Mijn ouders en vriend vinden tatoeages niks dus denk niet dat het er ooit van gaat komen omdat ik voor mezelf al een hoge muur bouw en dat met hun maakt het nóg moeilijker.

Lagonda

Berichten: 1735
Geregistreerd: 28-01-11
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 17:31

Als 'out of my comfort' ding heb ik een aantal jaar geleden een boudoir fotoshoot gedaan, dat was een bizarre ervaring maar wel heel gaaf!
En 2 jaar geleden solo gaan backpacken in Vietnam, kan ik zeker aanraden :D

kwii
Berichten: 1746
Geregistreerd: 23-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 17:31

Super gave kleur deEenhoorn, je kan het zeker hebben! Top dat je het gedaan hebt.

Ik ga morgen een obstakelparcours rennen, dat is ook wel uit mijn comfortzone :))

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Re: Get out of your comfortzone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 17:38

Niet heel erg uit mijn comfort zone maar tijdens stage in Londen in mijn eentje uit eten dat had ik nog nooit gedaan besefte ik toen, was ook wel lekker soms gewoon rustig mensen kijken :')

Deni11

Berichten: 1216
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 18:03

Ik ga alleen naar een shawn mendes concert. Omdat ik het leuk vind. Omdat ik toevallig aan 1 kaartje (beide uitverkochte shows) kon komen. Omdat ik het gewoon ga doen!

Heb er zin in maar ben erg benieuwd!

Suzanne F.

Berichten: 49207
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Get out of your comfortzone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 18:16

Oh jeetje, ik ga er over nadenken. Ik voel me juist zo lekker in mijn comfort zone, daar ben ik juist continue naar op zoek. Hoe voel ik me het fijnste, het rustigst en het meest comfortabel.

DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 18:19

kwii schreef:
Super gave kleur deEenhoorn, je kan het zeker hebben! Top dat je het gedaan hebt.

Ik ga morgen een obstakelparcours rennen, dat is ook wel uit mijn comfortzone :))

Dankjeweeel! <3 *\o/*

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Get out of your comfortzone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 18:46

Afbeelding
Dat ik dit weer durf met mijn ruin.

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Get out of your comfortzone!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 18:50

Ik ben na jaren twijfelen begin september lid geworden van een popkoor. En ik was heel bang dat ik niet zou kunnen zingen, maar dat valt hartstikke mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 19:50

Hahahahaha dit topic. Love it already!

Ik denk dat bij veel mensen mijn efteling topic is bij gebleven. Zo niet, dan geef ik wel een korte samenvatting. :))

Was toen echt zwaar uit mn comfortzone maar wat was het leuk! :D

Ook ben ik dit jaar voor t eerst alleen op stedentrip geweest. Helemaal alleen! Eerst naar Dublin waar ik in het hostel super leuke mensen heb ontmoet. Een Australische gozer werd smoorverliefd op me en ik heb vrienden gemaakt die oa uit India, Duitsland, Turkije en Canada komen. Dat was zo’n leuke ervaring!

Een maand later had ik de smaak te pakken en ging ik in m’n eentje op surprise trip naar Lissabon. Heel leuk, maar wel weinig mensen ontmoet. Geeft ook niet! Ik had alle tijd voor mezelf, heb op 1 dag ongeveer 30 km gewandeld door de stad. Heerlijk. <3
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-10-18 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: Get out of your comfortzone!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-18 19:53

_Dominique dat weet ik nog wel een beetje! Haha

Wat leuk hoeveel bokkers er al reageren met zoveel verschillende voorbeelden :D