Nee,ik hoef geen vriend! ik ben al met mijn paarden getrouwd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Nee,ik hoef geen vriend! ik ben al met mijn paarden getrouwd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:18

Bewust niet actief op zoek? Of wijs je bewust ook mannen af die je leuk vind?

Dat is een ontzettend groot verschil.

Je vermeld ook het gezeur niet te willen, maar als je je partner een zeur vind heb je echt niet de juiste.

Geen kinderen willen is iets helemaal anders, dat is een grote verantwoordelijkheid waar je minsten 18 jaar aan vast zit, en heb geen controle over wat voor mens eruit komt.

De juiste partner geeft je de vrijheid die je nodig hebt/wilt.

Dus ik ben oprecht ge-interesseerd waarom je zo negatief staat t.o.v een partner (in de breede zin van het woord). Je kan het helemaal invullen zoals je zelf wil, hoeft geen standaard relatie te zijn.

Zelf ben ik niet actief op zoek, maar als ik nu een leuke man tegen kom, die goed bij mij past dan ga ik hem echt niet afwijzen hoor.


FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 11:45

Jij kan zelf bepalen wat voor een relatie je wil.

Zat mensen met ook een eigen leven en hobbies. Je hoeft toch niet te kiezen voor aandacht eisende kneusjes?

Ik offer ook niets op voor een partner. Waarom zou dat moeten?

Je moet doen wat je gelukkig maakt. Maar blijf open minded, je scheert het allemaal een beetje over dezelfde kam.


FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 11:50

Brainless schreef:
@FatCat
Dat mensen graag aandacht willen binnen een relatie maakt ze nog geen aandacht-eisende-kneusjes.

Natuurlijk niet. Ik benoem enkel het uiterste van het spectrum. Veel veeel grijs en zo.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 11:58

@Brainless
Oh natuurlijk! Maar TS duidelijk niet. En ik wilde gewoon duidelijk maken dat ze niet voor zo iemand hoeft te kiezen

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 22:17

Goof schreef:
Ik krijg de indruk dat men hier echt een hele slechte kijk op relaties heeft, alsof het een gruwelijke opoffering is waar je jezelf in kwijt raakt en moet weg cijferen voor een ander.
Relaties kunnen ook toevoegingen zijn en een hele fijne aanvulling op het leven dat je nu al hebt.

Inderdaad. Meedere bokkers al vriendelijk proberen uit te leggen dat je een relatie zelf kan invullen hoe je dit zelf wil.

maria1990 schreef:
Voor een ander wil ik niet op mijn tenen moeten lopen en mij zorgen moeten maken of ik aan zijn eisen voldoe of dat vriendlief de benen neemt met een andere vrouw.


Lieve TS, het is duidelijk dat iemand je heel hard heeft gekwetst. Wees zeker dat de relatie die jij beschrijft (Op je tenen moeten lopen, je vrijheid opofferen, zorgen maken, gezeur, ....) gewoon niet ok is. Voor niemand, en dat zou de meerderheid gewoon niet accepteren. Dat is geen fijne relatie, en dan heb ik echt niet over de ware vinden ofzo, maar gewoon een leuke relatie.

Helemaal prima als jij alleen wil zijn, maar zorg ervoor dat je dit echt zelf wil en niet omdat je bang bent om gekwetst te worden. Ik ben de laatste die je gaat vertellen dat je moet trouwen en kinderen krijgen, want dat beeld geeft mij ook hart kloppingen ;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Corien_, Danielleeee_, Froukje, goesju, GoogleAdsense, meintje, Schuur_, Stybba, Travel_me, WendyKtH en 180 bezoekers