Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horseloverl
Berichten: 2222
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 21:46

Dat het zoeken naar verpakking doosjes van parfum voor mijn project over de ICI Paris niet lukt

Levitate
Berichten: 1183
Geregistreerd: 20-08-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 22:37

Dorus schreef:
iirrssjjee schreef:
Maar je was kan best wachten tot je evt weer terug thuis bent met uithangen hoor.... Gaat niet meteen stinken! ;)

Als jij je was graag een paar uur nat in de machine laat zitten moet je dat vooral niet laten. Ik haal het er graag meteen uit.

Zet de timer aan, zodat hij hooguit een kwartier voor jij klaar bent met werken klaar is! :D Ga er even vanuit dat jij je eindtijd wel weet :o


Ik erger me eraan dat ik maar een serie blijf kijken terwijl ik hem op het randje te eng vind. Ga er weer over dromen... Maar ik moet hem nu afkijken, ik wil weten hoe het verder gaat :(

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 23:15

Hoe oneerlijk deze wereld verdeeld is.

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 23:17

Dat iemand voor mij denkt te bepalen of ik ergens wel of niet een probleem mee heb. :roll:
Ik bepaal zelf wel of ik iets irritant vind of niet, dank u zeer. :+

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 23:37

Dat dit mijn 4e werkdag was, en ik zomaar werd overgebracht naar een ander filiaal terwijl ik op mijn eigen filiaal nog niet eens wat kan...

xPabloBokt

Berichten: 9398
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-18 23:53

Aan dat vandaag een grote vreetbui was voor me. Tijd van de maand komt er weer aan zullen we maar zeggen :+

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 00:49

Levitate schreef:
Dorus schreef:
Als jij je was graag een paar uur nat in de machine laat zitten moet je dat vooral niet laten. Ik haal het er graag meteen uit.

Zet de timer aan, zodat hij hooguit een kwartier voor jij klaar bent met werken klaar is! :D Ga er even vanuit dat jij je eindtijd wel weet :o

En je gaat er ook meteen vanuit dat iedere wasmachine een timer heeft. Niet dus. En ook een tijdschakelaar gaat niet werken bij mijn machine dus daar hoef je ook niet mee af te komen.

En dan nog is dat alles geen oplossing voor mijn ergernis, want als ik gewoon m’n gang had kunnen gaan en die mogelijkheid dat ik ieder moment gebeld had kunnen worden er niet was geweest had ik wel drie wasjes kunnen draaien vandaag. Dus al zou die timer een optie zijn dan nog wordt ik belemmerd door de mogelijkheid dat ik misschien nog moet gaan werken maar geen flauw idee heb of dat zo is en als dat zo is hoe laat dat dan gaat zijn.

Ik erger me eraan dat er steeds weer mensen zijn die menen het beter te weten en daarmee mij oorspronkelijke ergernis alleen maar erger maken. Er is niet altijd overal een oplossing voor!

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 00:51

ScarOfWars schreef:
Dat ik echt het idee heb dat ik mijn leven aan het verpesten ben.


Joe, hier nog een

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 07:56

Dat er wordt gezegd, 'Ja maarja ze heeft ook wel veel meegemaakt hoor', hee hallo, ieder huisje heeft zijn kruisje... ik laat mijn privéleven alleen niet op de werkvloer zien tot zover dat lukt...

Maar als ik eens vergelijk wat we hebben vermoed ik zo dat mijn rugzak groter is, om maar te beginnen met het vroeg overlijden van een vader.

Ik hoef en wil niet zielig gevonden te worden, maar ik wordt er een beetje moe van als mensen maar zielig gevonden MOETEN worden en overal mee wegkomen op de werkvloer en continu janken.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 08:27

Alleen slapen -O-

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 08:43

En ondanks beloftes dat het in de loop van gisterenavond weet zou werken mis ik nog steeds het voor mij belangrijkste systeem....

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 09:01

Dorus schreef:
Levitate schreef:
Zet de timer aan, zodat hij hooguit een kwartier voor jij klaar bent met werken klaar is! :D Ga er even vanuit dat jij je eindtijd wel weet :o

En je gaat er ook meteen vanuit dat iedere wasmachine een timer heeft. Niet dus. En ook een tijdschakelaar gaat niet werken bij mijn machine dus daar hoef je ook niet mee af te komen.

En dan nog is dat alles geen oplossing voor mijn ergernis, want als ik gewoon m’n gang had kunnen gaan en die mogelijkheid dat ik ieder moment gebeld had kunnen worden er niet was geweest had ik wel drie wasjes kunnen draaien vandaag. Dus al zou die timer een optie zijn dan nog wordt ik belemmerd door de mogelijkheid dat ik misschien nog moet gaan werken maar geen flauw idee heb of dat zo is en als dat zo is hoe laat dat dan gaat zijn.

Ik erger me eraan dat er steeds weer mensen zijn die menen het beter te weten en daarmee mij oorspronkelijke ergernis alleen maar erger maken. Er is niet altijd overal een oplossing voor!


Volgens mij bedoeld ze het alleen maar goed hoor... :n

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 09:03

Nayomie schreef:
Alleen slapen -O-


Oh same! Vriend zit sinds half oktober in Italië en ik ben echt helemaal klaar met alleen slapen. -O-

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 09:07

__Sannne schreef:
Nayomie schreef:
Alleen slapen -O-


Oh same! Vriend zit sinds half oktober in Italië en ik ben echt helemaal klaar met alleen slapen. -O-

Oh dat is wel erg lang ja. Je mist dan zeker wel iets bij het slapen gaan. Zeker voor zon langere periode -O-
En ik klaag al over 3 dagen alleen slapen :=

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 09:32

Dat ik twijfel of ik zal gaan hardlopen...
Eigenlijk wil ik helemaal niet, maar als ik het niet doe, dan word vandaag weer net zo productief als gister, helemaal niet dus :')

black_kelpie

Berichten: 7817
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 10:28

Nayomie schreef:
Alleen slapen -O-

Stom hè -O- Ik pas momenteel op een boerderij voor mensen die ook eens een week weg wilden, maar we hebben thuis ook dieren dus mijn vriend zit gewoon thuis. Het is te ver om telkens heen en weer te rijden. Mijn hond is wel mee en die heeft dus geluk deze week :')

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 10:46

Dat 'prutsen' de nieuwe prestatienorm lijkt te zijn geworden: leveranciers die gewoon niet opduiken of een paar uur van tevoren afbellen, of wel opduiken en het werk op zijn best half uitvoeren en weer vertrekken.

Of het nu gaat over de poetsvrouwen, de gast die de drankautomaten bijvult en onderhoudt of de arbodienst die onze mensen moet vaccineren maar gewoon 2x afzegt en inmiddels na 3 maanden dus nog steeds Jack Sh*t voor elkaar heeft gekregen, ze doen maar wat en verwachten daar ook nog voor betaald te worden.

Doef

Berichten: 1736
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 10:47

Dat ik niet weet hoe je hanetred uitspreekt...

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 10:48

Doef schreef:
Dat ik niet weet hoe je hanetred uitspreekt...


Haa-neh-tret toch? Hahah

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 10:49

Aan de giga omreis omdat er iemand voor de trein is gesprongen.... :=

xPabloBokt

Berichten: 9398
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-18 10:50

Aan Ticketmaster. :')

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 10:53

black_kelpie schreef:
Nayomie schreef:
Alleen slapen -O-

Stom hè -O- Ik pas momenteel op een boerderij voor mensen die ook eens een week weg wilden, maar we hebben thuis ook dieren dus mijn vriend zit gewoon thuis. Het is te ver om telkens heen en weer te rijden. Mijn hond is wel mee en die heeft dus geluk deze week :')

Toch fijn dat de hond wel mee is. Dat geeft toch weer wat meer gezelligheid in huis.
Ben nu ook wel blij dat mijn cavia hier heen verhuisd is, Dan is het in elk geval nooit stil. Hou niet van stilte in een huis. :')

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 10:58

Dat ik ja heb gezegd om op de da van een stalgenootje te wachten om te enten, maar ik helemaal vergeten was dat ik een afspraak voor mezelf had en ik het nu te laat vind om mijn stalgenootje af te zeggen :(. Hopelijk kan ze zelf toch op tijd weg..

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 10:58

theadora99 schreef:
Doef schreef:
Dat ik niet weet hoe je hanetred uitspreekt...


Haa-neh-tret toch? Hahah


Vorige week sprak ik iemand die het de hele tijd had over een Oohniesie. Ik maar denken wtf is een Oohniesie? Later kreeg ik een mail van die persoon. De Oohniesie was een Onesy..... :roll:

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 11:17

Ik ben altijd in de war of je nu oneeesie zegt of wansie. :o?