Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 07:14

Ik heb overal horren voor de ramen en heb mezelf nog ingesprayed met 50% deet anti muggenzooi...En toch nog 7 muggen bulten vanochtend. >;)

Broken crayons still color


Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 22:02

Hè Lau wat naar dat het zo uitzichtloos voor je is, Ik kan me voorstellen dat het heel frustrerend is als je niet fijn op je plek bent. :(:)

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 16:03

Aan mn vriend.. :list: _-:(

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 12:59

Aan mn dochter die moe is maar slapen ho maar, vannacht is ze ook 5 keer wakker geweest dus ik ben ook gebroken en heb vanavond nog een verjaardag. :O

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 16:39

Dat we pas rond 7 uur welkom zijn op de verjaardag omdat ze om 6 uur eten en daar een uur over doen, mijn kind gaat om half acht naar bed dus dan houd het op. Prima dat zij der kind zo laat naar bed doet maar dan kun je verwachten dat er weinig kinderen op bezoek komen. Zucht...

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 09:47

Dat ik vannacht 3 verschillende dromen heb gehad en daardoor helemaal gaar ben.

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 09:33

Aan de kauwen die hier rondom het huis wonen en vanochtend vroeg in grote getallen aan het kletsen nee schreeuwen waren. Altijd als er vogels in de nacht/ochtend stress geluiden maken word ik wakker, zal vast een oer instinct zijn maar handig is het niet. :O

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 13:28

Dat ik nergens op de site van Duo terug kan vinden wanneer ik mijn laatste opleiding heb gevolgd...

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 21:05

Bedankt voor de tips Marit en Sanne, ik zal er morgen nog eens voor gaan zitten en even goed kijken.

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 09:06

Oude mensen op elektrische fietsen die denken oh hier kan ik nog mooi even voorlangs met oversteken maar dat ging maar net goed omdat wij met de auto vol op de rem gingen en gelukkig niemand achter ons hadden.

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 09:32

Buurvrouw die om 23.00 uur nog even boven ging stofzuigen en later in de nacht (03.20 uur) haar wasmachine die tegen de muur stond te tikken bij het centrifugeren. Ja ik woon naast Remie alleen op de wereld. -O-

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 19:59

kitlover schreef:
Boompje1985 schreef:
Buurvrouw die om 23.00 uur nog even boven ging stofzuigen en later in de nacht (03.20 uur) haar wasmachine die tegen de muur stond te tikken bij het centrifugeren. Ja ik woon naast Remie alleen op de wereld. -O-


Als je onregelmatig werkt is dit toch niet zo raar?


Als dat zo zijn zou ik er misschien iets meer begrip voor hebben maar ze werkt niet is hele dagen thuis, daarnaast is zij het type dat werkelijk waar alleen in der eigen wereld leeft. En ja dat creëert soms ergenissen.

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:43

DigiD wat een knudde ding, vorige week kon ik overal nog inloggen en nu kloppen mn wachtwoord en gebruikersnaam ineens niet meer. Dit heb ik elke keer en al een nieuwe aangevraagd en ook geactiveerd en weer hetzelfde probleem. |o

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 21:46

Aan het hondenluik 3 deuren verderop incl de bijbehorende gefrustreerde jackrussel die om de haverklap naar buiten stormt. Eigenaar is dan een dag of 2 weg en laat het beestje thuis.

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 09:55

Lau schreef:
Boompje1985 schreef:
Aan het hondenluik 3 deuren verderop incl de bijbehorende gefrustreerde jackrussel die om de haverklap naar buiten stormt. Eigenaar is dan een dag of 2 weg en laat het beestje thuis.


Lekker aso.... arm beestje


Ja het beestje kan er niks aan doen, ik heb ook al geprobeerd om een gesprek aan te gaan maar ze zijn Russische en spreken amper Engels.

Mijn frustratie van vandaag is mn vriend. Mn dochter heeft al 3 dagen koorts, ik ben ook ziek en slaap daardoor ook weinig maar och wat zijn mannen toch zielig als ze ziek zijn en klagen erover want ja dat kunnen ze goed. En dan nog mijn tony chocolade reep helemaal opeten want ja die van hem was 3 dagen geleden al op dus dan pak je gewoon de reep van een ander. |o

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 13:28

Ongesteld en dan gelijk ook flinke krampen erbij en griep met ook de nodige ongemakken... %) mijn mantra voor vandaag: this too shall pass...

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 10:18

Dat mn dochter waarschijnlijk krentenbaard heeft, ha gebeld moest een foto maken en opsturen. Nou hoop ik dat ze wat kunnen met de foto want madam bleef niet echt stil zitten. Morgen heb ik afspraak bij het consultatiebureau maar nu weet ik niet of ik daar wel heen kan vanwege het besmettings gevaar, dus ik bellen bellen bellen maar krijg niemand te pakken. |o

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 22:05

__danielle__ schreef:
Boompje1985 schreef:
Dat mn dochter waarschijnlijk krentenbaard heeft, ha gebeld moest een foto maken en opsturen. Nou hoop ik dat ze wat kunnen met de foto want madam bleef niet echt stil zitten. Morgen heb ik afspraak bij het consultatiebureau maar nu weet ik niet of ik daar wel heen kan vanwege het besmettings gevaar, dus ik bellen bellen bellen maar krijg niemand te pakken. |o


Ik ben toevallig ook met mijn dochtertje naar de huisarts geweest omdat ze krentenbaard heeft.. Ergernis hier is dat ik niet weet waar ze het opgelopen kan hebben, het schijnt 2 weken voordat het zich openbaart al besmettelijk te zijn.

Ik heb begrepen dat als de blaasjes dicht/droog zijn het niet meer besmettelijk is. Als dat nog niet het geval is zou ik het CB bezoekje uitstellen want het wordt ook door hoesten/niezen overgedragen. dat zou ik een risico vinden op een plek waar ook heel jonge baby's komen...


Na 3x keer met de assistent aan de telefoon overleg gehad kreeg ik advies om een website te bezoeken waar je informatie kon vinden of een huisarts wel nodig is. Gelukkig weet mijn huisarts zelf heel goed dat ik niet voor niks bel en heeft na het zien van de foto die ik gestuurd had een antibiotica zalfje voor geschreven. Ik heb de afspraak bij het consultatiebureau kunnen verzetten en kan nu gaan smeren en het speelgoed en dergelijke ontsmetten. Ik denk dat onze meid het bij de overdekte speeltuin heeft opgelopen daar had ze veel contact met andere kinderen, verder gaat ze niet naar een opvang of iets dergelijks. Wij blijven voorlopig even thuis!

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 10:27

Aan het gevoel wat ik over heb gehouden van een nachtmerrie. Ik heb gehuild in mn slaap en werd wakker met flinke hoofdpijn. Nu ben ik helemaal gaar van alles en het nare gevoel blijft hangen. :\

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 11:01

Dat mn kind te groot word voor borstvoeding en ze heeft een volledig gebit dus daarom is het niet meer nodig. }:0 Whahaha ja ze is net 2 en altijd leuk zulk commentaar van vrienden die zelf geen borstvoeding hebben gegeven. Borstvoeding is zoveel meer dan alleen voeding in je kind stoppen. Laat mij lekker ik bemoei me ook niet met de (op)voeding die zij in der kind stopt.

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 09:02

Dat ik de laatste 4 werkdagen het consultatiebureau probeer te bellen maar ik kom er niet door. En vandaag zijn ze überhaupt niet te bereiken. Krijg je een email adres wat onverstaanbaar is. Morgen probeer ik het nog 1 keer en anders komen ze er vanzelf achter dat we niet op de afspraak komen. |o |o |o

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 17:49

Dat ik al genoeg stress heb en dan komt mn vriend ook nog eens aan mn kop zeiken. Echt Kerel ben je nou echt zo'n hork?

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 09:58

Dat mn schouder pijn weer terug is en mn zenuwen voor de tandarts vandaag terwijl het alleen maar een controle is.

Broken crayons still color

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 10:10

I don't like monday's.... >;) :list: |o

Broken crayons still color


Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 10:29

Dat mn lijm op is en ik nog lang niet klaar ben met mn mos en net de smaak te pakken had...
Afbeelding

Broken crayons still color


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Michelleex, Nietsmar, perdjes, Prairy, Rosalie_91, Tzatziki en 133 bezoekers

cron