Black Friday 2018

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 18:45

ratjelover schreef:
naomiiiii schreef:
Ik zit te bidden dat Rituals hieraan mee doet! :')


Oh jaaaa dat zou ik ook tof vinden *\o/*


Dat dus, maar mag ook Bijenkorf, Bol of Douglas zijn, als Rituals maar in de actie is.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Black Friday 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 00:03

Wilde vanavond al bijna bij Rituals iets bestellen (nadat mijn vorige bestelling retour gegaan was) maar heb me toch voorgenomen even BF af te wachten of er nog ergens een mooie korting in zit :))

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Black Friday 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 17:35

Misschien moet ik bij nader inzien Black Friday toch maar onderduiken ofzo. Ben nu al half failliet en zoveel aanbiedingen gaan het er vast niet beter op maken :=

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 16:34

Queelens schreef:
Ik aas nog steeds op kortingen op de canon eos 7d mk II. Helaas nog niet veel soeps gevonden. Hoop zo hard morgen haha anders ga ik maar als troostprijs misschien toch maar eerst voor een macbook als daar wel kortingen op zijn :+


De 7d II is zoooooo fijn, heb de mijne occasion gekocht want tegelijk met een 70-200 2.8 viel ie nieuw niet meer in t budget maar mán wat een fijne camera is dat. <3

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 18:40

_xDyan schreef:
De 7D mk II is wel een crop camera volgens mij en de 6D mk II een fullframe.. dus in dat opzicht zou een 6D beter zijn.. maar net wat je er mee wil doen natuurlijk..

Maar on-topic: https://www.kamera-express.nl/blackfriday2018
Vind dat ze echt leuke aanbiedingen hebben :) ik aas op de 6D mk II.. hou de prijs al een tijd in de gaten maar het scheelt zeker wel..


Het is inderdaad een crop maar ik vind de stelling dat een ff per definitie beter is echt te kort door de bocht, maar die nuanceer je zelf al. Wel nadeel vind ik het ontbreken van een kantelbaar scherm en ingebouwde wifi. Ook doet de 6d2 langer met dezelfde batterij, maar dat zou voor mij niet doorslaggevend zijn. Eventueel reeds aanwezige lenzen tellen wel mee. Zo bezit ik een 17-55 2.8 die ik zou moeten vervangen als ik over zou gaan op ff. Daarbij kom ik eerder mm tekort dan dat ik ze over heb dus die 1.6 factor vind ik eigenlijk juist heel prettig.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 14:00

Iemand zocht kaarsen, ik weet niet welk budget je zoekt maar De Duizendpoot heeft waxmelts en kaarsen in de Black Friday actie en ook nog andere dingen. Ze heeft ook nog op de Goose Creek large jars 4 halen 3 betalen maar dat is met de code GooseCreekLarge en staat alleen op de homepagina dus beetje lastig te vinden. https://www.kadoshopdeduizendpoot.nl/c- ... Nosd5IRMPA

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Black Friday 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 19:16

Hier hebben pakjes gemiddeld 1 dag vertraging op het moment, en dan heb ik het over spullen die pas ná BF besteld zijn. Ben wel blij dat ik niets meer voor de Sinterklaas binnen hoef te hebben. Mijn laatste last minute ingeving is vanmiddag binnen gekomen gelukkig nadat ik gisteravond zogenaamd niet thuis was. Was ik wel maar ze gingen het duidelijk gewoon niet redden. Nou ja het is er :D

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie