Nog meer muzikanten van muziekkorpsen op bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-14 21:53

Jup, ik speel nu een jaar of 8 dwarsfluit in een harmonieorkest. Inmiddels is de echte uitdaging qua niveau er wel af maar kom ik er vooral voor de derde helft en de gezelligheid. Met drank meer klank zullen we maar zeggen :))

❤️


Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Nog meer muzikanten van muziekkorpsen op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 17:50

Waren ook mensen uit dit topic afgelopen jaar op Rastede?

❤️

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 23:09

Warboel schreef:
Wij zijn weer bezig met nieuwe muziek uitzoeken voor ons voorjaarsconcert. Dit jaar is het thema Guilty Pleasures :+ Dus elk lid heeft zijn of haar Guilty Pleasure op mogen geven.
We hebben nu een Michael Jackson medley, James Bond medley en Non Non Rien n'a Changé.
En we gaan sowieso nog Stop! van de Spice Girls, een K3 Medley en Bohemian Rhapsody van Queen bestellen.
Waarschijnlijk ook nog wel een echte Nederlandstalige meezinger. :')

Leuk idee voor een thema! :)

❤️

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 22:27

__Maartje schreef:
Weer even een megaschop omhoog O:) meer mensen hier die naar Schiedam of taptoe Groningen gaan in november?

Taptoe skip ik dit jaar. Ga wel naar jubileumconcert van een fanfare en het concert voor altviool&orkest uit de vierde symfonie van Beethoven. Plus dat ons eigen orkest op concours gaat, dus ik ben al de nodige zaterdagen onder de pannen deze periode :D

❤️


Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 22:41

Oefenen is voor talentlozen :Y)

❤️

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Nog meer muzikanten van muziekkorpsen op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 07:52

Niemand kreeg de sarcastische ondertoon mee? ;)

Ik studeer niet dagelijks meer, zeker niet nu ik na 15 jaar ben gestopt met les. Maar in aanloop naar concours en concerten ontkom ik er niet aan om vooral heel veel toonladders en loopjes te studeren.

❤️


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Bolletje29, Facebook, lastig, Manieki, marit34, Petra_O, SemrushBot, Suliko, Varekaj en 152 bezoekers