Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:17

Idioten op de weg die door rood fietsen terwijl ze grote oordoppen op hebben en op geen enkel moment in de gaten hebben dat ze alleen nog leven omdat de voorste automobilist net op tijd weer gaat remmen terwijl hij net optrok.

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:17

Tigress schreef:
Mensen die direct ''castratie!'' roepen, als ik om info vraag over puspiemels bij honden :')
Een castratie is geen magische oplossing. Een castratie is niet even een makkelijke ingreep voor het lichaam. Een castratie is niet de oplossing voor alles :roll:


Echt hé, alsof een narcose zo fijn is voor een hond 8)7

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:20

Ik erger me dat ik telkens als ik een afspraak bij de dokter heb, geen onstoken gewrichten heb en dus niet goed kan laten zien wat de klachten zijn.

En nu zijn mijn gewrichten weer eens goed ontstoken en dan is mijn afspraak bij de reumatoloog gecanceled 8)7

Ook erger ik me er aan dat ik niet uit mijn comfortzone durf te stappen.

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:22

Dat mijn vriend nog steeds niet thuis is. Hij is vanmiddag half uurtje thuis geweest na 3 dagen in het buitenland voor werk. Daarna is hij gaan sleutelen, thuis komen eten, en nu weer al 1,5 uur weg terwijl hij vanavond weer voor 3 dagen weggaat. -O-

entless
Berichten: 312
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: samen met mijn lief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:53

Mensen die via marktplaats en facebook reageren op de verkoop advertentie van de kinderwagen.
Lees de advertentie eens!
En als je misschien eind volgende maand wil kopen, reageer dan niet vreemd als ik de kinderwagen niet ga reserveren.

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 21:04

nicole_floor schreef:
Mijn broertje en mijn vader die al een half uur de trekkers aan het lopen hebben. En vervolgens naar elkaar schreeuwen dat ze elkaar niet kunnen verstaan. :')



Hahahah, ik zie dit zo voor me

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 22:13

_classic schreef:
Tigress schreef:
Mensen die direct ''castratie!'' roepen, als ik om info vraag over puspiemels bij honden :')
Een castratie is geen magische oplossing. Een castratie is niet even een makkelijke ingreep voor het lichaam. Een castratie is niet de oplossing voor alles :roll:


Echt hé, alsof een narcose zo fijn is voor een hond 8)7


en zeker niet voor puspiemels -O- hier werkte afgekoelde kamillethee overigens

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 22:36

En een bepaalde vitamine extra geven schijnbaar ook. C of E. Geen idee meer welke.

Syzygy
Berichten: 103
Geregistreerd: 29-09-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 22:37

Aan een berichtje wat ik heb ontvangen, weet eigenlijk niet of ik geërgerd of verdrietig moet zijn.

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 22:49

Aan een bedrijf dat het verschil tussen jou en jouw niet weet.

nicole_floor

Berichten: 3244
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 23:52

Benthhh schreef:
nicole_floor schreef:
Mijn broertje en mijn vader die al een half uur de trekkers aan het lopen hebben. En vervolgens naar elkaar schreeuwen dat ze elkaar niet kunnen verstaan. :')



Hahahah, ik zie dit zo voor me

Hahahaha het scheelt dat ze hier ook gewoon een handje van hebben :')

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 01:25

Aan mezelf, dat ik iets voor iemand ga doen om haar een lol te doen maar er vervolgens een heleboel gedoe voor mezelf mee creëer. En daar lig ik nu wakker van }:0

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 06:46

Tigress schreef:
Mensen die direct ''castratie!'' roepen, als ik om info vraag over puspiemels bij honden :')
Een castratie is geen magische oplossing. Een castratie is niet even een makkelijke ingreep voor het lichaam. Een castratie is niet de oplossing voor alles :roll:

Bij onze hond heeft het wel geholpen :o
Die had het ook heeeel erg nu niks meer. Maar denk dat per hond verschild. Je zou wel chemische castratie kunnen proberen om te kijken of het werkt. Alleen ze zeggen ook dat het ruiken stuk minder word nou dat is alleen maar erger geworden.

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 09:00

Dat whatsapp rode rondjes laat zien van gedempte chats -:(-
En dat de :( smiley niet meer rood is

Foaly

Berichten: 4837
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 09:23

Dat de Multivlaai geen bezorgtijd aangeeft en ik nu in de stress zit over wanneer mijn taart er is :')

Foaly

Berichten: 4837
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 09:27

En met dat ik het typ wordt er aangebeld :') Volgende ergernis: mezelf omdat ik zo in de stress zat :D

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 09:30

Aan dat iedereen mij laat barsten en mijn verdriet niet accepteert. Nee ik zal het nog verder opkroppen komt goed.

Cowboy55
Berichten: 8488
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 10:08

Maflinger_S schreef:
Idioten op de weg die door rood fietsen terwijl ze grote oordoppen op hebben en op geen enkel moment in de gaten hebben dat ze alleen nog leven omdat de voorste automobilist net op tijd weer gaat remmen terwijl hij net optrok.


Waarbij die automobilist dan ook nog het risico loopt dat zijn achterligger op hem klapt terwijl de onnozele fietshufter weg peddelt zonder ook maar enig idee te hebben wat ie zojuist veroorzaakt heeft.

Jorex

Berichten: 9934
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 10:09

Dat mijn colleges ineens poef van het rooster af zijn gehaald en ik het nu niet meer snap

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 10:12

Myrthe3 schreef:
Aan dat iedereen mij laat barsten en mijn verdriet niet accepteert. Nee ik zal het nog verder opkroppen komt goed.


Dikke knuffel. :(:)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 10:17

Dat de 3e jaars de leuke klusjes zelf houden. He de persoon die via sheltersuit een tas krijg die ik heb gemaakt. Garantie tot aan de deur hij kan zomaar uitelkaar vallen :')

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 10:50

CharIsabella schreef:
_classic schreef:
Echt hé, alsof een narcose zo fijn is voor een hond 8)7


en zeker niet voor puspiemels -O- hier werkte afgekoelde kamillethee overigens

Hoor ik inmiddels vaker iets over, gaan we proberen :j


LinsxDot schreef:
Tigress schreef:
Mensen die direct ''castratie!'' roepen, als ik om info vraag over puspiemels bij honden :')
Een castratie is geen magische oplossing. Een castratie is niet even een makkelijke ingreep voor het lichaam. Een castratie is niet de oplossing voor alles :roll:

Bij onze hond heeft het wel geholpen :o
Die had het ook heeeel erg nu niks meer. Maar denk dat per hond verschild. Je zou wel chemische castratie kunnen proberen om te kijken of het werkt. Alleen ze zeggen ook dat het ruiken stuk minder word nou dat is alleen maar erger geworden.

Aangezien hij misschien dekreu wordt, ligt castratie niet binnen de opties :) Daarbij is het gelukkig ook niet zo erg dat hij er last van heeft. We hebben geen groene klodders op muren zitten etc. Dus zolang het enkel ''lastig'' is voor mij omdat ik in de weer moet met HG, staat castratie niet op de planning :))

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 11:00

LinsxDot schreef:
Tigress schreef:
Mensen die direct ''castratie!'' roepen, als ik om info vraag over puspiemels bij honden :')
Een castratie is geen magische oplossing. Een castratie is niet even een makkelijke ingreep voor het lichaam. Een castratie is niet de oplossing voor alles :roll:

Bij onze hond heeft het wel geholpen :o
Die had het ook heeeel erg nu niks meer. Maar denk dat per hond verschild. Je zou wel chemische castratie kunnen proberen om te kijken of het werkt. Alleen ze zeggen ook dat het ruiken stuk minder word nou dat is alleen maar erger geworden.

Aangezien hij misschien dekreu wordt, ligt castratie niet binnen de opties :) Daarbij is het gelukkig ook niet zo erg dat hij er last van heeft. We hebben geen groene klodders op muren zitten etc. Dus zolang het enkel ''lastig'' is voor mij omdat ik in de weer moet met HG, staat castratie niet op de planning :))[/quote]
Lucky you wij hadden wel alles op muren enz bahbah! Ben blij dat we er vanaf zijn. Maar voor dekken word castratie lastig idd haha.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 12:21

Dat ik mij van de directie niet ziek mag melden omdat ik nog een toets heb. Dat zal wel een 1 worden, mijn toets van net ging ook rampzalig.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 12:25

Aan het feit dat ik al de hele week dingen enorm voor me uit aan het schuiven ben waardoor ik nu vandaag het werk van drie dagen moet doen en morgen mijn bed moet repareren terwijl ik ook een uitgebreid diner moet klaarmaken.