Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PureSG

Berichten: 4644
Geregistreerd: 24-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 19:52

Dat vriendlief en ik allebei ziek zijn terwijl morgen onze zoveel jaar samen dag is, dag leuke plannen -O-

nicole_floor

Berichten: 3243
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:25

Benthhh schreef:
nicole_floor schreef:
Echt?
Ik kon voor een maand terug gewoon voor een jaar halen.


Er is een tekort aan pillen door een productiefout :+

Jaa dat was toen wel op het nieuws enzo, maar dacht dat het inmiddels al weer opgelost was.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 21:46

Mijn stamgenoot die blijkbaar pissig is op mij, maar me hierin doodzwijgt maar wel afloopt tegen mijn vriend dat ik niet weet waarin het over heb.
En dat op mijn eigen terrein, eigen stal. Dan help ik wel niet. Prima.

Ik heb een vermoeden dat ik mezelf vannacht weer ga opvreten.

Lestrange01

Berichten: 2804
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 22:02

Aan mijn collega van twee weken geleden, die ik weer moest helpen. Constant zitten vitten op mij, op me letten, op een denegrerend manier alles op of aan merken. Ik glimlach, knik en doe wat ik moet doen. Bijt mijn lip zodat ik boos word en niet ga huilen. Laat me alsjeblieft met rust, ik snap het niet, ik ken je niet eens waarom moet je mij zo hebben?

Aan de andere kant, ik heb me weer positief verrast over mijn zelf controle :D

xPabloBokt

Berichten: 9388
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-18 23:51

Benthhh schreef:
Dat er een tekort aan de pil is en dat ik nu dus voor één strip op krukken naar de apotheek ben gelopen ;(
Iedereen krijgt maar een strip :')


Ben ik even blij dat ik nog 2,5 strip heb :Y)

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 07:33

xPabloBokt schreef:
Benthhh schreef:
Dat er een tekort aan de pil is en dat ik nu dus voor één strip op krukken naar de apotheek ben gelopen ;(
Iedereen krijgt maar een strip :')


Ben ik even blij dat ik nog 2,5 strip heb :Y)


Hmmm ik heb nog een strip :')
En mijn apotheek zit nog in huissen dik ene half uur met de bus. Ik ga even in een hoekje huilen :')

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 08:15

Dat ik eigenlijk een beetje bang ben om naar mijn werk te gaan omdat ik, iniedergeval, mijn poot zwaar gekneusd heb. En straks naar de dokter moet voor verdere controle.

Maarja. Ik baal hier ook van. Heb niet om de pijn gevraagd. Kan nu ook niet fietsen of autorijden en ook niet naar mijn paard. Heb er dus echt niet omgevraagd.

:( Baal zo... pechvogel first class; aangenaam.

Jorex

Berichten: 9933
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 08:24

Auw Denise.
Hier had ik vanochtend niet wakker willen worden, nu heb ik weer een dag vol met pijn aan mijn ribben zonder dat er pijnstilling voor is. Ik kan namelijk moeilijk zonder bh naar de universiteit gaan. |o

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 10:26

Dat ik ons huis herfstig wil inrichten, maar dit niet kan omdat onze hond alles kapot maakt en opvreet _-:(

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 10:33

Dat ik niet weet of ik wel naar de verjaardag van mijn moeder wil en dat mijn vriend maar blijft pushen dat ik 'gewoon' moet bellen dat we komen... -O-

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 10:49

Graftakken ov dat niet genoeg heeft gemeld dat ik een half uur vertraging oploop en nu dus een half uur te laat in mn les ga zijn |o

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 10:50

Ik erger me ook aan mezelf. Kijken ze na een jaar aandringen eindelijk verder naar mijn gewrichtsontstekingen, durf ik eigenlijk morgen niet meer naar de reumatoloog omdat ik tegen het onderzoek en de uitslag op kijk..

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 11:09

Ik zit ondertussen in het ziekenhuis voor een foto van mijn voet :')

Lestrange01

Berichten: 2804
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 12:28

|o welke complete idioot op school heeft bedacht on een half uur lang tijdens de pauze in de aula een hele groep eerste klassers met DRUMS neer te zetten????? Het is zo luid dat ik het hoor met mijn oortjes in en muziek op zn hardst. Je voelt de vloer gewoon bewegen!!!

Mijn oren doen pijn en in elk deel van het gebouw hoor je het.

OH LEUK NU GAAN ZE OOK NOG EEN BATTLE DOEN OM HET HARDSTE GELUID -:(-

Edit: als ik hierdoor gehoorschade krijg dan ga ik schaden claimen! :+

deksel

Berichten: 3782
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 12:54

laraxXxemma schreef:
Graftakken ov dat niet genoeg heeft gemeld dat ik een half uur vertraging oploop en nu dus een half uur te laat in mn les ga zijn |o

Als het goed is kan je wel geld terug vragen, ookal reis je gratis (weet ik niet 100% zeker tho)

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 14:17

_classic schreef:
Ik erger me ook aan mezelf. Kijken ze na een jaar aandringen eindelijk verder naar mijn gewrichtsontstekingen, durf ik eigenlijk morgen niet meer naar de reumatoloog omdat ik tegen het onderzoek en de uitslag op kijk..

:(:). Wel doen, hoe vervelend ook. Je kan er misschien beter mee om gaan als je antwoord hebt op je vragen

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 14:59

Wakker worden met een allesoverheersende knallende koppijn.
Toch maar gaan werken omdat er nog een paar (voor mij nieuwe) rapportages gemaakt moeten worden en dan op tijd naar huis. Om er vervolgens achter te komen dat er al zeker een half jaar een hele grote fout in die rapportages zit, maar ze zijn dusdanig groot en omvangrijk dat ik echt niet met mijn brakke kop alles opgelost kan krijgen.
Ben ik dus twee volle dagen bezig met een paar simpele rapportages die vorige week in minder dan drie uur aan mij uitgelegd zijn geweest.
Oh, en degene die ze eerst maakte is deze week met vakantie en komt als het goed is nog 1 of 2 dagen voor hij uit dienst gaat dus ik kan daar ook niet gaan vragen.

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 15:01

Jikkeee schreef:
_classic schreef:
Ik erger me ook aan mezelf. Kijken ze na een jaar aandringen eindelijk verder naar mijn gewrichtsontstekingen, durf ik eigenlijk morgen niet meer naar de reumatoloog omdat ik tegen het onderzoek en de uitslag op kijk..

:(:). Wel doen, hoe vervelend ook. Je kan er misschien beter mee om gaan als je antwoord hebt op je vragen


Dankjewel, ik ga ook zeker wel heen!
Het is gewoon dat ik al een jaar 'zeur' dat ik me niet serieus genomen voel door de dokter en nu wordt er eindelijk verder gekeken naar mijn klachten en dan durf ik niet meer.. zo stom :(

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 15:02

Bh's kopen..

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 15:09

Aan mijn AD. %)

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 15:12

@Classic: helemaal niet stom. Succes! En ik hoop dat je er daarna gericht mee aan de gang kunt.

valine

Berichten: 1199
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: 1724

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 17:19

Dat de garage €22,50 durfde te vragen voor het vervangen van een koplamp >;) (de beste man is nog geen 7 minuten bezig geweest en een lampje had ik zelf nog |o )

Nala

Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 17:22

Dat we net een pauze in mijn les hadden, álle mensen gingen roken, álle andere plekken bezet zijn en ik écht niet tegen rooklucht kan :r Zo erg dat ik er soms echt door omkiep.

Ik had me ook net voor de les lekker fris gedoucht en haat het nu zo erg dat ik straks ontzettend naar rooklucht ruik... Ik haat het.

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 17:42

valine schreef:
Dat de garage €22,50 durfde te vragen voor het vervangen van een koplamp >;) (de beste man is nog geen 7 minuten bezig geweest en een lampje had ik zelf nog |o )

Wtf dat is belachelijk. Ik heb 2 euro betaald incl lampje :')

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 20:48

deksel schreef:
laraxXxemma schreef:
Graftakken ov dat niet genoeg heeft gemeld dat ik een half uur vertraging oploop en nu dus een half uur te laat in mn les ga zijn |o

Als het goed is kan je wel geld terug vragen, ookal reis je gratis (weet ik niet 100% zeker tho)

Mwah ik wist het wel, gewoon niet zo vaak dat ik het heb onthouden :=
Heb sowieso mijn dag niet. Te laat de trein, yoghurt op zijn kop in mijn tas, iets met niet kunnen lezen..

Aaaaaargh