vakantieveilingen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:31

Dankzij jullie maar eens weer op de site gekeken. En tot mijn verbazing staat er echt zoveel meer op als een paar jaar geleden.

Zojuist net een veiling voor kaas 'gewonnen' 1 euro en dan 5 euro administratie kosten.
Is een coupon voor 70% korting op die website.

Gelijk op de site het grootste pakket besteld. Was normaal 99.95 nu dus 29.95 en kwam dan nog 5.95 verze ndkosten bij. Nu dus voor €36 een groot kaas pakket, Nou vriendlief ook blij om een dit te proberen. Wij zijn beide dol op kaas.

Maar het gaat gewoon van wc papier tot wasmiddel tot planten tot dagjes uit. Dat was een paar jaar geleden echt niet.

Nocturnal Grey sinds 6 juli 2010 in mijn bezit


marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 22:00

Ik heb ook vorige week een draad/zakloze stofzuiger voor €66 euro (volgens hun waarde van €249, al moet je die adviesprijzen soms met een korrel zout nemen vgm) Ik kan hem morgen ophalen bij dhl punt. Ben ook heel benieuwd ernaar. De mijne was toch aan vervanging toe want binnenin is een gedeelte afgebroken waar je de zak in hangt dus hij is telkens heel vies van binnen omdat de zak niet goed blijft zitten.

En toen zag ik deze voorbijkomen nou ik dacht en zakloos en draadloos lijkt me helemaal handig!

Nocturnal Grey sinds 6 juli 2010 in mijn bezit

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 23:39

Hier ook tevreden, hij is alleen wel stuk sneller leeg. Hij zou 40 min mee moeten gaan maar dat haalt hik echt niet.

Nocturnal Grey sinds 6 juli 2010 in mijn bezit

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 08:37

Kijk dat is dan nog eens leuk scoren!

Nocturnal Grey sinds 6 juli 2010 in mijn bezit


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Amazonbot, Angie91, bonnielau, C_estmoi, Danseresje, eva1969, Facebook, geertje3, Gwenvd, Maliboe, ManonGrr, miezelke, Miss_Mii21, Sandyislief, Tazzey, Xanthippe en 185 bezoekers