Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hagelslag
Berichten: 8998
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 14:51

Dat ik hier met de honden niet mag wandelen
Afbeelding

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 15:08

Aan een klasgenootje die naast me zit tijdens eco. Ze praat zoveel, en snapt niet dat wanneer ik vrijwel noet terug reageer ik niet wil praten. Ben echt verrast door mezelf dat ik het 80 minuten lang heb vol kunnen houden zonder iets gemeens te zeggen :+

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 15:09

Aan dat ik niet kan inloggen op de app van de zorgtoeslag..

Mlies
Berichten: 14150
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 16:37

Dat ik vanmorgen zo out of the blue m'n nek verrekt heb en nu nog steeds pijn heb en er dus niks van de leuke plannen zijn gekomen op m'n vrije dag.

vikawiek

Berichten: 1481
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 17:24

Dat ik achter de pc zat en zo’n melding kreeg van de mail, die laat dus bij ons gelijk 3 zinnen zien...’t ging om mijn verjaardags cadeau. Voel me nu heel banketstaaf naar m’n moeder die zei dat ik tot m’n verjaardag niet de mail mocht openen -O-

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-18 20:09

Aan de bediening bij ons op de zaak waardoor het bij ons in de keuken elke keer in het honderd loopt door de fouten die de bediening maakt _-:(

Sla wensen gewoon aan op de bon en kom niet alles mondeling doen, damn.

VenoSnorlax

Berichten: 4509
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 20:10

Dat de vissticks eerst mislukte en bij poging 2 zo vies waren dat zelfs mn vriend ( enorme visliefhebber) ze uitspuugde. Hierdoor smaakte ook mn spinazie en aardappels niet meer en ben ik eigenlijk te misselijk om nog wel wat te eten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 20:11

De wasmachine

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 23:02

xPabloBokt schreef:
Aan de bediening bij ons op de zaak waardoor het bij ons in de keuken elke keer in het honderd loopt door de fouten die de bediening maakt _-:(

Sla wensen gewoon aan op de bon en kom niet alles mondeling doen, damn.


Hahah dat is zo irritant :’)

Soms vergeet ik het weleens, keihard naar de keuken rennen om het erbij te schrijven op de bon *\o/*

Ik hoor bij de zwarte brigade

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 23:04

Ziek aan het worden :')

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-18 23:19

Benthhh schreef:
xPabloBokt schreef:
Aan de bediening bij ons op de zaak waardoor het bij ons in de keuken elke keer in het honderd loopt door de fouten die de bediening maakt _-:(

Sla wensen gewoon aan op de bon en kom niet alles mondeling doen, damn.


Hahah dat is zo irritant :’)

Soms vergeet ik het weleens, keihard naar de keuken rennen om het erbij te schrijven op de bon *\o/*

Ik hoor bij de zwarte brigade


Ja dat kan gebeuren, als je het er maar bij komt schrijven is het prima.

Maar we hebben hier twee van die oetjes rondlopen (kerels) die maar half weten wat er op de kaart staat, dat dus om de haverklap komen vragen en dieet- of smaakwensen pas om 1 minuut na middernacht (bij wijze van spreken) komen aangeven. Zo hadden we dus een compleet nagerecht voorbereid staan.. bleek er iemand geen cacao te willen. -O-

En zo nog veel meer dingen over de avond heen. We hebben denk ik minstens 3 volledige gerechten op derving moeten schrijven door dat gekluns

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 06:59

Dat ik amper geslapen heb, nu toch naar school moet maar geen motivatie heb.

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 10:16

Dat de Jumbo waar onze dochter een bijbaantje heeft moeielijk doet over haar uren.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:08

Een schoolcurriculum wat gebouwd wordt terwijl het onderwezen wordt..
Wat ik moet doen voor mijn toets over 4 weken? Geen idee..

Ik snap echt dat wij daar gewoon veel problemen van krijgen gezien wij het eerste jaar met een nieuw curriculum zijn maar aaaaaaaaaarggghhgh |o

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:36

Dat ik spontaan 4 uren moet werken vandaag. Op zich geen ramp; het zijn maar 4 uurtjes en extra uurtjes zijn zeker gewenst :j
Maar het is zulk mooi weer vandaag dat ik eigenlijk niet wil :')

Svadilfari1

Berichten: 698
Geregistreerd: 28-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 15:12

Prachtig weer; in bus ; iemand met een hele zoete parfum lucht; hoofdpijnluchtje ps echt licht misselijk v geurtje gelukkig bijna bij station

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 16:10

Dat (oude) mensen denken dat ze op de fiets zich maar overal tussen kunnen gooien.
Spoiler: dat kan NIET

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 16:11

Dat ik vandaag een opdracht voor biologisch onderzoek heb gekregen die dinsdag, handgeschreven, ingeleverd moet worden uitgerekend nu ik dit weekend juist compleet vol heb zitten. En het is zeg maar niet een opdracht die je binnen een uur hebt gedaan. Dit is voor vier verschillende experimenten een labjournaal (plan van aanpak) schrijven. Dus ieder experiment moet worden beschreven in een eigen journaal.
En als dit niet wordt ingeleverd mag je de experimenten niet uitvoeren en kun je de studiepunten voor bio dus niet meer behalen omdat dit onderdeel is van een gezamenlijk cijfer wat weer telt voor je studiepunten. Dus ik stress nu echt behoorlijk.

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 16:56

Dat ik dacht dat we pas over twee weken aan deel 11 zouden beginnen zodat we een beetje achterstand in konden halen, maar nou blijkt gisterenavond dat iedereen tot en met 11 al af heeft terwijl ik nog met deel 10 bezig ben.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 17:03

Dat ik net heel stom nog voor ik überhaupt op m'n paard zat van m'n paard af ben gevallen.

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 17:13

Sorry, maar daar moest ik even om grinniken :o

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 17:41

:)) Same. Maar zoiets is mij ook eens overkomen dus heb er een beetje een beeld bij. :o :P

Maakt het toch weer goed na wat ik zojuist mee had gemaakt.
Ik kom van mijn werk met de fiets en een meisje achter mij, ook op de fiets, werd aangereden. Gelukkig was ze oké, maar de binnenstad is altijd wel riskant.
Een auto wilde afslaan en wij gingen rechtdoor. Die auto had ook haaientanden voor zich. Ik kreeg voorrang en het meisje achter mij niet. Ze was alleen geschrokken en de man stapte wel uit om haar te helpen. Inschattingsfoutje denk ik.
Maar waar ik me dan wel zo boos over maak is dat er een auto aan kwam en de man daarin zijn raam open deed en geërgerd ''Halloooo'' riep terwijl de ander net de fiets opraapte. Heb er wat van gezegd ook, stelletje ongeduldige aso's. :r

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 17:51

Merexa schreef:
Maar waar ik me dan wel zo boos over maak is dat er een auto aan kwam en de man daarin zijn raam open deed en geërgerd ''Halloooo'' riep terwijl de ander net de fiets opraapte. Heb er wat van gezegd ook, stelletje ongeduldige aso's. :r



O dat is echt aso inderdaad, maar dat hoor je ook over ambulances dat mensen daar moeilijk doen als die in de weg staan om hulp te verlenen. Begrip is ver te zoeken als het niet voor henzelf of naasten is vaak :o .

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 17:55

flappie28 schreef:
Merexa schreef:
Maar waar ik me dan wel zo boos over maak is dat er een auto aan kwam en de man daarin zijn raam open deed en geërgerd ''Halloooo'' riep terwijl de ander net de fiets opraapte. Heb er wat van gezegd ook, stelletje ongeduldige aso's. :r



O dat is echt aso inderdaad, maar dat hoor je ook over ambulances dat mensen daar moeilijk doen als die in de weg staan om hulp te verlenen. Begrip is ver te zoeken als het niet voor henzelf of naasten is vaak :o .


Zo was er toch ook een agent aan het reanimeren in een supermarkt. En toen vroeg iemand of hij even opzij kon want hij moest buj hrt product achter de agent.
Maar ook hier op de grote weg vlakbij was er een ongeluk gebeurd. Ze waren bezig met opruimen en auto’s weggeslopen. Begonnen mensen te toeteren en schreeuwen dat ze op moesten schieten. En de reden waarom, het voetbal begon zo.... :')

hagelslag
Berichten: 8998
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 18:27

Algemeen pokkehumeur.
Verveling, hond die geen zin meer heeft in wandelen(is gister voor het eerst in 8 jaar weggelopen)
Ben super bang voor maandag.
Ik heb nu al 3 of 4 dagen flinke koppijn maar ik denk dat dat aan de afspraak van maandag ligt