Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS
FennyPower schreef:Naja ik heb geen tijd gehad om het hier te plaatsen, maar waar ik me gister aan ergerde...
Verkeer waaronder tractors, auto's en fietser ( Die van rechts op een brug inhaalde) Bij een paard....
Sommige mensen..
Fennadev schreef:Ondertussen zit ik nog steeds zeer chagrijnig op het Zernike. Ik denk nog 1 groepje en dan zijn wij aan de beurt.
Had ik al gemeld dat ik presenteren absoluut haat en dus had bedankt voor dit vak, ware het niet dat het een verplicht vak is voor mijn opleiding.
Gebruikers op dit forum: _BlingBling_, _Jody_, _sharona_, aniek_joefy, AnnetteFlame, Butterfly, daandriaan, Danielleeee_, DezeNaam, Dreamy, ellen05, Escha, flash40, fohadie, hoikimmmy, J00P, kaatje89, katybug, Kimberley_, Laurahh, Maaike_Ma, MaaikeZ1510, MaiMai, marte_kandia, Michelle_96, MissBambi, MissJeanny, Mloui, N_Quirro, Nientsje, Niobe, Noor, Nustice, pandour4evuh, piffgek, Robijntjah, Robin_Rikkie, Roosch, RoosDeG, sanne83, Schemerdier, Sheehan, Sky_As, stroopkoek, Vetra, WiPaLa, xBeauuu, xdniesje, Xhiske, xnaomivdh, xSCWx en 154 bezoekers