vakantieveilingen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 23:04

Ik heb vaak het gevoel dat sommige veilingen altijd voor een bepaalde prijs weg gaan (naar eventuele nepaccounts). Zoals die nachtjes weg van Fletcher, zitten altijd rond de 35-40 euro. Niet duur, snap ik ook wel, maar de namen die erop bieden vind ik soms wel heel vaag en iets te toevallig als je het mij vraagt. Verder vind ik het een leuk concept, zorgt wel voor een extra dementie tijdens het aanschaffen :))

[o]


Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 09:36

Anoniem schreef:
Ikwashier schreef:
Ik heb vaak het gevoel dat sommige veilingen altijd voor een bepaalde prijs weg gaan (naar eventuele nepaccounts). Zoals die nachtjes weg van Fletcher, zitten altijd rond de 35-40 euro. Niet duur, snap ik ook wel, maar de namen die erop bieden vind ik soms wel heel vaag en iets te toevallig als je het mij vraagt. Verder vind ik het een leuk concept, zorgt wel voor een extra dementie tijdens het aanschaffen :))

Ik hoop niet dat je dementie krijgt bij vakantieveilingen, ik denk dat je dimensie bedoelt? ;)


God, het was voor mij al laat _O- ik zei al tegen m’n vriend, dat woord heet toch dimensie? Typte het alleen op de verkeerde manier :')

[o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Amable, Anoukjuuuhh, Britta31, Corien_, Eapy, LiDi, Maanon_, Mews, Niika, Nikkii026, pinto_1, Suusoi en 194 bezoekers