Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 08:30

Dat ik ontzettend nodig naar de wc moet, maar er nu constant klanten zijn en ik dus niet kan ;(
Echt, mensen...nu even niet :')

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!


Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:04

leestmee schreef:
Tigress schreef:
Dat ik ontzettend nodig naar de wc moet, maar er nu constant klanten zijn en ik dus niet kan ;(
Echt, mensen...nu even niet :')


Ik heb op een tankstation gewerkt. En de diensten draaide je alleen.
Hoe vaak ik niet met ontploffende blaas heb gestaan...

I know your struggles

Ik werk dus ook in een tankstation :') Blij dat ik niet de enige ben met die struggles _O-


Ergernis van de avond...botsing tussen hond en pink... natuurlijk net de pink die afgelopen zomer de volleybal er tegen aan heeft gehad. Ik heb het idee dat ie nu nog krommer staat :') #)
Afbeelding

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 16:56

Mensen die niet ''german shepherd'' kunnen typen. Mensen...hoe moeilijk kan het zijn?
Als je niet weet hoe je het schrijft, maar er dan GSD van...maar niet:
sheppard
shepard
sheperd
En zeker niet:
Germen sheferd.

Nee, gewoon nee.
Het was zo slecht dat ik mijn favoriete plaatje deze keer niet eens kon gebruiken :oo
Afbeelding

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 16:19

Aan dat onze kat al meer dan de helft van haar gewicht kwijt is, en we niet weten wat er gaande is. Komende week gaan we onderzoeken doen bij onze DA...maar dan gaan ineens ook dingen door je hoofd heen spoken. Ze is nog maar 6, we willen haar nog niet kwijt -O- Laat het alsjeblieft niks ernstigs zijn -O-

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 13:37

Dat ik na een lange, zware dag werken nu eindelijk thuis ben. Blijkt m'n ma er niet te zijn. Op zich geen probleem, zij het niet dat zij niet thuis is en geen sleutel voor me heeft achter gelaten

Ik ben daarom maar even op een stoel gaan zitten in het zonnetje, is er gelijk zo'n klein klote spinnetje die een web maakt van m'n hoofd naar de tak waar 'ie vandaan kwam. Ik zie het gebeuren in de schaduw, en ik heb niet eens zin om er iets aan te doen :')

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 10:44

Dat je zo weinig mag op werk wanneer je even rust neemt.
Ik ben alleen, dus geen pauzes. Die moet ik tussendoor wat zien te nemen. Ik mag niet op de telefoon, ok. Fair enough.
Maar een leesboek, puzzelboek etc. mag ook niet. Ik moet dus in de leegte voor me uit staren. Ik werk me uit de naad, maar die rustmomentjes op die manier mogen dan weer niet. Erg jammer :(

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 12:58

Dat ik verdikkeme ineens rook onder het kussen vandaan zag komen. Was het draad van m'n laptop lader aan het doorbranden! Poterdikkeme, dit had ook kunnen gebeuren als ik er niet bij was met alle gevolgen van dien! :oo
Lader is nog maar een paar maanden oud, dus absoluut niet verwacht. En nu zul je het zien; ik heb geen idee meer waar ik hem besteld had -O-

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 13:51

MarlindeRooz schreef:
Tigress schreef:
Dat ik verdikkeme ineens rook onder het kussen vandaan zag komen. Was het draad van m'n laptop lader aan het doorbranden! Poterdikkeme, dit had ook kunnen gebeuren als ik er niet bij was met alle gevolgen van dien! :oo
Lader is nog maar een paar maanden oud, dus absoluut niet verwacht. En nu zul je het zien; ik heb geen idee meer waar ik hem besteld had -O-

Het is toch algemeen bekend hopelijk dat je opladers niet onder dekens/kussens moet leggen. Maar bij voorkeur op gladde, koele oppervlakten? :j

Hij lag op de bank, toevallig lag het puntje van een kussen er overheen (dus geen dik iets, maar gewoon een opstaand randje van een kussen waar ik de rook onder vandaan zag komen). Hij lag er niet compleet onder :)

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 20:31

_classic schreef:
Tigress schreef:
Dat ik verdikkeme ineens rook onder het kussen vandaan zag komen. Was het draad van m'n laptop lader aan het doorbranden! Poterdikkeme, dit had ook kunnen gebeuren als ik er niet bij was met alle gevolgen van dien! :oo
Lader is nog maar een paar maanden oud, dus absoluut niet verwacht. En nu zul je het zien; ik heb geen idee meer waar ik hem besteld had -O-


Jeetje dat is schrikken zeg!

Kan je misschien bij je bankafschriften niet zien waar je hem besteld hebt?

Held! _O_ Jup, gevonden!
Ik ga even bericht doen naar ze. Het gaat me nog niet eens zo zeer om geld terug, maar ook om het doorgeven van dat het product gekke dingen kan doen :=

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 09:33

Wederom te laat uitbetaald loon...maar dan tevens ook niet het lef hebben om de opmerking te maken over de rente die er dan overheen komt. Gevolg: elke eerste vrijdag van de maand pas mijn loon -O-
Eigenlijk wilde ik heel graag iets met dierendag doen, maar dat kan nu dus niet -O-

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 20:03

billionache schreef:
Mijn relatie waarin ik me momenteel k*t voel, te vaak belogen (en bedrogen) ben maar dat ik ergens die 5 jaar toch niet wil weggooien... %)

Believe me, je bent beter af zonder! Zo dacht ik ook toen ik 4 jaar samen was met mijn ex...ik wilde het niet achter me laten. Vond het zo zonde van die opgebouwde jaren samen, dat gooi je toch niet zomaar weg?!
3.5 jaar daarna bleek het voor haar erg simpel te zijn om dat wel te doen, aan de kant geschoven voor een ander. En hoe verschrikkelijk poedersuiker het ook voelt eerst, ben ik nu zo blij dat ik er van af ben!

Stel jezelf de vraag eens;
Als je beste vriendin in een situatie als dit zou zitten, wat zou je haar dan aanraden om te doen?

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 11:09

Toos loonloos, nog steeds :roll:
Vandaag maar weer er achteraan zitten -O-

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!


Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 11:30

Is het ook. Doordat ik om medische redenen niet veel uren kon draaien, kwam ik steeds aan het eind van de maand in het rood uit. Even een dagje, hooguit twee...nouja prima. Maar het komt nu al een paar keer voor dat ik ongeveer een week in het rood sta, puur omdat ik niet op tijd wordt uitbetaald. Een week vind ik gewoon belachelijk lang, zeker ook omdat ik het contract staat dat er aan het eind van de maand uitbetaald wordt -O-
Ik heb sowieso straks nog contact met mijn bazin, vraag ik meteen even of er wellicht iets mis is gegaan in de uitbetaling :j

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:36

Dat ik spontaan 4 uren moet werken vandaag. Op zich geen ramp; het zijn maar 4 uurtjes en extra uurtjes zijn zeker gewenst :j
Maar het is zulk mooi weer vandaag dat ik eigenlijk niet wil :')

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 20:12

Mensen die direct ''castratie!'' roepen, als ik om info vraag over puspiemels bij honden :')
Een castratie is geen magische oplossing. Een castratie is niet even een makkelijke ingreep voor het lichaam. Een castratie is niet de oplossing voor alles :roll:

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 10:50

CharIsabella schreef:
_classic schreef:
Echt hé, alsof een narcose zo fijn is voor een hond 8)7


en zeker niet voor puspiemels -O- hier werkte afgekoelde kamillethee overigens

Hoor ik inmiddels vaker iets over, gaan we proberen :j


LinsxDot schreef:
Tigress schreef:
Mensen die direct ''castratie!'' roepen, als ik om info vraag over puspiemels bij honden :')
Een castratie is geen magische oplossing. Een castratie is niet even een makkelijke ingreep voor het lichaam. Een castratie is niet de oplossing voor alles :roll:

Bij onze hond heeft het wel geholpen :o
Die had het ook heeeel erg nu niks meer. Maar denk dat per hond verschild. Je zou wel chemische castratie kunnen proberen om te kijken of het werkt. Alleen ze zeggen ook dat het ruiken stuk minder word nou dat is alleen maar erger geworden.

Aangezien hij misschien dekreu wordt, ligt castratie niet binnen de opties :) Daarbij is het gelukkig ook niet zo erg dat hij er last van heeft. We hebben geen groene klodders op muren zitten etc. Dus zolang het enkel ''lastig'' is voor mij omdat ik in de weer moet met HG, staat castratie niet op de planning :))

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 22:27

Dat ik te horen heb gekregen dat ik mijn hond mishandel :') Hij had namelijk....een kostuum aan vandaag *dramatisch deuntje* En dus kon hij niet hond zijn, niet ravotten, niet spelen en niet rollen.

Tuurlijk joh, dat kun jij vanaf een foto beoordelen +:)+

Echt, rot een end op. Je kent mijn hond niet, je hebt hem niet zien lopen, spelen en rollen vandaag, en toevallig houdt die van mij wel van werken. Met of zonder kostuum, zolang we maar samen iets doen.

Hier de zwaar mishandelde hond waar het om gaat -O-
Afbeelding

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:51

Het feit dat ik een bloedneus heb gehad vannacht, en alles er uit zag als een slagveld inclusief mijn gezicht :')

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 18:17

Dat ik mijn sleutels ben vergeten, mijn ma morgenavond pas thuis is, mijn pa pas om 23.30 klaar is met werken, en hij niet te bereiken is. Telefoon gaat niet over, appjes komen niet aan...
Ik kan gelukkig nog naar m'n broer toe om daar warm te zitten, het zijn echter de honden in huis waar ik me zorgen om maak. Een ervan heeft een zwakkere blaas zodra hij meer water tot zijn beschikking heeft. Overdag geen probleem, volle waterbak en dan zit er geen 8 uur tussen. Maar nu...volle waterbak en zeker 9 uur ertussen als ik niet eerder in huis kan komen...

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 20:12

Het feit dat si gewrichten bestaan... :')
Ik weet dat ik zonder die krengen niet kan...maar laat ze (en dan met name links) dan ook eens even ophouden met pijn doen :(

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 17:54

Mijn verrekte langzame computer. Ik ben bezig met 1633 bestanden om te zetten naar jpeg. Oké, da's veel...maar kom op zeg, ik ben nu sinds 11:20 al bezig met het omzetten en ben inmiddels net over de helft heen (53%). Dit wordt nachtwerk zo :oo

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 22:20

Tigress schreef:
Mijn verrekte langzame computer. Ik ben bezig met 1633 bestanden om te zetten naar jpeg. Oké, da's veel...maar kom op zeg, ik ben nu sinds 11:20 al bezig met het omzetten en ben inmiddels net over de helft heen (53%). Dit wordt nachtwerk zo :oo

85% inmiddels...:')


Jikkeee schreef:
De rondleiding over de chemo dagbehandeling. Gewoon een plek waar ik niet wil zijn. Mijn moeder is toch nog steeds onaantastbaar in mijn ogen, maar helaas is de realiteit anders ;(

Wil niet zeggen dat ik vervelend werd door de mensen die daar lagen, stuk voor stuk dappere mensen waar ik heel veel bewondering voor heb. Maar ondanks dat ik er zelf gewerkt heb, kan ik inmiddels geen ziekenhuis meer zien ;( ;( ;(

Hele dikke knuff, wat een ontzettende klote tijd :(:)

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 11:44

In de aanbieding; si gewrichten!
Voordeel; je kan niet zonder!
Nadeel; ze doen verrekte pijn, waardoor je af en toe even dubbel geklapt op werk kan zitten.

Welke bikkel wil ruilen? :+
Afijn, ik erger me dus aan mijn si gewrichten die nog steeds pijn doen :( Het ging een paar weken zo goed, en nu weer dit gezeik :/

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 20:06

Amira_ schreef:
Aan mn broertje voor de verandering. Hij had vanmiddag het avondeten opgegeten, dus mn moeder had hem naar de winkel gestuurd om nieuw eten te halen. Nu is ie van dat geld gewoon naar de kapper gegaan. Vind het echt ongelooflijk hoe t allemaal werkt in zijn hoofd. :')

Afbeelding
Say whut now :')

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 21:11

_classic schreef:
Aan onze rot hond die alles stuk vreet, dit keer mijn Calvin Klein ondergoed _-:(

Gocha? :+

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Jacquelinee_, YandexBot en 168 bezoekers