vakantieveilingen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Schuur_

Berichten: 4831
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 15:58

fohadie schreef:
Zoe_97 schreef:
Dolce gisto is inderdaad geen nespresso.
Nespresoo zijn die machines waar Clooney reclame voor maakt op tv



Alleen jammer dat het wel verkocht is onder de noemer Nespresso Dolche Gusto... Ik dacht dat alle automaten waar Nespressocupjes ingaan een Nespresso waren. Blonde ikke..


Nee, je hebt verkeerd gelezen. Is Nescafe Dolce Gusto. Die cups zijn van een heel andere maat

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!


Schuur_

Berichten: 4831
Geregistreerd: 09-08-05

Re: vakantieveilingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 07:28

Hier ook ooit een fotoshoot gedaan voor 1 euro van de hond. Zou het niet snel weer doen maar kreeg gewoon 1 foto digitaal mee.
De reden dat ik jet niet meer zou doen was omdat ik me erg bezwaard voelde tegen de fotograaf. Die man neemt de tijd, bereidt voor en dar alles voor 1 euro. Of krijgen zij een vast bedrag van VakantieVeilingen?

Detectie, nosebedience (vanaf midden januari), (puppy)jachttraining of gewoon fun met je hond in Limburg?

melding@dogsonpoint.be!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnneMarijeP, assebassie, Bianca_v_s, Butterfly, CRos95, DDD3, Domi_94, Eleeke, Eskimo, Flippertje, fro, Gaby, heleen06, iirrssjjee, lisanne87, Majestic-12, Merileth, MissNibbit, Mrskiwi, Pastis, ryukapple, Selina, SemrushBot, Sintara, Sjofel, TessaxQuincy, Thrive, wemkelover en 75 bezoekers