Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 17:00

Ijskoud, helemaal doorweekt en 2,5 uur in de regen in het bos op ponylief en dan op stal terug aankomen en de zon begint te schijnen en het is droog. Nou. Even huilen.


Afbeelding

#enjoytheride2018
Laatst bijgewerkt door SavannahNx op 23-09-18 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier


SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 17:03

Trui schreef:
Zon? Wat is dat?


Was voor 2 seconden.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 18:17

theadora99 schreef:
SavannahNx schreef:
Ijskoud, helemaal doorweekt en 2,5 uur in de regen in het bos op ponylief en dan op stal terug aankomen en de zon begint te schijnen en het is droog. Nou. Even huilen.


[ [url=m/pQlWIa.jpg]Afbeelding[/url] ]

#enjoytheride2018


wara was dit?


Leusden. De Treekhoeve

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 12:51

Dat mijn docent (bijna allemaal Marokkaanse docenten en deze dus ook) zei tegen een student van Marokkaanse afkomst; “als die Nederlandse leraren een probleem met je hebben.....” Alsof de docenten van Nederlandse afkomst een hekel aan ze hebben ofzo. Het is juist zo dat alle Marokkaanse studenten de Nederlandse docenten uitdagen en daarna gooien ze het erop dat de Nederlandse docenten racist zijn...

Daarbij gaat ze 2 uur zitten praten over hoe we normaal moeten doen tegen de docenten terwijl er maar 1 klein groepje is, die dondersgoed weten dat zij degene zijn die alles vertyven voor de hele klas. Verdomme. Ben die school zo zat.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 14:36

jorretje schreef:
Oh heerlijk ik moet even zeuren!
Aan een of andere muts die in het bushokje een sigaret zat te roken. Dan kan ik daar met m'n zwangere pens dus niet gaan zitten. ^)
Als het nou keihard plenst, maar nee het was gewoon droog...

Vorige week ook al een gast die doodleuk náást me stond in het bushokje een sigaret opstak, die heb verteld dat hij dat ook naast het bushokje kon doen, dat ik zoals hij kon zien zwanger ben en ik zijn rook toch niet hoef in te ademen -:(- (iets met hormonen)...


Is gewoon volkomen normaal dat je dat zegt hoor! Altijd als ik rokend langs een zwangere vrouw of vrouw met kinderwagen liep hield ik mn sigaret naar beneden of uit de buurt. Inmiddels 3,5 week gestopt met roken na 5 jaar :D

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 14:47

Ik wil echt elke keer nog roken en het werkt niet mee dat al mn vriendinnen en op school iedereen rookt. Dus idd heeel pittig! Maar heb nog geen 1 keer een trekje van een vriendin genomen maar sta driftig aan zo’n Jusfog rookpen te hijsen :') Mijn moeder rookte ook en heeft ook meerdere pogingen gedaan en altijd al snel ging het mis. Ze is nu tegelijk met mij en al even lang gestopt. Toen ik nog rookte toen ging ik ook altijd netjes buiten het bushokje staan, uit het zicht van kinderen, en in rokersvakken op het station. Ik wil niemand lastig vallen met mijn slechte gewoonte en al helemaal geen zwangere vrouwen of jonge kinderen.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 19:33

Benthhh schreef:
SavannahNx schreef:
Ik wil echt elke keer nog roken en het werkt niet mee dat al mn vriendinnen en op school iedereen rookt. Dus idd heeel pittig! Maar heb nog geen 1 keer een trekje van een vriendin genomen maar sta driftig aan zo’n Jusfog rookpen te hijsen :') Mijn moeder rookte ook en heeft ook meerdere pogingen gedaan en altijd al snel ging het mis. Ze is nu tegelijk met mij en al even lang gestopt. Toen ik nog rookte toen ging ik ook altijd netjes buiten het bushokje staan, uit het zicht van kinderen, en in rokersvakken op het station. Ik wil niemand lastig vallen met mijn slechte gewoonte en al helemaal geen zwangere vrouwen of jonge kinderen.


Er is een app die bij houdt hoeveel geld je bespaard door niet te roken. Lijkt mij een enorme motivatie haha.
Als ik die bedragen zie, snap ik echt niet dat mensen daar geld aan uitgeven. :')


Die app heb ik haha. Alleen klopt het niet helemaal want ik rookte van die potten tabak en daar doe je veel langer mee dus hij kan het niet precies berekenen. Heb nu veel meer bespaart dan dat eigenlijk kan zeg maar :+

Betreft daaraan uitgeven, het is een ernstige verslaving en soms zie ik mensen die geen cent te makken hebben nog wel sigaretten kopen. De verslaving is echt heftig ben ik nu achter

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 19:46

Benthhh schreef:
SavannahNx schreef:
Die app heb ik haha. Alleen klopt het niet helemaal want ik rookte van die potten tabak en daar doe je veel langer mee dus hij kan het niet precies berekenen. Heb nu veel meer bespaart dan dat eigenlijk kan zeg maar :+

Betreft daaraan uitgeven, het is een ernstige verslaving en soms zie ik mensen die geen cent te makken hebben nog wel sigaretten kopen. De verslaving is echt heftig ben ik nu achter


Ik heb daar vrij weinig medelijden mee, haha. ‘Je’ bent er ooit zelf aan begonnen. Maar idd, zo ken ik ook wel wat mensen die vrij weinig geld hebben maar wel lekker door paffen en ik kan daar met mn verstand niet bij.
Ergenisje trouwens :+


Verslaving :j
Als je het zelf niet doet of niet gedaan hebt zal je nooit beseffen hoe pittig het is.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 13:08

poedersuiker school

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 19:45

_Cassidy schreef:
Dat ik tijdens het rijden mijn linker hand hoger hou dan mijn rechter.. Hoe dan :+ Het is ook op beide handen mijn linker.

Maar verder ben ik heel blij hoe het ging! *\o/*


Ik doe mijn rechterhand naar voren en de linker naar het zadel... Ik zit scheef :+ Toen moest ik mn schouder draaien en zei ze “nu zit je recht” voelde harstikke scheef voor mij hahha.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 12:23

Zooooo misselijk

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 19:03

Huilend op de bank met 101 échte Dalmatiërs :')

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 11:16

Ziek zijn... |(

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 08:47

Ik voel me zo niet okee. Gewoon echt niet okee. En alleen al aankleden kost me zoveel moeite. Maar ik wil zo graag dat ik huilend gefrustreerd probeer om me op te maken maar gewoon ben ingestort in het janken omdat het verdomme niet lukt.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 21:47

lotthje schreef:
SavannahNx schreef:
Ik voel me zo niet okee. Gewoon echt niet okee. En alleen al aankleden kost me zoveel moeite. Maar ik wil zo graag dat ik huilend gefrustreerd probeer om me op te maken maar gewoon ben ingestort in het janken omdat het verdomme niet lukt.


Ik heb ook zo'n dag vandaag. Samen even huilen? :(:)


Pff... nou echt... toch doorgezet en mezelf gedwongen om naar school te gaan. Ben trots op mezelf :')

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 22:13

Topper! :D

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier


SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 10:55

Linde99 schreef:
Dat het geluid is geraden ;( ik wilde het raden :o


Wat is het????

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 15:15

Jikkeee schreef:
Mijn docent die het vanmorgen nodig vond om me helemaal af te zijken. En dat de kat me buitengesloten heeft en ik nu waarschijnlijk €150 mag gaan betalen om in mijn huis te laten inbreken. Leuk, de achterdeur 'veilig' op de knip doen. Helaas kan de kat dat ook met de voordeur |o


Wij hebben dit ook gehad en er was maar 1 raam open namelijk de mijne op zolder, en toen moest iemand helemaal naar zolder klimmen en we stonden in het plaatselijke krantje van ons. Zo voorschut :+

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 09:46

Lau schreef:
Dat ik spijt heb dat ik gister naar school ben gegaan. Was toch niet helemaal beter en ben nu weer terug bij af.....


Me too! Beterschap Lau!

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 17:15

Lau schreef:
Granoek schreef:
En we proberen subtiel spelers te ronselen, valt het op ? :P


Dus je had helemaal niet de verkeerde lau gepb :+


Iemand stuurde mij toen ook een pb met “ik hen de verkeerde Savannah” toch niet per ongeluk? <<)

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 08:10

Lau schreef:
Dat ik de laatste dagen echt geen motivatie voor school heb. Gewoon omdat mijn klas altijd druk js, ze altijd schreeuwen, ze hun bek niet kunnen houden geen motivatie hebben en iedereen in de weg zitten die wel willen werken.


Amen to that.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 11:57

Dat ik weer ben bezweken en weer af en toe een peuk rook. Was een maand gestopt. Even huilen.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 16:56

Anoniem schreef:
Onbeschoft horecapersoneel bij de sauna, waardoor ik zonder lunch voortijdig mijn dagje sauna heb afgebroken. -:(-


Mijn vader zat vorige week ineens bij mijn werk (bij de Mac) omdat ie ook slecht geholpen werd en iedereen onbeschoft deed. Hij kwam zich van ellende maar vol eten bij mij :')

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 18:46

Asvinia schreef:
Trui schreef:
Welke opleiding doe je?

Juridisch administratief medewerker :)


HA! Die opleiding doe ik ook. En ik voel je echt.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 22:37

Dat dit mijn 4e werkdag was, en ik zomaar werd overgebracht naar een ander filiaal terwijl ik op mijn eigen filiaal nog niet eens wat kan...

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier