vakantieveilingen

Moderators: Dani, Polly, khirshanta, Hanmar, Leo, Shanna

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 14:38

Hier ook de Dolche gusto koffiemachine. *\o/* En ook een pakket met koffiecupjes,chocola en andere verrassingen "voor elk Nespresso apparaat" Blijkbaar is Dolche gusto geen Nespresso want de cups passen niet... -O- iemand nog interesse in veel koffiecups voor Nespresso?

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt. (Acda en de Munnik die het vertaald hebben van John Lennon.)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 14:45

Zoe_97 schreef:
Dolce gisto is inderdaad geen nespresso.
Nespresoo zijn die machines waar Clooney reclame voor maakt op tv

Alleen jammer dat het wel verkocht is onder de noemer Nespresso Dolche Gusto... Ik dacht dat alle automaten waar Nespressocupjes ingaan een Nespresso waren. Blonde ikke..

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt. (Acda en de Munnik die het vertaald hebben van John Lennon.)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 20:06

Klinkt veel, hoe duur zijn die normaal?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 20:52

Ik ken het merk verder niet. Vond het alleen niet als een koopje klinken, haha.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 20:50

Zoe_97 schreef:
Dolce gisto is inderdaad geen nespresso.
Nespresoo zijn die machines waar Clooney reclame voor maakt op tv

Alleen jammer dat het wel verkocht is onder de noemer Nespresso Dolche Gusto... Ik dacht dat alle automaten waar Nespressocupjes ingaan een Nespresso waren. Blonde ikke..[/quote]

Nee, je hebt verkeerd gelezen. Is Nescafe Dolce Gusto. Die cups zijn van een heel andere maat[/quote]

Klopt. Blijkbaar zelf verkeerd gezien. Probeer de cups nu op marktplaats te slijten. Hoef er echt niet hetzelfde voor als wat ik betaald hebt, maar een klein bedrag is wel fijn.

Ik heb net wel wat anders leuks gescoord wat er echt regelmatig voor een prikkie uitgaat: een wijnproeverij voor 6 personen bij mij thuis waarbij er 14 drankjes geproeft gaan worden. Vast dat het maar 1 slokje per keer is, en vast dat ze hopen dat je flessen gaat kopen (net als die ouderwetse tupperwarepartys) maar nu betaal ik maar 6,00 incl. Extra kosten. Das 1 euro pp voor een paar uur wijnproeven!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 21:23

En nu aas ik op kaartjes voor de apenheul. Wil daar in oktober naar toe en deze kaartjes zijn tot 2 november geldig. Ook grappig om te zien hoe steeds dezelfde mensen bieden en elkaar gek lopen te maken. Soms leuker om te volgen dan de televisie!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 10:56

Granoek schreef:
Ik kom hier ook even volgen :)
Wij werken als hotel zelf met vakantieveilingen en ik heb onlangs mijn eerste vakantieveiling 'gewonnen'.
4 dagen Marrakech incl hotel, vlucht en handbagage voor 310€ !

Net in de periode dat ik er sowieso heen zou gaan dus komt voor mij echt super uit.
Heb alleen schrik dat het een soort verslaving gaat worden nu :+

Wow, volgens mij was je goedkoper uitgeweest als je dit via expedia had geboekt...Wil de pret niet drukken maar zo goedkoop vind ik het niet.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:02

Ik aas nog steeds op kaartjes voor de Apenheul maar ze gaan nu voor veel te veel weg vind ik. Dinsdag is mijn vrije dag en op een bepaald tijdstip is het meestal erg rustig op Vakantieveilingen dus dan gaat ze vaak goedkoper weg.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 23:03

ChanelR schreef:
fohadie schreef:
Ik aas nog steeds op kaartjes voor de Apenheul maar ze gaan nu voor veel te veel weg vind ik. Dinsdag is mijn vrije dag en op een bepaald tijdstip is het meestal erg rustig op Vakantieveilingen dus dan gaat ze vaak goedkoper weg.

Oeps dan zijn we waarschijnlijk tegen elkaar aan het opbieden haha :D :o

Ik heb nog niet geboden. Gaan me veels te duur weg. Heb een bepaalde prijs in mijn hoofd en meer ga ik er niet voor betalen. Jij al gewonnen?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 11:58

Sunrise19 schreef:
Mijn tip voor dierentuin kaartjes: plaats op Facebook in je groepen in de buurt dat je kaartjes zoekt. Vaak winnen mensen deze met vriendenloterij. Heb vaak 4 kaartjes gratis die ik mag overnemen of max 30 euro. Marktplaats wil ook lonen. Ik had 8 kaartjes voor avifauna voor 50 euro. Mijn dochter had een erg leuk kinderfeestje :D

Ik ben echt niet anti VakantieVeilingen, maar heb gemerkt dat dingen bijna net zo duur weggaan als de normale prijs.

Overigens ook weleens mazzel gehad hoor. Had voor 100 euro een week zuid Frankrijk gewonnen. Mooie plek, super schoon huisje en Nederlandse eigenaren. Oostappen ooit voor 35 euro gewonnen. Kostte alleen veel meer natuurlijk door het lakenpakket wat je verplicht bent af te nemen. Was leuk maar de hygiene was bagger. Roompot is hier altijd prima bevallen. Alleen de prijzen waarvoor het nu weggaat is net zoveel op elke andere site. En vaak kan je dan veel beter kiezen uit datums.

Paintballen ook weleens gedaan. Uiteindelijke stand was dat we 60 euro pp kwijt waren alsnog. Aan 50 ballen heb je echt niks. Dus ik zeg: Google eerst het bedrijf en vergelijk goed de prijzen.

Ik gebruik mijn facebook amper maar bedankt voor de tip. De kaartjes gaan vandaag weer superduur eruit, kan ik beter met Kruitvatkorting kopen. ;) Maar blijf het in de gaten houden voor een prikkie.

Haha, hebben jullie de speciale Rumag veilingen gezien? Alleen gister en vandaag. Belachelijk hoog bieden mensen!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 15:37

Ik snap het ook niet. Ken die hele vent niet eens (Dacht dat "Rumag" meerdere personen waren..)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 17:34

wyoming schreef:
Sunrise19 schreef:
Ik dacht dat rumag heel veel mensen was idd :')

Ik wil proberen slagharen kaartjes voor weinig te scoren. Althans, als ze weer zo'n show doen met vuurwerk en de lichtjes show.

Ik heb eventueel nog 2 kaartjes van Slagharen ter overname (tot 28 okt geldig).

Dat van Rumag snap ik ook niet helemaal.

Mijn vakantie via VakantieVeilingen was niks, of Naja mijn man vond het niks.

Waar was je ookalweer heen geweest? En waarom vond je man het niets?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 09:54

Vakanties durf ik nooit zo goed op Vakantieveilingen. Daarom was ik ook benieuwd naar reacties in dit topic. Ik bedoel, waarom denk je dat ze op vakantieveilingen staan? Omdat er anders niemand wilt boeken, vrees ik.

Saunas vind ik altijd wel leuk. Leiden was ik nog nooit geweest en dat vond ik echt een leuke!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 22:13

Welke bon bedoel je? Je bedoelt een reservering? Bij mij is het vaak binnen een paar minuten.

Vandaag heerlijk naar de sauna geweest via Vakantieveilingen. Ik zou nog 9,00 toeslag moeten betalen omdat het vakantie is, maar die werd niet doorberekend!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 22:40

Granoek schreef:
Heb mijn antwoord al gekregen. Heb de reservering gemaakt om dan achteraf te horen te krijgen dat de vlucht die ik geboekt heb niet meer beschikbaar is.
Waarom kan ik hem dan nog boeken?!

Weet iemand of wanneer ze zeggen dat je kosteloos kan annuleren, dat wil zeggen dat je ook je geld terug krijgt?

Oei, das wel k*t! Daar ben ik altijd bang voor, zit je met een vakantie waar je niets aan hebt.. Helaas geen ervaring met kosteloos anuleren. Denk dat je de administratiekosten sowieso kwijt bent.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 20:01

sanso schreef:
Onbegrijpelijk dit :+

De waarde is €438, met nog 3 uur en 36 minuten te gaan.

Ben benieuwd waarop die eindigt maar heb een etentje dus kan het niet controleren :Y)

En waarover ging dit? Een vakantie?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 20:23

Cayenne schreef:
Ik ben ook benieuwd, kan het niet helemaal volgen waarvan het de waarde is?

Dat komt vast omdat de afbeelding verwijdert is door de mods, en het in de tekst niet helemaal goed staat.. Bericht aangepast met wat er in de afbeelding te zien was, aldus de mod. Maar juist dat stukje staat er niet in?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 23:53

DNk voor de pb en de opheldering. :+

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 19:11

sanso schreef:
De afbeelding staat er weer in. Nu klopt de post weer :j

Zie nog steeds niet waarop geboden werd, maar weet dat inmiddels per pb.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie