Help! Schuifpuzzel oplossen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Help! Schuifpuzzel oplossen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-18 10:17

Het houdt mij sinds gisteravond bezig. Lees op internet dat de 3x3 het makkelijkst is, dus m’n ego is gekrenkt. Gisteren kwam ik nog zo ver dat 1 tegel op de verkeerde plek stond, maar nu zijn het er telkens 2 :Y) Wie O wie snapt dit wel?

Afbeelding

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Help! Schuifpuzzel oplossen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 10:21

Ik zou even helemaal opnieuw beginnen. Ik pak het altijd zo aan dat ik eerst de stukken verst van de lege plek vastzet. Daarna toewerken naar de stukken om de lege plek heen. Soms moet je even je vaste stukken door elkaar husselen weer en voor je gevoel verder van de oplossing afgaan

Gowlan
Berichten: 4976
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 10:23

Beetje lastig uitleggen als je zelf geen schuifvoorbeeld kan maken. Via wat doe je deze puzzel?

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-18 12:17

Ik kreeg de optie opeens bij de webshop Asos voor een kortingscode, maar je kan de puzzel skippen en dan heb je de kortingcode al. Maar goed, ik wil gewoon die puzzel halen :')

Het lukt mij ook om bij het lege stuk te gaan puzzelen, gooi soms alles door elkaar maar krijg het maar niet voor elkaar.'

Kan 'm bijvoorbeeld ook zo krijgen. Maar áltijd net niet zeg maar.

Afbeelding

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Help! Schuifpuzzel oplossen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 12:22

Je moet ervoor zorgen dat je die li midden voor die van midden krijgt. Nu zit hij er namelijk achter als je gaat schuiven.
Dat kan je doen door die 2 rondjes aan te houden, dus het rondje midden-midden onder-li onder-li midden en midden-midden onder-re onder-re midden.
Als je daarop wisselt met je misplaatje en dan hetzelfde terug draait kan je hem ervoor krijgen

Als je me snapt :')

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-18 12:46

Oke. Ik open de site weer, en hoppa hij refesht. Eerste gedachte (*$&Q, dus ik doe 'm opnieuw, voor de vijfde keer en heb hem zomaar opeens! *\o/* Maar bedankt voor het meedenken :')