Mmm kaartje voor geboorte niet met humor te krijgen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Mmm kaartje voor geboorte niet met humor te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-18 15:41

Tjsa mijn kaartjesjacht op een kaartje ivm geboorte van een dochter was moeizaam. Ik kon niks vinden met humor. Wel kaartjes met welkom prinsesje brrr :r zoetsappige lichtroze dingen. Zelfs voor opas en omas. Drie zaken afgestruind. Nog gevraagd maar ze lijken er niet te zijn. Uiteindelijk maar een niet standaard vorm in roze gekocht -O-

Kaarten zoals van haasteren, of gewoon een lollig plaatje of tekst. Niet te vinden.

Zijn die er gewoon niet of ligt het aan de regio?

Palmera

Berichten: 9455
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Mmm kaartje voor geboorte niet met humor te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 15:44

Dat dat nog mag, roze op een kaart voor een meisje :')

secricible

Berichten: 25695
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 15:46

Laatst bijgewerkt door secricible op 28-09-18 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt

cursebreaker

Berichten: 11438
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 15:47

Misschien een idee om eentje te laten ontwerpen bij een artiest en dan zelf afdrukken?
Dat zal qua kosten ook wel overeen komen denk ik. De artiest betaal je voor het ontwerp en het zelf laten drukken kun je via heel veel webshops o.a. laten doen voor redelijk leuke prijzen bv.

Dan zit je niet zo vast aan die standaard kaarten die aangeboden worden bij het gros van de drukkers maar kun je En meedenken met de artiest En een geheel uniek design laten maken.

Voor ons is het alweer bijna 6 jaar geleden, maar ik kon me nog herinneren dat er behoorlijk wat keus was in kaartjes en dat ik er ook wat lollige voorbij zag komen, maar dan moet je de rest van het kaartje qua design en kleuren e.d. ook liggen. Dus de combinatie van het alles is misschien lastig te vinden dan ook. Dan lijkt me een eigen uniek design laten maken een betere optie en dan kun je zelf eventuele lollige teksten aanleveren aan de artiest of deze moet zelf genoeg ideetjes hebben ook om je hieraan te helpen.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 28-09-18 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-18 15:47

Greetz ken ik alleen moest en een gewoon kaartje zijn waar met pen wat opgeschreven kan worden en bij overburen van gv in de bus geduwd kan worden.

Palmera ja roze en blauw. Andere kleuren zijn niet te krijgen

Helmer leuk idee maar voor een kaartje hihi. Kom eigenlijk nooit zwangeren tegen :+

Neeeeee goddank _O- is voor een ander niet voor mezelf. O help nachtmerrie :')
Laatst bijgewerkt door karuna op 28-09-18 15:49, in het totaal 2 keer bewerkt

secricible

Berichten: 25695
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 15:48

HelmerG schreef:
Misschien een idee om eentje te laten ontwerpen bij een artiest en dan zelf afdrukken?
Dat zal qua kosten ook wel overeen komen denk ik. De artiest betaal je voor het ontwerp en het zelf laten drukken kun je via heel veel webshops o.a. laten doen voor redelijk leuke prijzen bv.

Dan zit je niet zo vast aan die standaard kaarten die aangeboden worden bij het gros van de drukkers maar kun je En meedenken met de artiest En een geheel uniek design laten maken.


Het gaat niet om een geboortekaartje he, maar een felicitatiekaartje ;)

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6633
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 15:49


cursebreaker

Berichten: 11438
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 15:49

secricible schreef:
HelmerG schreef:
Misschien een idee om eentje te laten ontwerpen bij een artiest en dan zelf afdrukken?
Dat zal qua kosten ook wel overeen komen denk ik. De artiest betaal je voor het ontwerp en het zelf laten drukken kun je via heel veel webshops o.a. laten doen voor redelijk leuke prijzen bv.

Dan zit je niet zo vast aan die standaard kaarten die aangeboden worden bij het gros van de drukkers maar kun je En meedenken met de artiest En een geheel uniek design laten maken.


Het gaat niet om een geboortekaartje he, maar een felicitatiekaartje ;)


GOEIEMORGEN..

hahahahaha
Voor iemand die lezen als een hobby heeft, is lezen schijnbaar nog steeds lastig soms :') :') :')
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 28-09-18 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-18 15:50

Had post erboven al aangepast. Idd goddank niet voor mezelf _O-

Nadja die onderste }> zoiets was idd wel grappig. Maar bij deze mensen niet gepast -O- ze zijn flink gelovig, zwart is kleur van rouw. Ik zou de humor ervan inzien. Zij niet vrees ik. :P

Overigens, hoe lang is het al normaal om opa en oma een kaart te sturen? :+

Enne de tekst byzonder snap ik ook niet. Zwangerschap is toch iets normaals menselijks? :P
Laatst bijgewerkt door karuna op 28-09-18 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Mmm kaartje voor geboorte niet met humor te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-18 15:53

Scredible nu link ja die bedoel ik van haasteren. Mm even overleggen of een tweede kaartje ook kan

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6633
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 15:56

karuna schreef:
Had post erboven al aangepast. Idd goddank niet voor mezelf _O-

Nadja die onderste }> zoiets was idd wel grappig. Maar bij deze mensen niet gepast -O- ze zijn flink gelovig, zwart is kleur van rouw. Ik zou de humor ervan inzien. Zij niet vrees ik. :P


Dan is het wellicht niet zo geschikt inderdaad :Y) Maarja, het is ook 'zwarte' humor...

x_Jeanine_x

Berichten: 9086
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Mmm kaartje voor geboorte niet met humor te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 15:58

Je zou ook eens op zoedt.nl kunnen kijken.... Vind ik wel erg leuk en neutraal :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:00


karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-18 16:03

Nadeel van internet kaartjes is dat handgeschreven lastig wordt dan. En kaartje moet vanavond al daar zijn.

Maar voor een andere keer. Ze zijn er dus wel maar niet hier hihi

Zoedt genoeg gezien in winkel. Die vind ik dus saai, idem die van joolien hierboven :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:06

karuna schreef:
Nadeel van internet kaartjes is dat handgeschreven lastig wordt dan. En kaartje moet vanavond al daar zijn.

Maar voor een andere keer. Ze zijn er dus wel maar niet hier hihi

Zoedt genoeg gezien in winkel. Die vind ik dus saai, idem die van joolien hierboven :+


Hahaha ok, nja je kunt ze dus zelf aanpassen. Dan kun je m gewoon naar je thuisadres laten opsturen en dan met de hand schrijven :)

CalipsoLover

Berichten: 5558
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Mmm kaartje voor geboorte niet met humor te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:08

Wij hebben een winkel, ik denk alleen niet in jou buurt, die zo van die heel lollige kaartjes verkoopt. Ook voor een geboorte. Ik zie ook wel vaak heel leuke kaartjes in de Urban Outfitters!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-18 16:10

Laatst bijgewerkt door karuna op 28-09-18 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Duhelo

Berichten: 28538
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:15

karuna schreef:
https://www.kaartje2go.nl/felicitatieka ... is-geboren
Dit soort kaarten erger ik me dus aan. Wie zegt dat dit jochie stoer is, voor het zelfde geld is het later een hysterische relnicht :P

kaartje kopen, met balpen stoere jongen doorstrepen, eronder "hysterische relnicht" schrijven.
Dan maak je het direct met een persoonlijke touch :D :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:15

karuna schreef:
https://www.kaartje2go.nl/felicitatieka ... is-geboren
Dit soort kaarten erger ik me dus aan. Wie zegt dat dit jochie stoer is, voor het zelfde geld is het later een hysterische relnicht :P


Ja maar zeggen: "goh nou daar is je lelijke, krijsende wurm dan, hopelijk droogt het een beetje leuk op" is ook zo wat, dan kun je wellicht beter NIET feliciteren. :+

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Mmm kaartje voor geboorte niet met humor te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:19

Hallmark heeft een molen die heet LOL. En is dus ook grappig. Zitten ook geboortkaartjes is. Maar moet maar net in de buurt te koop zijn. Ik verkoop ze dus wel, zit alleen op Texel haha

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-18 16:21

Hihi ik bedoel waarom krijgt dat arme kind nu al stempel stoer. Wat als ie dat later niet is. :P

Balou_k

Berichten: 14058
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:30

Duhelo schreef:
karuna schreef:
https://www.kaartje2go.nl/felicitatieka ... is-geboren
Dit soort kaarten erger ik me dus aan. Wie zegt dat dit jochie stoer is, voor het zelfde geld is het later een hysterische relnicht :P

kaartje kopen, met balpen stoere jongen doorstrepen, eronder "hysterische relnicht" schrijven.
Dan maak je het direct met een persoonlijke touch :D :')


Ik zou dat zeker wel waarderen als mijn zoontje geboren is in december. Zou me de denkbeeldige banketstaaf uit de broek lachen. :+ :')

Kaartje zal dan zeker bewaard blijven en later onder kind zijn neus geschoven worden!

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:30

Wat voor kaartje zouden zij graag krijgen denk je? Het gaat toch om hun en niet om jou?

Ik zoek meestal een kaartje uit dat bij die persoon past, niet wat ik zou willen ontvangen...

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 16:30

Anoniem schreef:
Ja maar zeggen: "goh nou daar is je lelijke, krijsende wurm dan, hopelijk droogt het een beetje leuk op" is ook zo wat, dan kun je wellicht beter NIET feliciteren. :+


Dat zou ik echt hilarisch vinden, als iemand mij dat op een kaart stuurt bij de geboorte van mijn kind. Beter dan iets als: 'Daar is het wondertje <3 <3 <3 <3 <3 <3 ' *kotsende regenbogen*

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-18 16:32

Klopt wel maar het moet ook bij mij passen om te geven. Bij de zwangerschap konden we een leuke nog vinden waar ze erg blij mee waren omdat ie niet standaard was

Maanlicht ja zoiets.

Vraag van primera mevrouw, wat zou ik grappig vinden.

Nou gefeliciteerd met je weer dunnere buik, sterkte met je slapeloze nachten, op naar de tartaar en rauwmelkse kaas :Y)