Mmm kaartje voor geboorte niet met humor te krijgen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 14:47

Misschien een idee om eentje te laten ontwerpen bij een artiest en dan zelf afdrukken?
Dat zal qua kosten ook wel overeen komen denk ik. De artiest betaal je voor het ontwerp en het zelf laten drukken kun je via heel veel webshops o.a. laten doen voor redelijk leuke prijzen bv.

Dan zit je niet zo vast aan die standaard kaarten die aangeboden worden bij het gros van de drukkers maar kun je En meedenken met de artiest En een geheel uniek design laten maken.

Voor ons is het alweer bijna 6 jaar geleden, maar ik kon me nog herinneren dat er behoorlijk wat keus was in kaartjes en dat ik er ook wat lollige voorbij zag komen, maar dan moet je de rest van het kaartje qua design en kleuren e.d. ook liggen. Dus de combinatie van het alles is misschien lastig te vinden dan ook. Dan lijkt me een eigen uniek design laten maken een betere optie en dan kun je zelf eventuele lollige teksten aanleveren aan de artiest of deze moet zelf genoeg ideetjes hebben ook om je hieraan te helpen.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 28-09-18 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<



cursebreaker

Berichten: 11370
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 14:49

secricible schreef:
HelmerG schreef:
Misschien een idee om eentje te laten ontwerpen bij een artiest en dan zelf afdrukken?
Dat zal qua kosten ook wel overeen komen denk ik. De artiest betaal je voor het ontwerp en het zelf laten drukken kun je via heel veel webshops o.a. laten doen voor redelijk leuke prijzen bv.

Dan zit je niet zo vast aan die standaard kaarten die aangeboden worden bij het gros van de drukkers maar kun je En meedenken met de artiest En een geheel uniek design laten maken.


Het gaat niet om een geboortekaartje he, maar een felicitatiekaartje ;)


GOEIEMORGEN..

hahahahaha
Voor iemand die lezen als een hobby heeft, is lezen schijnbaar nog steeds lastig soms :') :') :')
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 28-09-18 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie