Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 18:46

De ego van mijn vriend.

:¨·.·¨:
`·.
Kaya


Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 20:19

Steeph schreef:
Vealosz schreef:
De ego van mijn vriend.

Het...


En hier dus aan. :')

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 00:48

DezeNaam schreef:
Aan de meest onvriendelijke portiers ooit. Vraag me echt af hoe ze het zo hoog in hun bol hebben gekregen.

Zijn met momenten echt onvriendelijk tegen mensen. Nu oké, gisteren was ik naar buiten gegaan, maar als je terug naar binnen wilt moet je terug in de rij aanschuiven. Ja, ook als je al een bandje hebt! En die rij is echt lang.
Nu lieten ze mij dus wel direct terug gewoon binnen aangezien mijn vrienden binnen waren. Maar dan lijkt het precies alsof je hun dankbaar moet zijn, terwijl het volgens mij toch de normaalste zaak van de wereld is dat je niet helemaal in de rij moet gaan staan als je al een kaartje hebt.

Maar later op de avond was het al als je de deur uitliep 'Als je nu naar buiten gaat blijf je buiten'. Ik vraag me oprecht af of ze dat kunnen maken.
Ook even voor de duidelijkheid, in de club is het echt warm en er is geen buitenplaats, ja er is een rokersruimte maar dat is niet bepaald verfrissend... Ik was ziek dus ik wou graag af en toe gewoon even buiten kunnen zitten. :') (En ook als ik niet ziek ben ga ik op fuiven gewoon graag even naar buiten.)

Ben er al meerdere keren geweest en soms lijkt het echt gewoon persoonlijk te zijn hoe ze met mensen omgaan, als ze je niet mogen om wat voor reden dan ook doen ze belachelijk. Nu doen ze tegen mij vrij normaal maar toch. Lees net verschillende recensies en er zijn toch wat mensen die er hetzelfde over denken.

Ik begrijp niet dat er niks aan gedaan wordt.. Als je nog niet even buiten mag gaan verluchten om vervolgens niet meer binnen te mogen... :')


Hieraan.

Hier een beveiliger.
Denk je werkelijk dat we elke gezicht kunnen onthouden? Wij zijn ook maar mensen, en kunnen geen meerdere dingen tegelijk. Als we met 1 persoon bezig zijn, kunnen we niet ondertussen met de 2e aan de praat gaan. Dat is pas onvriendelijk. Dus gewoon hop, achter in de rij. Dan maar een minuut later binnen.

En ik heb ook vaker gezegd, als je nu naar buiten gaan blijf je buiten. Heeft meer te maken met of de drukte, of de aankomende sluitingstijd.

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 00:59

Alsnog, achter in de rij. Kan geen meerdere personen tegelijk controleren. Ik vind het pas onvriendelijk als ik het contact met persoon 1 moet onderbreken, omdat persoon 2 een bandje/stempel heeft en er zo nodig direct in moet.

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 01:22

Het is maar net hoe serieus je je werk neemt ;).
Als ik aan het werk ben, ben ik aan het werk. En ouweh0eren kan ik na het werk ook nog wel.

Daarbij moet je niet alle beveiligers met elkaar vergelijken. Ik hou van mijn werk omdat ik net een extra stukje veiligheid kan creëren. En daar ben ik trots op. Dus ook trots op het feit dat ik een beveiliger ben. Dat een andere beveiliger kletst en ouweh0ert tijdens zijn werk, en daarbij zichzelf beetje ten nadelen zet. Tsja, betekend niet dat iedereen zo is. Maar daarbij twijfel ik er niet aan, dat als het alarm van die beveiliger gaat hij/zij vast gewoon zijn werk verder wel doet.

Enne, ik kom ook uit een grote stad ;).

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 06:33

Helaas word er vaak gedacht dat wij beveiligers robots zijn ofzo. :')

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 13:07

DezeNaam schreef:
Ik ben er vrij zeker van dat mensen die regelmatig naar dezelfde club gaan gekend zijn. De club waar ik maandelijks naartoe ging daar kende ze mijn gezicht ook gewoon ondanks dat ik niet vaak met de beveiliging sprak, en die mensen waren gewoon vriendelijk.

Je kan niet spreken over een minuut later als die rij letterlijk tot op het einde van de straat staat.
Als die persoon een bandje heeft moet je die toch niet meer opnieuw controleren? Je steekt gewoon je bandje op en je loopt door. Ze waren niet druk bezig met controleren, ze stonden gewoon buiten te 'wachten' (waarschijnlijk omdat er te veel mensen binnen waren en de rij dus nog niet vooruit ging). En over controle gesproken; ze controleerde ook helemaal niks? Ik had een rugzak bij en daar heeft niemand iets over gezegd, is niet eens in gekeken geweest. Dus 'druk bezig met controleren' was hier echt niet het geval.. := Als ze het zo druk hadden gehad had ik wel gewacht ja, daar was ik zelf ook wel op gekomen..

Mij lijkt het niet meer dan logisch dat je gewoon even naar buiten mag en je ook terug naar binnen mag als je al een bandje hebt. Tegen 3u kwamen er nog nieuwe mensen binnen in de club dus het was niet dat het al sluitingstijd was.

Ik denk dat ik zelf wel kan afleiden of deze mensen gewoon onvriendelijk zijn of gewoon hun werk doen. Het is de toon die de muziek maakt hé...

Paralian die situatie is ook net iets anders hé. Je koopt een bandje zodat ze weten dat je al binnen bent geweest, lijkt mij dat de logica daarvan ook is dat je dus gewoon weer terug binnen mag. Welk nut heeft het om in de rij te staan als je al een bandje hebt?
Als je het dan toch met de kassa vergelijkt; ga je ook in de rij staan aanschuiven als je niks gekocht hebt of steek je de rij gewoon voorbij om naar buiten te gaan? :+

En het gaat overigens niet alleen over het wel of niet binnen mogen. Maar gewoon hoe ze overkomen in het algemeen. Lijkt me dat je als beveiliger ook gewoon vriendelijk kan zijn.


Ik vind het heel knap dat jij in een hoofd van een persoon kan kijken om te zien wat en waarom hij bepaalde handelingen uitvoert. Onze taken gaan verder dan alleen mensen binnen laten.

Precies, het is maar net hoe je de toon zet... Meer woorden maak ik er niet meer vuil aan.

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 01:36

Dat ik zo moe ben terwijl ik de hele dag geslapen heb.. Ik ben verdorrie aan het werk -O-

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 15:18

Mannen.... _-:(

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 06:43

Lau schreef:
Dat ik nu al wakker ben en nog zeker 2 uur had kunnen slapen.

The same here. Ik had desnoods tot 4 uur kunnen slapen. :')

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 09:09

Dat ik nog steeds niet weet of mijn auto al gemaakt is...

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:44

Dat mijn vriend in paniek raakte, terwijl ik alleen maar in slaap gevallen was.

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:11

Dat ik nog zoveel moet doen voor mijn verjaardag voor morgen, maar ik heb geen zin.

Lotthje;
Misschien een bokker die je wil en kan helpen?

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 15:19

Trui schreef:
Net ook gevraagd, toen een hele antwoord getypt maar omdat de vraag toen ineens werd verwijderd antwoord ook maar verwijderd.

Ik kan het simpel weg niet zelf. Ja dan moet ik het maar leren maar steeds kom ik thuis en heb ik een schoon bedje, dus heb het nooit zelf hoeven doen. Kan nog net voor een weekje kamp zo’n hoes over een matras leggen maar die schiet elke nacht los en dan moet dat weer opnieuw etc. Ik kan eigenlijk echt niks :') ben een verwend nest


Jou mag ik. _O-

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 15:26

Alaskan schreef:
Asvinia schreef:
Aan de persoon achter me in de trein die luidruchtig ging zitten telefoneren. Nu weet ik het levensverhaal van iemand die ik niet eens ken. Doe dat ff of wat zachter, of ergens anders.


Vreselijk is dat :') . Zat een keer achter een meisje die om niks (voor mijn gevoel, ken het hele verhaal natuurlijk niet) ruzie zat te maken met haar vriend via de telefoon. Had de neiging om haar relatie advies te geven haha.


Ik had dat net met de bezorger van een pakketje. Man man man man. Je bezorgd een pakketje, laat die telefoon even in de auto. Ik hoef je gesprek niet te horen.

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 15:29

Omg, draak dat je bent. :')

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 15:37

Dus wat heb je nou geleerd? Volgende keer als je je bed verschoond wilt hebben, matras in t midden van je kamer leggen! :')

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 15:53

Trui schreef:
Mensen die je gelijk aanvallen als je een keertje foute info geeft omdat die info overal online staat. Ja sorry als ik iets erover op zoek en ik vind er info over online... dat dan dan wellicht niet waar is kan ik toch niks aan doennn

_/-\o_ precies dit inderdaad.

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 19:39

Trui schreef:
Vealosz schreef:

Jou mag ik. _O-


:+


Quilty!

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 11:56

Marcella schreef:
Meliaforever schreef:
Aan eieren die niet goed pellen.

Dan heb je ze niet hard genoeg laten schrikken.

BOE!!! }:)

:¨·.·¨:
`·.
Kaya


Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 20:54

Hier een roker. :j

Trots, nee.
Maar goed, ik ben er ooit aan begonnen en het is nou een verslaving. Ik voel ook niet de behoefte momenteel om te stoppen.
Een ander een sigaret aanbieden? Nee. Als iemand een sigaret van me wilt, kunnen ze het vragen. Oudere/zwangere vrouwen probeer ik te ontlopen. Mensen hoeven niet mee te roken aan mijn verslaving.
Maar bepalen waar ik wel/niet ga roken? Oh absoluut niet. Heb je er last van, kan je het aangeven en doe ik er echt wel wat mee. Maar je hoeft niet direct tegen me te zeggen dat ik dat maar ergens anders moet doen. Ik probeer zoveel mogelijk rekening te houden met de mede-mens.

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 00:47

Dat ik voor Mn vriend alles klaar aan t leggen ben omdat ie nu weg moet voor zijn werk en meneer ligt nog in bed.

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 09:37

:(:)


SavannahNx schreef:
Ik voel me zo niet okee. Gewoon echt niet okee. En alleen al aankleden kost me zoveel moeite. Maar ik wil zo graag dat ik huilend gefrustreerd probeer om me op te maken maar gewoon ben ingestort in het janken omdat het verdomme niet lukt.

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:27

xDenies schreef:
Aan de negativiteit van sommige mensen.


Oh zo herkenbaar.
Mijn vader is nog geen 6 uur weg voor oefening en krijg nu al berichten dat ze het zo zwaar heeft en hem zo mist... :wow:

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-18 11:40

xDenies schreef:
De vriendin/vrouw van je vader die stuurt dat?

Mijn moeder/zijn vrouw inderdaad.

:¨·.·¨:
`·.
Kaya


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Suky en 39 bezoekers