Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 19:27

Dat ik geen lucht krijg als ik eet door verstopte neus, en dus na elke hap buiten adem ben en zit te hijgen :+

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 20:14

Dat onze hond ineens twee open plekken op zijn lichaam heeft en ik absoluut geen idee heb hoe dit komt. Pff kleine kindjes grote zorgen :(

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 10:27

Aan het gevoel wat ik over heb gehouden van een nachtmerrie. Ik heb gehuild in mn slaap en werd wakker met flinke hoofdpijn. Nu ben ik helemaal gaar van alles en het nare gevoel blijft hangen. :\

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 10:28

Aan het feit dat ik vannacht echt onwijs poedersuiker geslapen heb en nu een enorm rommelende buikpijn heb terwijl ik straks van 12 tot 6 moet werken zonder echte pauzemogelijkheid.

Marcella

Berichten: 36717
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 10:32

Aan mijn lijf dat zeer doet van de valpartij van gisteren. Ruzie zoeken met de stoep is geen goed plan.

Lestrange01

Berichten: 2804
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 10:45

Aan dat we geen muziek meer mogen luisteren in de les. Aan de ene kant snap ik het heel goed, maar aan de andere kant vind ik het best lastig.
Ik zit bij sommige lessen naast mensen die heel de tijd praten, of tegen mij willen praten en ik wil gewoon aan mijn werk! Als iedereen in de klas dan best druk is (leraren kletsen vaak gewoon mee hier), dan wil ik muziek kunnen luisteren om te concentreren op mijn werk.

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 11:11

Aan mijn docente.. zó langzaam, zó onduidelijk en zó slordig..

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 12:21

Dat ik gewoon door mijn wekkers heen slaap en/of mijn wekker gewoon blijft hangen en niet meer afgaat na één keer dus... Moest om acht uur vertrekken en word pas om 10 uur wakker pfft.
Zal maar voor een nieuwe wekker gaan kijken zeker. Was echt niet fijn wakker worden.

Linde99
Berichten: 859
Geregistreerd: 19-06-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 12:26

Aan het feit dat er zoveel egoïstische, ondankbare, niet behulpzame mensen zijn

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 13:27

Mijn zusje die niet heel even de sleutel kan komen brengen voor ze naar de mac gaat.. Ik bedoel het ligt op de route..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 14:01

Mensen die percies zeggen en rontonde in plaats van precies en rotonde. |o

mavantos

Berichten: 3590
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 14:15

Aan mensen die zich echt overal aan kunnen ergeren :')

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 14:18

mavantos schreef:
Aan mensen die zich echt overal aan kunnen ergeren :')

Moet je vooral in dit topic zijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 14:21

Amira_ schreef:
mavantos schreef:
Aan mensen die zich echt overal aan kunnen ergeren :')

Moet je vooral in dit topic zijn :+


Dan kun je ergeren aan mensen die zich ergeren dat andere mensen zich ergens aan ergeren! :j :)*
Erg he? :D

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 15:23

Anoniem schreef:
Amira_ schreef:

Moet je vooral in dit topic zijn :+


Dan kun je ergeren aan mensen die zich ergeren dat andere mensen zich ergens aan ergeren! :j :)*
Erg he? :D


_/-\o_

Maar sommige dingen kom je herhaaldelijk tegen en dan moet je het even van je afschrijven.

Zo ergerde ik mij dat ik naar de Epplejeck ben gegaan daarstraks om een nieuwe rijbroek en Jodhpurs te kopen. Op de site stond dat ze tot 21:00 open zijn en een speciale actie hebben dat je een goodiebag krijgt bij aankoop van 25€ of meer. Vorige keer zaten er wel leuke dingetjes in. Maar nu was die actie er dus pas vanaf 17:00, wat dus nergens staat. Ik was vrij dus wilde er wat vroeg zijn voor de goodiebags op waren, maar die staan dus nog in de opslag.. :')
Dus straks maar weer heen, haha. Woon toch vlakbij.

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 15:30

Oh heerlijk ik moet even zeuren!
Aan een of andere muts die in het bushokje een sigaret zat te roken. Dan kan ik daar met m'n zwangere pens dus niet gaan zitten. ^)
Als het nou keihard plenst, maar nee het was gewoon droog...

Vorige week ook al een gast die doodleuk náást me stond in het bushokje een sigaret opstak, die heb verteld dat hij dat ook naast het bushokje kon doen, dat ik zoals hij kon zien zwanger ben en ik zijn rook toch niet hoef in te ademen -:(- (iets met hormonen)...

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 15:36

jorretje schreef:
Oh heerlijk ik moet even zeuren!
Aan een of andere muts die in het bushokje een sigaret zat te roken. Dan kan ik daar met m'n zwangere pens dus niet gaan zitten. ^)
Als het nou keihard plenst, maar nee het was gewoon droog...

Vorige week ook al een gast die doodleuk náást me stond in het bushokje een sigaret opstak, die heb verteld dat hij dat ook naast het bushokje kon doen, dat ik zoals hij kon zien zwanger ben en ik zijn rook toch niet hoef in te ademen -:(- (iets met hormonen)...


Is gewoon volkomen normaal dat je dat zegt hoor! Altijd als ik rokend langs een zwangere vrouw of vrouw met kinderwagen liep hield ik mn sigaret naar beneden of uit de buurt. Inmiddels 3,5 week gestopt met roken na 5 jaar :D

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 15:42

SavannahNx schreef:
jorretje schreef:
Oh heerlijk ik moet even zeuren!
Aan een of andere muts die in het bushokje een sigaret zat te roken. Dan kan ik daar met m'n zwangere pens dus niet gaan zitten. ^)
Als het nou keihard plenst, maar nee het was gewoon droog...

Vorige week ook al een gast die doodleuk náást me stond in het bushokje een sigaret opstak, die heb verteld dat hij dat ook naast het bushokje kon doen, dat ik zoals hij kon zien zwanger ben en ik zijn rook toch niet hoef in te ademen -:(- (iets met hormonen)...


Is gewoon volkomen normaal dat je dat zegt hoor! Altijd als ik rokend langs een zwangere vrouw of vrouw met kinderwagen liep hield ik mn sigaret naar beneden of uit de buurt. Inmiddels 3,5 week gestopt met roken na 5 jaar :D


Goedzo! *\o/* De eerste weken zijn zeker het zwaarst of niet? Mijn moeder probeerde het en werd er ook echt humeurig van.. Na 2 maanden was het helaas weer mis.

En eens. Soms kunnen mensen het niet echt inschatten of gewoon niet het fatsoen opbrengen even rekening te houden met een ander helaas.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 15:47

Ik wil echt elke keer nog roken en het werkt niet mee dat al mn vriendinnen en op school iedereen rookt. Dus idd heeel pittig! Maar heb nog geen 1 keer een trekje van een vriendin genomen maar sta driftig aan zo’n Jusfog rookpen te hijsen :') Mijn moeder rookte ook en heeft ook meerdere pogingen gedaan en altijd al snel ging het mis. Ze is nu tegelijk met mij en al even lang gestopt. Toen ik nog rookte toen ging ik ook altijd netjes buiten het bushokje staan, uit het zicht van kinderen, en in rokersvakken op het station. Ik wil niemand lastig vallen met mijn slechte gewoonte en al helemaal geen zwangere vrouwen of jonge kinderen.

deksel

Berichten: 3782
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 17:26

Ik heb het zooooooooo enorm koud, ik overdrijf niet. Ik weet echt niet hoe het kan, maar ik loop nu al in de warmste kleren die ik heb. Straks wordt het echt koud en heb ik al helemaal niks meer om me warm te houden :\

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 17:28

deksel schreef:
Ik heb het zooooooooo enorm koud, ik overdrijf niet. Ik weet echt niet hoe het kan, maar ik loop nu al in de warmste kleren die ik heb. Straks wordt het echt koud en heb ik al helemaal niks meer om me warm te houden :\


I feel you.
Het is dat ik niet mijn bed in kan met een warme kruik, maar dat zou ik nu graag doen..

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 17:34

Ik heb het juist echt intens warm, vreselijk want het lukt niet om af te koelen

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 17:36

Mag ik dan gewoon een beetje warmte van jou? Krijg jij de kou, deal?

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 17:36

Als dat zou kunnen -O-

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 17:38

Maar helaas werkt het niet zo... -O-