Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 13:50

Dat ik weer zo moe ben.. begin echt te denken dat het niet
‘Zomaar’ moe is

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 13:51

Dat mijn docent (bijna allemaal Marokkaanse docenten en deze dus ook) zei tegen een student van Marokkaanse afkomst; “als die Nederlandse leraren een probleem met je hebben.....” Alsof de docenten van Nederlandse afkomst een hekel aan ze hebben ofzo. Het is juist zo dat alle Marokkaanse studenten de Nederlandse docenten uitdagen en daarna gooien ze het erop dat de Nederlandse docenten racist zijn...

Daarbij gaat ze 2 uur zitten praten over hoe we normaal moeten doen tegen de docenten terwijl er maar 1 klein groepje is, die dondersgoed weten dat zij degene zijn die alles vertyven voor de hele klas. Verdomme. Ben die school zo zat.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 13:52

Dat ik een cadeautje voor mijn moeder wilde halen & afgelopen dinsdag bij het tuincentrum nog meer dan 50 hortensia's stonden. En nu kwam ik en was alles weg. Ik heb geen verstand van planten of bloemen dus hulp gevraagd. Nou … dat was ook van harte … -O-

Maar goed. Hortensia's zijn er niet meer is de conclusie van de dag. Beetje jammer.

lifeofmarit

Berichten: 3141
Geregistreerd: 04-01-11
Woonplaats: Malung, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 14:30

xDenies schreef:
Dat ik een cadeautje voor mijn moeder wilde halen & afgelopen dinsdag bij het tuincentrum nog meer dan 50 hortensia's stonden. En nu kwam ik en was alles weg. Ik heb geen verstand van planten of bloemen dus hulp gevraagd. Nou … dat was ook van harte … -O-

Maar goed. Hortensia's zijn er niet meer is de conclusie van de dag. Beetje jammer.


Albert Heijn had bij ons nog wat staan, miss kun je het daar proberen?

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 14:32

lifeofmarit schreef:
xDenies schreef:
Dat ik een cadeautje voor mijn moeder wilde halen & afgelopen dinsdag bij het tuincentrum nog meer dan 50 hortensia's stonden. En nu kwam ik en was alles weg. Ik heb geen verstand van planten of bloemen dus hulp gevraagd. Nou … dat was ook van harte … -O-

Maar goed. Hortensia's zijn er niet meer is de conclusie van de dag. Beetje jammer.


Albert Heijn had bij ons nog wat staan, miss kun je het daar proberen?


Ik bedoel echt voor in de tuin, hebben die dat ook?

__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 15:40

Boompje1985 schreef:
Dat mn dochter waarschijnlijk krentenbaard heeft, ha gebeld moest een foto maken en opsturen. Nou hoop ik dat ze wat kunnen met de foto want madam bleef niet echt stil zitten. Morgen heb ik afspraak bij het consultatiebureau maar nu weet ik niet of ik daar wel heen kan vanwege het besmettings gevaar, dus ik bellen bellen bellen maar krijg niemand te pakken. |o


Ik ben toevallig ook met mijn dochtertje naar de huisarts geweest omdat ze krentenbaard heeft.. Ergernis hier is dat ik niet weet waar ze het opgelopen kan hebben, het schijnt 2 weken voordat het zich openbaart al besmettelijk te zijn.

Ik heb begrepen dat als de blaasjes dicht/droog zijn het niet meer besmettelijk is. Als dat nog niet het geval is zou ik het CB bezoekje uitstellen want het wordt ook door hoesten/niezen overgedragen. dat zou ik een risico vinden op een plek waar ook heel jonge baby's komen...

hagelslag
Berichten: 9016
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:01

Pokke arm.
Opzich gaat het herstel goed maar t gaat mij niet snel genoeg.
Moet zo mijn best doen om niet te veel te willen

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 22:05

__danielle__ schreef:
Boompje1985 schreef:
Dat mn dochter waarschijnlijk krentenbaard heeft, ha gebeld moest een foto maken en opsturen. Nou hoop ik dat ze wat kunnen met de foto want madam bleef niet echt stil zitten. Morgen heb ik afspraak bij het consultatiebureau maar nu weet ik niet of ik daar wel heen kan vanwege het besmettings gevaar, dus ik bellen bellen bellen maar krijg niemand te pakken. |o


Ik ben toevallig ook met mijn dochtertje naar de huisarts geweest omdat ze krentenbaard heeft.. Ergernis hier is dat ik niet weet waar ze het opgelopen kan hebben, het schijnt 2 weken voordat het zich openbaart al besmettelijk te zijn.

Ik heb begrepen dat als de blaasjes dicht/droog zijn het niet meer besmettelijk is. Als dat nog niet het geval is zou ik het CB bezoekje uitstellen want het wordt ook door hoesten/niezen overgedragen. dat zou ik een risico vinden op een plek waar ook heel jonge baby's komen...


Na 3x keer met de assistent aan de telefoon overleg gehad kreeg ik advies om een website te bezoeken waar je informatie kon vinden of een huisarts wel nodig is. Gelukkig weet mijn huisarts zelf heel goed dat ik niet voor niks bel en heeft na het zien van de foto die ik gestuurd had een antibiotica zalfje voor geschreven. Ik heb de afspraak bij het consultatiebureau kunnen verzetten en kan nu gaan smeren en het speelgoed en dergelijke ontsmetten. Ik denk dat onze meid het bij de overdekte speeltuin heeft opgelopen daar had ze veel contact met andere kinderen, verder gaat ze niet naar een opvang of iets dergelijks. Wij blijven voorlopig even thuis!

Jorex

Berichten: 9934
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 22:49

Dat mijn rechteroor tijdens het duiken 1 keer niet goed geplopt is en nu veel pijn doet. En ik ben moe, maar mag niet slapen in de bus.
De introduik was verder wel heel erg gaaf! Wil t zeker vaker gaan doen als ik het geld heb.

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 23:03

Eerste werkdag na de vakantie, heb het nu alweer helemaal gehad. :evaw:

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 23:09

Dat ik zo bang ben dat mijn konijn kanker heeft. -O-

VenoSnorlax

Berichten: 4517
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 08:39

Dat ik dacht gister de afspraak te hebben bij t ziekenhuis maar t is donderdag pas en t is bij chirurgie. Nee ik hoef geen operatie kap daar nou is over

Linde99
Berichten: 859
Geregistreerd: 19-06-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 09:28

Aan dat ik 'het geluid' van Qmusic maar niet kan raden en ik wil zo graag dat geld winnen :+

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 10:27

Die vreselijke hoofdpijn waardoor ik niet eens m'n bed uit kan.

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 10:35

Klanten die willen bestellen en dan maar gaan zwaaien en roepen “juffrouwke!!” Of “menneke!”

Brrr ik vind dat zo denigrerend

Marcella

Berichten: 36717
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 10:36

Dat ik vanmorgen in het donker vol onderuit ben gegaan onderweg naar werkplek.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 10:49

Granoek schreef:
Klanten die willen bestellen en dan maar gaan zwaaien en roepen “juffrouwke!!” Of “menneke!”

Brrr ik vind dat zo denigrerend


Oh bah, ik snap je helemaal.
Gisteren ook.
Ik zit aan een balie waar je rondom kan lopen zeg maar. Voor mij is de 'echte' balie naar de ingang/uitgang toe waar ik met mijn gezicht naar toe zit. Dus ik zie geen mensen achter mij en toch zijn mensen dan wel eens te lui om even naar voren te lopen. Maar soms draai ik mij wel om als ik "Mag ik iets vragen?" o.i.d hoor.
Maar gisteren was er een jongen die "Hey" zei. Daar reageerde ik niet op. "Hey hallo" klonk het weer, en floot(!) hij. Nou, waar zijn de manieren zeg.. _-:( Ben geen hond. Moest mij echt inhouden.

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 10:55

Fluiten reageer ik sowieso nooit op :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 10:56

Dat er gewoon ijs op mijn ruit lag vanochtend.... Hoezo dan?!

Jorex

Berichten: 9934
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 10:58

Dat ik doodmoe ben en de dag is nog maar net begonnen. Ik wil gewoon terug naar bed. Ik heb nu trouwens last van beide oren en buizen van eustachius -O-

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 11:02

Ohhh klanten die iets niet op een fatsoenlijke manier kunnen vragen. Vreselijk _-:(

Ik werk zelf bij een drogist. Nu hadden we van die grote dozen kattenvoeding met iets van een 45 zakjes natvoer liggen. Was een product uit de folder, dus actie en tijdelijk maar voor een aantrekkelijke prijs. Kwam er een klant bij de kassa "zeg, heb je van dat katteneten geen staaltjes liggen?" dus ik vriendelijk aangeven dat het een actie product is, we die tijdelijk binnen krijgen en dus geen staaltjes van hebben. Klant werd hierop erg boos "Dat slaat toch echt nergens op?? Ik ga toch geen doos met zoveel zakjes kopen als mijn kat het niet eens lust? Kan je geen doos openmaken en een zakje meegeven??". Zucht...

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 11:13

Robijntjah schreef:
Dat er gewoon ijs op mijn ruit lag vanochtend.... Hoezo dan?!


Gisteren hagelde het hier ook. Echt bizar die snelle temperatuur switch.
Ook dus een ergernis dat het weer niet weet wat hij wil. :+ Nu is het mooi helder maar zo begon de dag gisteren ook. Maar op gegeven moment had je overal wolken zweven die niks of een dikke bui gaven, of zelfs hagel.

entless
Berichten: 312
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: samen met mijn lief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 11:21

Wegens werkzaamheden heb ik nu geen water en dit is vooraf niet gecommuniceerd.
Wanneer mag ik eindelijk verhuizen!? In ben deze bouwput vol herrie en niet geïsoleerd huis vol met gaten zat |o

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 11:48

Aan het feit dat overal wachtwoorden voor zijn.... pfff onthouden lukt echt niet hoor.. zo iritant

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 12:14

joyce_eddy schreef:
Aan het feit dat overal wachtwoorden voor zijn.... pfff onthouden lukt echt niet hoor.. zo iritant

Misschien een password manager gebruiken? Dan kan je je wachtwoorden veilig invoeren en kopiëren vanuit de app. Dat is ook nog eens een stuk veiliger want dan kan je tenminste verschillende wachtwoorden gebruiken in plaats van dezelfde voor alle accounts die je hebt.