Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Dorus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 10:49

Gisteren middag gemaild naar een consultant dat hetgeen ze gemaakt heeft niet werkt. Krijg ik vanochtend een mail “ja was verkeerde voorbeeld maar het werkt wel. Heb je zelf al een factuur getest?”
Ga ik in het systeem kijken heeft ze in de tijd tussen mijn “werkt niet” en haar “werkt wel” al mijn voorbeelden gebruikt om te testen of ze ondertussen het probleem nu wel opgelost heeft en moet ik dus nieuwe voorbeelden gaan zoeken om te kijken of het dan nu wel werkt.

Oh, en ze beweerde vorige week ook nog even dat het nooit gewerkt heeft terwijl ik 100% zeker weet dat het gestest is. Maar de administratie waarin we dat getest hebben is in de praktijk niet meer actief en voor het gemak door hun maar helemaal uit de test verwijderd. Ik kan dus geen bewijs overleggen dat de fout, weer, bij hun ligt.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 16:50

Eindelijk een update van m’n spelletjes app, maar geen nieuwe levels. Blijf ik tegen dat “under construction” bord aan kijken -O-

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 23:41

Hoe vervelend die maandelijkse krampen ook zijn, ze kondigen wel iets aan. Hoewel mij nu wel duidelijk is waarom ik vanavond zo’n last van m’n rug had.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 11:56

MarlindeRooz schreef:
Geen grap ik kan niet mijn hoofd recht houden. Kan fysiek niet. :+

Maar ik heb Nutella in een glazen pot, kan dat wel? :+

De restanten van de folie zijn het probleem. Die kunnen gaan knetteren. Ik praat uit ervaring :j

Dat ik koppijn krijg van de benauwdheid met m’n raam dicht en dat ik koppijn krijg van de uitlaatgassen met m’n raam open.
En dat ik me door m’n koppijn slecht kan concentreren en het net vandaag archiveringsdag is voor de rest van de 25 mensen die om me heen zitten en er dus meer geluid is dan gemiddeld wat mijn concentratie niet ten goede komt.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 17:29

Steeph schreef:
Dat een van mijn
klasgenoten al haar
zinnen in het verslag
op deze manier heeft
getypt en ik het dus
weer allemaal glad mag
gaan strijken.
Waarom wou ik dit
ook al weer? 8)7

Weet die dan niet dat word dat automatisch afkapt op de breedte van de pagina :oo

En het is inderdaad ingeruild. Ruilen is gewoon een regelmatig werkwoord.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 23:14

nicole_floor schreef:
Mijn vriend die altijd zijn filmpjes op facebook met vol geluid af moet spelen.

Heb jij iets met mijn man dan >;)

Ik erger me eraan dat het weekend al weer voorbij is en ik het halve weekend slapend heb doorgebracht vanwege een fikse hoofdpijn en de andere helft maar op half vermogen functioneerde en dus amper de dingen heb kunnen doen die ik wilde.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 11:51

Dat ik met de naweeën zit van de fikse hoofdpijn van het weekend, teveel dingen op m’n todo lijst op het werk en dat er ooknog even een vals brandalarm en inbraakalarm moet gaan loeien. Met name die laatste is niet fijn icm die naweeën van de hoofdpijn en ik moest er als BHV-er in blijven staan.
Nu lijkt het erop dat die naweeën slecht een tijdelijke pauze waren en die hoofdpijn weer in alle hevigheid terug gaat komen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 13:47

Dat we er vandaag bij toeval achter komen dat de hoge heren per 1 januari j.l. een van onze btw nummers opgeheven hebben, maar verzuimd hebben dat bij de relevante afdelingen te communiceren. We hebben dus ruim 8 maanden btw geboekt en betaald terwijl we eigenlijk die facturen hadden moeten weigeren en facturen met juiste btw hadden moeten aanvragen :=

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 09:04

Laat ze die opmaak zelf fiksen, misschien leren ze er nog iets van. En als het eenmaal uitgeprint is dan ziet het er vaak echt niet zo dramatisch uit als dat het voor ons lijkt.
Oh, en echt een welgemeend goedbedoeld advies: probeer het los te laten, zeker als je met een groep werkt. De gemiddelde gebruiker is nou eenmaal een heel stuk minder opmaak freak dan wij, dat ga je nooit winnen. :(:)

Ik erger me weet aan support in India. Leg je een issue neer dat sinds medio april iets niet meer werkt, komen ze terug met een voorbeeld uit 2017 “het werkt wel hoor, die informatie is er gewoon nog niet voor jou voorbeeld”
Het werkt niet _-:( die informatie is er wel in mijn voorbeeld maar jullie interface is krakkemikkig. Repareer het gewoon _-:(

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 09:05

En ik had m’n lapjes mee moeten nemen. Zit hier gewoon een half uur op die stomme excel te wachten. Ik had heel wat steekjes kunnen zetten in dat half uur.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 10:54

Dat is een puntje voor de evaluatie. Als ze hun werk niet aanleveren hebben ze geen recht om mee te liften met de rest van de groep.
En 8 is eigenlijk ook veel te groot. Hadden wij ook omdat ze te weinig bedrijven hadden. Gelukkig een hele fanatieke groep waardoor ook de meelifters gedwongen werden mee te doen.
Toen na drie blokken de groepen terug gebracht moesten worden naar 6 waren wij heel gelukkig dat school de meelifters eruit haalde.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 20:09

Dat mijn man weigert het ene programma wat nog een beetje ergens op lijkt te kijken omdat hij dan een paar afleveringen van het seizoen heeft gemist.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:12

Dat ik vanochtend vroeg al misgreep op het ene toilet en net op de andere het laatste stukje wc papier pakte. En de poetsmevrouw was al langs geweest....

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 08:30

Geen ontbijt in huis
Koffieapparaat op het werk kapot
Systeem ligt plat
Test team in India en project team maken er een puinhoop van
Teamleider gilt dat alles in elkaar stort omdat er 1 klein scheurtje in zit, maar als ik hem dan om details vraag dan weet hij niet eens waarom dat scheurtje er zit. Hij maakt dus weer van een mug een olifant.

Is de dag al begonnen?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 09:39

Benthhh schreef:
Dat ik niet zulke mooie tekeningen kan maken in mijn bullet journal als sommige dat kunnen, en dat ik ook niet zo creatief ben met het bedenken van tekeningen.
Ook als ik dan wel wat probeer dat het dan mislukt en dat ik dan eigenlijk gewoon een nieuwe bujo wil kopen :=

Back to basics!
Bullet journaling heeft in beginsel helemaal niks met tekeningen en creativiteit te maken. Begin met 1 pen en 1 markeerstift en dan komen die kleine versierselen vanzelf.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 10:46

Collega’s die doorgangen blokkeren met dozen en als ik hem daar als BHV-er op aanspreek word hij boos.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 15:15

Dat er nog steeds geen koffie is

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 11:06

Oh jee, gelukkig weet mijn man dat mijn chocolade heilig is. Zeker op bepaalde momenten. Gisteren kwam hij met een reep chocolade thuis van de boodschappen omdat hij wist dat ik een poedersuiker heb gehad <3

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 10:16

Dat het koffieapparaat weer kapot is. En ik dus vandaag geen koffie van huis mee had genomen (manlief vroeg nog “moet ik hem echt niet klaar zetten voor je?”) omdat hij gisterenmiddag gerepareerd was.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 15:02

Dat mensen hun mail niet lezen. Zijn al anderhalve week mensen aan het kloten met testen omdat mails blind doorgestuurd worden en ze zelf ook niet verder kijken dan hun neus lang is. Vragen ze om uitleg omdat ik twee dagen vrij ben komen ze er ineens achter dat ze alle informatie al anderhalve week in hun mailbox hebben staan.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 17:10

nynke55 schreef:
Echtgenoot die weer eens te drastisch met de grasmaaier is geweest. Voor de zomer had ik een prachtige clematis gekocht. Samen met man een rek gemaakt en clematis gepoot, Hele zomer lang water gegeven en hij deed het prima. totdat de grasmaaier er een eind aan maakte.

Zo heeft mijn man mijn hortensia’s en vlinderstruik vorig jaar gesnoeid. Gewoon met een snoeischaar helemaal gelijk gemaakt met de grond. Een ervan kwam dit voorjaar nog een beetje omhoog en ik dacht kleine bollen te zien, maar na drie weken weg geweest te zijn met die hitte en droogte was het echt einde oefening.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 06:23

Vealosz schreef:
Trui schreef:

:+

Quilty!

_O-

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 17:51

Dat ons eten maar niet komt en mijn man vergeten is te vragen hoe laat ze verwachten dat het klaar is en ik dus geen flauw idee heb hoe laat we ze kunnen verwachten.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 17:42

Thuis heb ik het ijskoud en slaap ik met een fleecetrui en joggingbroek aan. Op het werk is en blijft het peentjes zweten. Met als gevolg dat ik in de loop van de middag inkak.
Ik zou dat ook graag wat meer middelen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 14:39

Heb ik ook eens gehad, er was mij toen een voorschot toegezegd, maar door een andere fout van hun kwam die uiteindelijk pas met de volgende betaalrun. Schoot ik dus helemaal niks mee op.
Ging om een uitzendbureau trouwens die ten onrechte op een stukje aanvullende informatie wachtten voordat ze gingen uitbetalen. Mijn opdrachtgever was ook witheet dan ze de uitbetaling daarvan af lieten hangen, de uren waren immers goedgekeurd en dat stukje informatie was alleen nodig voor de factuur die naar de opdrachtgever ging. Ze hadden wat mijn opdrachtgever betreft allang groen licht om mij uit te betalen.