Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 01:12

hagelslag schreef:
Van mn ezel(maflinger gevallen)
Schrok van een maistakk op de grond wat onder haar geluid maakte

-O- Leuk he, paarden.

Hier vandaag ook vliegles gehad vanwege een afschuwelijk paardetend takje in de berm naast het zandpad. Vol op mijn stuitje geland, (ik hoop alleen) flink gekneusd. Au. En nu kan ik niet slapen ^)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 15:44

hagelslag schreef:
Zojuist gehoord dat ik mijn bovenarm compleet door heb.
Ze hebben een pen vanboven naar beneden erdoor geboord om te stabiliseren.

Jemig :(:) Beterschap!!

Mijn grote irritatie vandaag is dat mijn gras nog steeds niet wil groeien. Het wordt beregend, de zooi is bemest en ingezaaid maar het lijkt nog steeds nergens op. Dorre bende }:0

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 11:23

kitlover schreef:
Aan schoonfamilie :n
Schoonmoeder heeft een huisje gehuurd in een gehucht met kerst en wilt graag dat we een week komen. Iedereen gaat en vind het leuk maar iedereen werkt ook in het onderwijs en heeft dus vrij dan. Ik ben buschauffeur en moet dus dagen gaan opnemen voor iets wat ik niet leuk vind.

Zo'n hekel aan als mensen voor mij gaan beslissen wat ik moet doen met mijn tijd :n

Sorry, kon geen vrij krijgen, man wat baal ik ervan :j

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 19:59

Aan de flapdrol die me net aan de deur een nieuwe gasleverancier aan wilde smeren. Ik vraag me af of dat nou effectief is, doen alsof je potentiële klant niet goed wijs is als die je vriendelijk probeert af te wimpelen. Hij begon tot 3x toe doodleuk opnieuw met zijn verhaal, en met dat ik de deur dicht doe krijg ik een hooghartig "tja, het is ook niet mijn geld wat ik weggooi he"... Say what now? >;) :wave:

Ik gok niet dat hij heel veel bonusjes binnenhaalt...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 20:06

Zonsondergang is al om 8 over 8, dus ik ben bang dat het wel klopt :')

Ik ben er blij mee, mijn gras groeit weer een beetje.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 20:46

Dat ik all-you-can-eat woktoestanden verschrikkelijk vind, ik daar vanavond op de één of andere manier toch ben beland, en veel teveel heb gegeten. En de warme chocomelk met marshmallows heeft ook niet geholpen :=

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 20:11

Tigress schreef:
Mensen die niet ''german shepherd'' kunnen typen. Mensen...hoe moeilijk kan het zijn?
Als je niet weet hoe je het schrijft, maar er dan GSD van...maar niet:
sheppard
shepard
sheperd
En zeker niet:
Germen sheferd.

Nee, gewoon nee.
Het was zo slecht dat ik mijn favoriete plaatje deze keer niet eens kon gebruiken :oo
[ Afbeelding ]

Zo stond ik in de Lidl bijna te huilen bij de receptkaarten...

Afbeelding

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 17:45

Ik heb een oude Vitara, die dingen hebben sowieso al een wegligging van niks, dus ik heb vanmiddag ook de Volvo van mijn vriend gepakt. Niet te doen :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 16:52

Dat ik net 1,5 uur heb gereden naar een rugby uitwedstrijd, daar compleet ben vernikkeld, weer terug moest rijden en ik bij thuiskomst het zo koud had dat de badkamertegels warm aanvoelden aan mijn voeten en ik uit pure ellende de verwarming maar aan heb gezet. Bleh :brr:

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 19:21

De spookmug die de hele tijd rond mijn hoofd zoemt maar die ik niet te pakken kan krijgen, ik zie hem niet eens. Wild word ik ervan _-:(

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 14:32

Dat ik mezelf in de weg zit. Enorme lage rugpijn, weet me geen houding te geven, moet nog van alles doen maar nergens puf voor. Drukke week voor de boeg, dus ik hoop dat het snel afzakt |o

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 09:10

Asvinia schreef:
Dat het zo koud is, ben echt een kouwkleum sinds ik ben afgevallen :')

Leuk is dat hè. Ik liep in de winter nog in t-shirt en met een ongevoerde jas, tegenwoordig kan ik niks meer hebben :brr:

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 09:17

Dat elke keer de wielen van mijn gft container donderen, dat ze die dan beloven te maken en dat het dan binnen no-time weer gebeurd. Ik wil een nieuwe _-:(

black_kelpie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 11:25

De mega blaar op mijn hak....

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 05:49

Dat ik er om kwart over 6 uur uit moet op een zaterdag is tot daar aan toe, maar dat ik dan een halve kom yoghurt en muesli over mezelf, de bank en het vloerkleed moet gooien.... lekker begin van de dag >;)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 15:15

Dat er wederom een weg hier in het dorp dicht gegooid is die ik dagelijks gebruik, je kunt geen kant meer op hier _-:(

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 00:25

Aan mezelf, dat ik iets voor iemand ga doen om haar een lol te doen maar er vervolgens een heleboel gedoe voor mezelf mee creëer. En daar lig ik nu wakker van }:0

black_kelpie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 16:55

Mega frustratie. Dat ik weet dat ik een paard in ontzettend slechte conditie kan opknappen, maar dat ik maar een week voor hem zorg en de eigenaar de zorg niet zal veranderen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 09:28

Nayomie schreef:
Alleen slapen -O-

Stom hè -O- Ik pas momenteel op een boerderij voor mensen die ook eens een week weg wilden, maar we hebben thuis ook dieren dus mijn vriend zit gewoon thuis. Het is te ver om telkens heen en weer te rijden. Mijn hond is wel mee en die heeft dus geluk deze week :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 13:58

Dat DPD je pakket bezorgt zonder even te vertellen waar dan precies |o

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:31

Fennadev schreef:
black_kelpie schreef:
Dat DPD je pakket bezorgt zonder even te vertellen waar dan precies |o

Zal ik aan mijn moeder vragen of ze jouw pakket ook in ontvangst genomen heeft? :(:)

Mijn pakket is ook vandaag bezorgd, maar wel bij mijn huis.

Hij is inmiddels terecht, maar hoe moeilijk is het om een briefje door de deur te drukken? Alsof ik kan ruiken welke buur hem heeft }:0

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:54

Emmaa_ schreef:
DPD is sowieso echt een drama. Ik heb pas 1 keer een pakket daadwerkelijk van ze aangenomen, de rest wordt altijd naar hele vage pakketpunten drie dorpen verderop te sturen. Lekker een half uur in de auto om een fiets pakketje op te halen???

Ik had deze week nog een pakket via DPD en dat ging wel prima eigenlijk, maar dat was een binnenlandse zending. Ik kreeg een tijdvak van een uur en in de tracking was te zien hoeveel pakketten er nog bezorgd moesten worden voordat de chauffeur hier zou zijn. Maar dat was ook inderdaad één van de weinige keren dat het goed is gegaan :=

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:00

Emmaa_ schreef:
De ene keer dat het wel werkte had ik dat ook inderdaad :j Vind het vooral lastig dat die punten zo dun gezaaid zijn en dat het vaak van die super vage tenten zijn. Bij ons is het bv vaak in een high-end kledingwinkel, wat ik echt niet begrijp.

Daar heb ik dan wel weer geluk mee, het pakketpunt van DPD zit in een dierenwinkel op 500 meter van hier. Nadeel is dat ze het er nooit naartoe brengen :')

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:14

theadora99 schreef:
Dat mijn schouder/rug/nek alweer vast zit. Gewoon al zo'n 1,5 week lang elke keer, en elke keer maakt iemand het los en gaat het 1 dag goed en bam. Weer vast.

Ik heb mijn nek een tijdje geleden laten tapen door een fysio, had er weinig verwachtingen van maar ik moet zeggen dat het goed geholpen heeft voor een tijdje :j

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 20:56

Ik schuif altijd heel strategisch schuin achter iemand op familiefoto's, lukt tot nu toe altijd :Y)