Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

casperzazoe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 14:47

Dat ik me zo druk blijf maken om m'n ex.. over ons, maar ook over zijn leven. Maak mezelf er helemaal gek mee :n

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 00:39

Dat ik altijd veel te enthousiast wordt om dingen die helemaal nog niet vast liggen. Nu iets perfects gevonden voor m'n reis, maar weet nog niet eens hoe duur het is en of ze nog plek hebben. Maar in m'n hoofd zit ik al in het vliegtuig er naar toe :+ klap is dan extra hard als het toch niks wordt en dan ben ik weer over de zeik

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 10:45

Ik heb net m'n rijbewijs en het rijden in onze ouwe Opel gaat helemaal prima maar bij elk stoplicht valt ie uit.. dat moet echt snel gedaan zijn, voor dat ik een stop(licht)fobie krijg 8)7

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 19:41

Aan dat degene met wie ik al een tijdje e contact heb over een baantje in zuid-afrika nu niet meer reageert.. het is een betrouwbare plek maar ik vroeg om een bevestiging op papier dat ik zo lang kom (bedoel, zeg m'n baan op en vlieg de wereld over := ) dus iets officieels geeft me wel een fijn gevoel. Maarja, geen reactie..

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 07:46

Dat de stroom eruit ligt op het werk en ik nu moet gaan poetsen :+

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 11:19

Dat ik eindelijk weer eens tijd heb om de hele middag bij de paarden te prullen maar het net dan regent.. Maargoed we mogen niet zeuren want eindelijk regen :+

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 12:34

SavannahNx schreef:
Wederom broertje en zijn vriendin.
Ze laten ALLE vaat staan, de kat had gekotst en ik kwam thuis gisteravond zitten ze gewoon op de bank “ja wij vinden t nogal vies om op te ruimen dus we dachten dat doe jij wel even”. Maken ze ontbijt laten ze alles op het aanrecht staan, dus de kaas, boter, broodzak open.
De vatenwasser stond vol vieze vaat dus ze kunnen het er gewoon bij zetten heel simpel en dan aan doen als het vol is. Zo’n moeite is het niet.

Papiertjes van eten gooien ze naast en voor zich uit op de grond, prullenbak stroomt over dus leg je alles gewoon ernaast op de grond.

Jeez.. Kan toch niet.

Zij zijn wel echt heel erg hoor.. ook na je vorige post over hun, jeetje. Heeft het niet geholpen om een keer je mond open te trekken naar hun?

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 14:12

Justme_Lisaa schreef:
Dat ik niet dé vakantie voor volgend jaar kan vinden. Geen enkel reisbureau wil het organiseren voor 1 persoon. Ja, voor de muthurvukking hoofdprijs -O- .

Wat voor reis wil je maken? Ik kijk regelmatig voor de fun dus misschien kom ik wel iets tegen voor je? :)

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 22:07

Granoek schreef:
mezelf, dat ik net per ongeluk een man heb uitgelachen toen hij vroeg of we ook Heineken verkochten := Grappig achteraf maar meneer was denk ik niet heel blij. Het was een reflex

In welke opzicht was dat een gekke vraag van meneer? :)

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 20:40

Granoek schreef:
theadora99 schreef:
Ik werk voor mezelf en krijg 15 euro per uur maargoed, dat is weer wat anders :P

Ik erger me aan dat mijn benen heel erg jeuken. Heb ik laatste tijd wel vaker, zonder duidelijke reden ofzo.

Mijn mama heeft dit ook al een tijdje, ook geen idee hoe het komt

Niet toevallig het sporten of zweten? Dan heb ik het wel eens, kei irritant :=

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 23:52

Dat ik met iemand praat in het Engels, wat ook niet zijn eerste taal is waardoor veel dingen niet of verkeerd begrepen worden :Y) lekker irritant.

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 21:12

Savannah, ga je wel eens sporten of hardlopen? Denk dat je nu al wel enig verschil merkt met je ademhaling of uithoudingsvermogen dus dat zal motiverend werken als je zin om te roken!

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 14:10

Dat ik naar Zuid Afrika ga voor een paar maanden, waar het dan elke dag bloedje heet is en ik perse leuke shirtjes mee wil nemen die voor daar veel te warm of helemaal niet handig zijn. "ja maar anders kan ik ze zolang niet aan en ze zijn zo leuk.. :Y) "

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 14:32

Dat ik wil zwemmen maar het net te hard waait daarvoor :+

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 07:47

Dat ik maanden kei hard heb gesport en eindelijk tevreden was over m'n lijf nu voor maanden in het buitenland zit en amper lichamelijke beweging heb, dus nu alweer m'n spieren kwijt ben en dikker wordt. Hardlopen kan niet, grondoefeningen is funest voor m'n rug |o

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 07:14

Linda, misschien kun je kokosolie proberen? Het werkt bij een vriendin van mij, die heeft alleen wel een lichte vorm :)

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 16:43

Dat ik nog een ruime maand heb om uit te zoeken waar ik na mijn tijdelijke werk in Zuid-Afrika naartoe ga, maar ik online gewoon níks gevonden krijg..

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:38

Dat ik in m'n favoriete land m'n droombaan heb maar dingen van thuis m'n tijd hier verzieken := en m'n droombaan toch niet zo fantastisch is als het lijkt door hele nare collega's +:)+

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 20:07

Dat ik me super eenzaam voel en geen idee heb wat ik vanaf zondag met m'n leven ga doen :D

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 01:12

Dat er een gast kei hard begint te snurken in mijn hostel terwijl ik al 4 uur wakker lig en morgen lang moet reizen

Edit: lig nu beneden op de bank, begint de hond te snurken. Ik geef het op :')

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 02:06

Lekker zat zijn en blij zijn dat je eindelijk naar bed kan, ligt er iemand te snurken op je kamer, again {:)-:(

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 22:01

Dat ik met een kerel gebeld heb met wie ik evt mee kan gaan op roadtrip door Namibië en Zimbabwe vanuit Zuid-Afrika, wat ik niet alleen kan doen maar wel heel graag wil. Maar hij was super ongemakkelijk dus weet niet of ik mee moet gaan :') want dan zit je wel heel de dag samen maar ik wel er wel graag heen maar .. aargh :=

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 09:09

SavannahNx schreef:
casperzazoe schreef:
Dat ik met een kerel gebeld heb met wie ik evt mee kan gaan op roadtrip door Namibië en Zimbabwe vanuit Zuid-Afrika, wat ik niet alleen kan doen maar wel heel graag wil. Maar hij was super ongemakkelijk dus weet niet of ik mee moet gaan :') want dan zit je wel heel de dag samen maar ik wel er wel graag heen maar .. aargh :=

Je gaat met een vreemde man op roadtrip?

:+ Hij had een berichtje op Facebook staan dat hij een travelbuddy zocht, gewoon een Duitser die kosten wilt besparen, geen gekke dingen (hoop ik). Weet t nog steeds niet

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 16:18

Britta31 schreef:
Dat onze dochter samen met een vriendin stiekem mijn bokt berichten lezen.Ja,dames ik weet dat jullie dat doen.

:')

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 23:28

Schreeuwende dronken mensen in een hostel terwijl ik morgen heel vroeg op moet :D