Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Jildau

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 11:52

Aan een artikel wat op Facebook gedeeld wordt waarin verkondigd wordt dat paarden prima tegen extreme hitte kunnen.. :n

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 19:14

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 16:39

Relaxed schreef:
kitlover schreef:
Ik doe sowieso nooit de deur open als ik niemand verwacht. Heeft een tijd geduurd voor mensen dat begrepen.

Ik ook niet idd :')

Neuh ik ook niet dan verstop ik me altijd. :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 09:39

Dat ik gevallen ben op mijn werk en nu de helft van mijn kont donkerpaars/blauw/rood/groen/geel is en ik dus eigenlijk niet kan zitten. :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:59

DezeNaam schreef:
Boer zkt Vrouw. 8)7

Eerst dacht ik wat cool, iemand met een zorgboerderij! Gast kwam nog wel vrij slim over, gaan ze nu naar zijn zorgboerderij.. Punt één al was dat hij een konijn alleen in een hok had zitten om aan de zijkant het gras af te bijten, oké, niet leuk maar 'kon er nog mee door'.. Heeft hij nu ook een paard ALLEEN op de wei staan. Joh man, sorry, maar met zoveel ruimte en 'kennis' in Noorwegen verwacht je toch wat meer. :n
Ook bij de ander in Australië vrij magere paarden enzo.. Denk je dit programma even voor de 'lol' te kijken omdat je niks te doen hebt, krijg je er nog frustraties van ook. :')

Waarom kan een konijn alleen er nog mee door maar een paard niet?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 18:10

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik avatar the last airbender voor de twintigste keer helemaal uit gekeken heb |( , ik voel me nu echt leeg. Wat moet ik nu doen met mijn leven?

Voor de eenentwintigste keer kijken? :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 19:38

Mijn wasmachine die ineens niet meer wil centrifugeren..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 09:59

Eske_B schreef:
'Stem op vrouwen in de Top 2000!' Nee, stem op een liedje omdat het goed is, niet omdat het van een vrouw is :roll:

Inderdaad! Maar kom er door dit bericht wel achter dat ik niet op een vrouw gestemd heb. :D Maar dat is dan zo. Blijkbaar vind ik de liedjes door mannen gezongen/gemaakt mooier.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 07:46

Lau schreef:
Maflinger_S schreef:
Hoera! Gefeliciteerd Lau. Je hoeft er niet meer heen. Nou moet je nog even goed bedenken of je wel wilt dat dit je schoonouders blijven. Als je vriend niet voor je vecht ...

Dat laatste is een dingetje waar ik heel erg mee zit.

Pfff ik zou niet kunnen en willen leven met iemand die niet voor me opkomt op zulke momenten.. Heel klote voor je!

Mijn vorige schoonmoeder was ook geen leuk mens maar mijn ex stond dan ook niet aan haar kant en ging altijd fel tegen haar in. Nu heb ik de liefste schoonouders die ik me kan wensen en dat maakt het leven echt een stuk makkelijker kan ik je vertellen..

Ik zou niet willen trouwen met een man die het blijkbaar acceptabel vindt dat zijn ouders zijn toekomstige vrouw niet willen accepteren. Je lijkt hier echt mee te zitten en dat zou hij vreselijk moeten vinden en hij zou voor jou moeten kiezen. Maar ik snap dat dat vanuit mijn buitenstaander positie makkelijk praten is.. Sterkte!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 10:44

Ja 5 uur uiterlijk zijn is wel wat overdreven. Dan kun je heel lang wachten daar. Ik zou het echt een hele mooie tijd vinden omdat je dan de hele dag nog hebt. Van één keer vroeg opstaan is nog nooit iemand minder geworden. :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 16:53

Boompje1985 schreef:
Ja ze stuurde mn vriend een sms dat ze liever thuis blijven. Dit zou de eerste keer zijn dat ze met kerst bij ons zouden komen eten. Ik had er reuze veel zin in lekker koken daarna cadeaus uitpakken die al gekocht zijn. En nu voel ik me echt zo -O- -O- -O-

Komt juist goed uit toch? Ik zou kerst liever met alleen leuke mensen willen vieren dan met zo'n persoon erbij.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 22:46

Anthea schreef:
Oh ik vind de Kruidvat zo'n poedersuiker winkel :')

Nou echt! En het is ook overal hetzelfde.. Eerst dacht ik dat alleen de Kruidvat vlakbij altijd zo'n tyfus bende was maar dat hoort bij het imago ofzo. :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 10:06

Lau je verdient veel beter dan dit. Wanneer ik niet welkom ben bij mijn schoonouders en m'n vriend er wel de hele dag gezellig gaat lopen doen mag hij z'n tas met spullen meenemen en er lekker blijven. Zo uit je berichten lijkt het niet alsof je vriend helemaal gek van jou is en voor je door het vuur zou gaan. En met minder dan dat zou je geen genoegen moeten nemen.. :(:)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 17:02

Dorus schreef:
Nou, stipt op tijd. Nu komen ze binnen :roll:

Misschien verkeerd begrepen? Als ze het hadden begrepen als in dat ze om 17:00 verwacht werden waren ze prima op tijd natuurlijk.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 18:48

Maflinger_S schreef:
Als je de boodschap krijgt dat er om 17.00 uur wordt begonnen met eten en je komt om 16.55 uur binnen ben je toch prima op tijd? Iedereen een zoen op z'n wang of een zwaai in het algemeen in de rondte en aanschuiven.

Ik vind het juist heel irritant wanneer ik zeg 17:00 begint het en er komen mensen om 16:00. :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 17:31

Dat ze hier in de wijk van kerst tot begin januari aan één stuk door vuurwerk afsteken. De ene kat zit achter de koelkast en de andere achter de wasmachine. Ik vind het zo zo zo zielig.. Als iedereen zich aan de regels houdt dan is het maar een paar uur per jaar maar mijn dieren zitten nu minstens 5 dagen in de stress.

Mocht iemand nog tips hebben..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 17:34

xDenies schreef:
Jildau schreef:
Dat ze hier in de wijk van kerst tot begin januari aan één stuk door vuurwerk afsteken. De ene kat zit achter de koelkast en de andere achter de wasmachine. Ik vind het zo zo zo zielig.. Als iedereen zich aan de regels houdt dan is het maar een paar uur per jaar maar mijn dieren zitten nu minstens 5 dagen in de stress.

Mocht iemand nog tips hebben..

Petremedy, maar had je beter wat eerder mee kunnen beginnen. :)

Goed om te onthouden voor volgend jaar! De ene kat was vorig jaar niet zo bang dus snap ook niet waarom hij nu zo over de zeik is. De andere was vorig jaar nog niet geboren dus voor hem is het de eerste keer dat hij vuurwerk meemaakt. Maar ik hoop steeds dat ze ook even één of twee uurtjes stoppen maar dat zit er vandaag niet in.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 19:43

Tigress schreef:
Ik erger me juist aan alle mensen die lopen te klagen over het vuurwerk. Al helemaal degene die vinden dat het verboden moet worden -O-

Ik zie heeeeel veel nadelen. Het wordt overal één dikke bende en ik zie de aanstekers het niet netjes opruimen. Dus vervuiling.. Daarnaast heel veel ontzettend bange dieren. Onze huisdieren maar denk ook aan alle wilde dieren. Weet nog zo goed dat ik vorig jaar de ganzen van het parkje hier in de wijk in paniek zag rondrennen na 12 uur op oudjaarsavond. Pfff dat brak m'n hart. Je kan het ze niet uitleggen. Daarnaast alle ongelukken die gebeuren omdat mensen er niet mee om kunnen gaan.. Ook 'onschuldige' mensen en dieren die geraakt worden door vuurwerk. Echt wat een lol!

En inderdaad.. Als het nou inderdaad echt alleen oudjaarsavond van 18:00-02:00 zou zijn zoals de regel is, dan was het nog te overzien. Dat m'n katten nu al dagen in paniek zijn vind ik vreselijk en zo onnodig.

Heeft het nut om het 0900 politie nummer te bellen? Of doen ze er toch helemaal niks mee. Ze staan letterlijk nu al 3 uur voor mijn voortuin te knallen, we kunnen niet eens tv kijken..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 23:46

_Dreamer schreef:
Oh ik vind het ook prachtig hoor! :D
Maar gewoon binnen de toegestane tijden graag.

Aso gedrag is voor mij je niet aan de afspraken houden, dus iedereen die voor 31 december 18:00 afsteekt/schiet vind ik asociaal ja. Siervuurwerk of niet, en hoe mooi ik het ook vind.

Inderdaad! Ik vind siervuurwerk ook prachtig om te zien maar het is niet voor niks dat die regel met tijden er is. Ga je buiten die tijden om, en zeker binnen een woonwijk, wel afsteken dan ben je gewoon echt mega asociaal bezig en houd je totaal geen rekening met het woongenot van een ander (en dat van de dieren).

Ik erger me nu aan dat ik niet kan slapen terwijl ik de hele dag heel moe en niet fit was. Heb het wel nodig zeg maar.. :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 23:38

Een goed passend zadel wordt qua inch maat wel lastig vrees ik..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 18:00

Tigress schreef:
Mensen die een pup van 5 maanden overwegen te castreren :n

Kunnen ze een dierenarts vinden die dat doet?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 18:28

Rebecca schreef:
Als niet hondenmens waarom zo laat pas :? , de katten en konijnen worden met half jaar geholpen ..

Ik erger mij dat de winkels dicht zijn vandaag

Ik dacht altijd vanaf 6 maanden.. Houd ik bij de katten aan maar dacht dat dat voor honden ook gold.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 18:29

Aan dat huizen die al een poos verkocht zijn nog heel lang als 'te koop' op Funda blijven staan. Hoe moeilijk kan het zijn om dat als makelaar gewoon bij te houden? In die tijd dat ze mij mailen dat het huis dat we willen bezichtigen al verkocht is, kunnen ze de Funda advertentie ook even aanpassen.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 11:10

iirrssjjee schreef:
Lestrange01 schreef:
Nou blijkbaar willen ze alleen nog maar 15 jarige op mijn afdeling, dus zou ik zodra mijn contract in april afloopt weg moeten. Alleen omdat ik ook ingewerkt ben op de brood afdeling wil mijn leiding gevende ook aan mijn baas vragen of ik na de afloop van mijn contract daar mag werken, omdat ik volgens hun wel heel goed werk. Dit hoor ik maandag of dinsdag, dus ik hoop dat dit kan!

En de overheid maar roepen dat er door de 24-maanden regeling veel meer vaste banen komen... Ja leuk... Maar niet voor mensen van n jaar of 18/19 die in een supermarkt oid werken....

Volgens mij ga je er door die regeling alleen maar sneller uit..

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 17:15

Fennadev schreef:
MIJN FCKING K*T BROER DIE HET GRAPPIG VINDT MIJN DINGEN TE VERSTOPPEN EN MIJN MOEDER DIE HEM DAN OOK NOG STEUNT OOK. ECHT IK ZOU SPONTAAN OP KAMERS WILLEN GAAN!

en oh ja als mijn laptop nu kaduuk gaat wegens oververhitting is ie me ook nog 1000 euro verschuldigd! {:)-:(
Ik zou willen dat ik enigst kind was, echt, van mij mag ie doodvallen.

Ergernissen okee.. Maar je broer dood willen? Vind ik vrij heftig..