Jouw bruidsjurk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
RianC

Berichten: 649
Geregistreerd: 13-09-07
Woonplaats: Hoorn

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:06

Stiekeme meelezer meldt zich. Super vette foto's Joolien! En wat een prachtige ringen. <3


Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:15

Wauw Jolien, wat een prachtige foto's, en wat zie jij er fantastisch uit! Zo elegant :) Dat donkere vind ik ook heel leuk!

Zijn dat trouwens jullie trouwringen? Wauw :+:

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:40

Joolien schreef:
Cayenne schreef:
Mooie foto's, Joolien!
Staat er op foto 3 nou iets te roken? :P

Ja, we hadden gekleurde rookpotten meegenomen voor de foto's :D
[ [url=m/GiJhjg.jpg]Afbeelding[/url] ]


Was je niet bang dat ze toch vlekken zouden geven op je prachtige jurk? Ik zou daar echt mega bang voor zijn :Y)

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:42

Haha ja was ik ook, maar we bleven uit de rook en mijn man heeft de potten steeds opgeruimd. Die had zn handen helemaal blauw, maar met zand en wat water ging dat redelijk snel weg :')

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 17:46

Joolien schreef:
Haha ja was ik ook, maar we bleven uit de rook en mijn man heeft de potten steeds opgeruimd. Die had zn handen helemaal blauw, maar met zand en wat water ging dat redelijk snel weg :')


Aah ja dat scheelt, die van mij zou zo slim zijn om het aan zijn broek te vegen :')

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 19:10

Anastasi maakt speciaal een jurk. Wat nou als je hem aandoet en je vind het toch helemaal niks?

Animals can't talk. If they say they can, they are lying!
♡ Aedyn ♡ 21 mei 2022

dondeyne

Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 07:59

Cayenne, het blijft een heel romantisch verhaal met de zwanen! :)

Jolien, ik had ook een grote andere jurk verwacht maar deze staat je prachtig dus begrijp heel goed dat je kleur niet meer nodig vond! Ik vind je foto's echt fantastisch, wauw! Mag ik vragen wie jullie fotograaf was?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110635
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 09:47

Nessa schreef:
Anastasi maakt speciaal een jurk. Wat nou als je hem aandoet en je vind het toch helemaal niks?


Ik neem aan dat je meerdere keren moet passen voor hij klaar is, dus dan kun je volgens mij al bij één van de eerste pasbeurten aangeven dat je iets niet mooi vind of graag anders wilt.
Er is trouwens ook iemand op Bokt die dit probleem dus had. Zij had een jurk laten maken bij Anastasi en die viel zo tegen dat ze in tijdnood kwam met het zoeken naar een andere jurk (ivm levertijden). Uiteindelijk nog wel gelukt geloof ik.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 10:10

Cayenne schreef:
Nessa schreef:
Anastasi maakt speciaal een jurk. Wat nou als je hem aandoet en je vind het toch helemaal niks?


Ik neem aan dat je meerdere keren moet passen voor hij klaar is, dus dan kun je volgens mij al bij één van de eerste pasbeurten aangeven dat je iets niet mooi vind of graag anders wilt.
Er is trouwens ook iemand op Bokt die dit probleem dus had. Zij had een jurk laten maken bij Anastasi en die viel zo tegen dat ze in tijdnood kwam met het zoeken naar een andere jurk (ivm levertijden). Uiteindelijk nog wel gelukt geloof ik.


In principe pas je maar 1 keer: als ie af is. Zij weet heel goed wat je bedoelt en als je de eerste keer komt kan ze ook duidelijk laten zien hoe de jurk eruit komt te zien. Mocht ie dan toch tegenvallen, weet ik niet of er nog tijd is om het aan te passen en hoe dat gaat. Dus zou er ruim optijd mee zijn met de 1e afspraak.

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 10:17

Dan eerst wel ergens anders jurken passen dus. Geen idee of ik anastasi ga doen hoor. Maar ik heb een bepaald idee, maar wellicht staat het me totaal niet :+

Vooralsnog willen vriendlief en ik beide naar koonings. Wellicht kunnen we ook wat korting regelen dan. Zeker omdat pak van vriendlief zo'n 2000 zal zijn

Animals can't talk. If they say they can, they are lying!
♡ Aedyn ♡ 21 mei 2022

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 10:23

Ik ga ook eerst naar Koonings, puur omdat ik geen idee heb wat mij past etc, dus dat wil ik eerst uitzoeken.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110635
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 10:24

Alleen passen wanneer hij af is zou ik toch wel heel spannend vinden := Dan moet je maar hopen dat het goed komt.
Ik vond het heel prettig om hem meerdere keren tussendoor aan te kunnen. Dan wist ik zeker of het echt DE jurk was.

Nessa: Je kunt altijd afdingen! :P Mijn moeder deed het niet, maar ik ken zat meiden die daardoor bijvoorbeeld de hoepel of vermaakkosten gratis hebben gekregen.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 19:42

Gisteren ben ik bij Koonings geweest <3 prachtige winkel en hele aardige stylistes!
Voor mij was het de eerste keer dat ik naar zo'n winkel ging, jeetje wat gaaf.

Eerste jurk die ik aan had is het ook geworden. Was gelijk helemaal verliefd, terwijl die jurk van alles had wat ik vooraf niet wilde uit praktisch oogpunt :'). Daarna nog een paar andere geprobeerd, maar het was echt wel heel duidelijk dat het die eerste moest worden. Hij is zo mooi, uit de 2019 collectie. Ze hadden ze zelf nog bij niemand aan gezien omdat ze echt net binnen waren. Ik kon er vannacht niet van slapen :'). Kan niet wachten tot ik er weer heen mag <3

You breathe oxygen? Oh my! We have so much in common! :')


Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110635
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 19:46

Wat leuk, Rebecca! Ik vond het ook heel fijn daar!
Bij mij was de eerste jurk ook meteen raak :')

Moest je ook van die stoffen schoentjes aan? :P Die moesten wij aan omdat het tapijt niet vuil mocht worden ivm de witte jurken.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 19:53

Ik zag een paar mensen wel zitten met die stoffen schoentjes ja haha, maar ik hoefde dat niet nee. Ik zat ook meteen naast de trap bij tegels, dus dat scheelt misschien. Alleen in het pashokje had ik tapijt.
Maar ze waren nu ook heel druk aan het verbouwen. Over twee weken opent schijnbaar de nieuwe vestiging er meteen naast.

You breathe oxygen? Oh my! We have so much in common! :')


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 20:08

x_Rebecca schreef:
Gisteren ben ik bij Koonings geweest <3 prachtige winkel en hele aardige stylistes!
Voor mij was het de eerste keer dat ik naar zo'n winkel ging, jeetje wat gaaf.

Eerste jurk die ik aan had is het ook geworden. Was gelijk helemaal verliefd, terwijl die jurk van alles had wat ik vooraf niet wilde uit praktisch oogpunt :'). Daarna nog een paar andere geprobeerd, maar het was echt wel heel duidelijk dat het die eerste moest worden. Hij is zo mooi, uit de 2019 collectie. Ze hadden ze zelf nog bij niemand aan gezien omdat ze echt net binnen waren. Ik kon er vannacht niet van slapen :'). Kan niet wachten tot ik er weer heen mag <3


Wat gaaf!!! wanneer mag je weer terug?

x_Rebecca

Berichten: 5795
Geregistreerd: 15-01-08

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 12:32

Dat duurt nog wel even helaas. Hij is nu besteld en als-ie binnen is word ik gebeld om een afspraak te plannen :):).

Maar ik ga ook pad eind mei trouwen. Dus ik was wel aardig op tijd.

You breathe oxygen? Oh my! We have so much in common! :')


mirriezz
Berichten: 2010
Geregistreerd: 12-02-14

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 21:29

Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven, maar mijn vriend heeft me echt gevraagd!
Ik had dat (nog) helemaal niet verwacht of aan zien komen.

Amyways, ik was hier dus altijd stille meelezer en foto's kijker, nu mag ik zelf echt gaan kijken.

Er is hier ook wel eens een algemeen trouwen-topic genoemd, heeft iemand een linkje voor me? Ik kan het met de zoekfunctie nog niet vinden, maar ik weet ook niet meer hoe het heet...


mirriezz
Berichten: 2010
Geregistreerd: 12-02-14

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 22:46

Dankjewel!
De link ga ik goed gebruiken, alleen al voor de vraag: waar begin je? En hoe dan?


Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110635
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 05:27

Wij zijn begonnen met de datum :+ en aan de hand daarvan locaties bekijken en zien of zij die datum vrij hadden.
En aan de hand daarvan jurken passen zodat je die op tijd binnen hebt.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 09:09

Wij zijn begonnen met de gastenlijst en locatie. Zodat we weten wat het budget ongeveer gaat zijn. Weten we hoeveel en hoe lang we moeten sparen :)

Animals can't talk. If they say they can, they are lying!
♡ Aedyn ♡ 21 mei 2022

mirriezz
Berichten: 2010
Geregistreerd: 12-02-14

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 09:11

Beide logische gedachten :)
Mijn vriend (die wist het natuurlijk al wat langer) zat te denken aan voorjaar 2020. Als we dat pakken hebben we gelukkig ook nog even de tijd :D
Sparen is ook nog wel een dingetje,dat moeten we nu hard gaan doen.

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 09:14

Als je weet dat je hard moet sparen zou ik daar echt een plan voor maken. Dan is voorjaar 2020 best snel.
Kosten lopen flink op namelijk.

Dus echt kijken wat je kunt sparen per maand en hoe lang het dan duurt voordat je aan het bedrag komt.

Wij zijn er vanuit gegaan dat we niks gaan krijgen vanuit ouders en gasten. Kan het alleen maar meevallen :+

Animals can't talk. If they say they can, they are lying!
♡ Aedyn ♡ 21 mei 2022

mirriezz
Berichten: 2010
Geregistreerd: 12-02-14

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 09:19

Ik ga er ook vanuit dat we niks krijgen. Op zich zouden we het wel moeten redden (afhankelijk van een aantal factoren wel natuurlijk). We willen het allemaal niet te groot en vooral gezellig. Dus dat scheelt. Hebben ook geen grote familie enzo.
Het is meer dat we ook andere spaardoelen hadden en die nieuwe auto zouden we dus ff moeten uitstellen.

Anyways, on topic: de zoektocht naar een jurk kan beginnen. Weten jullie ook of je online ook ongeveer prijzen kan zien van jurken? Ik wil namelijk geen 5000e uitgeven voor een jurk voor een dag. Maar snap ook wel dat een trouwjurk best wat kost om te maken.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, GrapeshotBot, OmgiliBot, Tigerboy, Urona447 en 183 bezoekers