Ben Ik Bedrogen ???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:43

Ik weet niet wie issues heeft. Als ik de reacties zo lees in ieder geval niet ts.

Die kerel is gewoon een zak hooi. Beetje lopen liegen. Ik had hem keihard een koekje van eigen deeg gegeven. Maar ja, ik heb nou eenmaal een hekel aan liegen.

Ben jij minima of wil jij mensen helpen? Wordt lid van onze groep: https://www.facebook.com/groups/hulpgroepGeefNietOp


Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:58

Jeetje ik lees je topic en dan al die reakties, recht door zee....maar ik lees dat deze je juist opbeuren en je laat lachen...ik snap wel dat je na 13 jaar ineens hoteldebotel kan zijn als een vent in je is geinteresseerd...even weer wakker geworden dat datingland, als effe nieuwe schoenen kopen kan zijn.

Anyway, je hebt ook leuke apps gehad, je hebt een date gehad, helaas zag jij de nooduitgang niet en die had hij al genomen....voor de volgende keer! Hold your horses en een leuke ervaring rijker met een lachsessie als suitsel.

Zidore

Berichten: 5796
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 22:23

Eigenlijk best treurig hoe bokt hier valt over dat ts 44 jaar is..

Verliefdheid kent geen leeftijd. Op je 83e kan je namelijk net zo vlindersinjebuikontploffend verliefd zijn als op je 16e

Hoe je er mee omgaat is inderdaad een ander verhaal, maar ook daar staat geen leeftijd voor, dat heet ervaring..

Freedom comes when you learn to let go, Creation comes when you learn to say no

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 01:12

Ze heeft het misschien allemaal niet zo handig aangepakt, nou ja oliebol happens. Dat is nog geen vrijbrief om iemand die al verdrietig is, nog erger af te fikken. Na 10 keer 'vrouw WOW je ging misschien te snel!' is het wel helder.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

daantjuhhh

Berichten: 26789
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 05:21

WoW. Ik schrik echt van sommige reacties.

Er zijn mensen bij die echt een stuk onvolwassener reageren dan TS.

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 07:18

Laten we dan nu 20 keer gaan roepen dat de nare reacties klaar moeten zijn, dan 20 keer dat we het inmiddels wel weten dat de nare reacties klaar moeten zijn en dan vervolgens denken oh ja, er was nog een TS, waar ging het ook al weer over...... _O-

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 07:32

Liever dat dan niks zeggen.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

oji

Berichten: 4213
Geregistreerd: 29-07-09

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 07:58

Het feit dat hij een romantisch weekendje met jou afbreekt omdat een schietpartijtje toch doorgaat, zegt al genoeg toch? Dan was het voor mij eerlijk gezegd al klaar geweest. De rest was gewoon een banketstaaf omdat hij het niet in je gezicht durfde te vertellen.
Snel vergeten deze vent.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14039
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 08:24

Moderatoropmerking:
Een mening geven is prima, maar houden jullie er rekening mee dat er een echt persoon aan de andere kant zit en hoe je bericht op haar kan overkomen? Iemand beledigen of afzeiken lijkt me niet nodig.

Alleen foto's in een topic bekijken? Zet &if=1 achter de link.

“These violent delights have violent ends.”

Blue_Monday
Berichten: 581
Geregistreerd: 28-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 08:36

Billy schreef:
Verhaal van de vent is vast zoiets:
Heb ik weer... leuk contact met een vrouwtje van 44, gezellig weekendje weg geweest. Maar nu begint ze me ineens te stalken joh, krijg hele liefdesbrieven en ze laat me niet met rust, ik word er helemaal gek van!
Weet je wat, ik zeg dat ik naar Amerika ga, hoop dat ze me daar met rust laat....Pfff de volgende keer kijk ik wel beter uit, deze was duidelijk wanhopig.......


Denk eerder dat ie denkt lekker klaargekomen nu oppleuren :o Veel mannen veranderen zodra het eruit is :o

Ts dikke knuf en hem snel vergeten :(:)

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-18 11:16

Tja sommige reacties van mede-Bokkers duwen je wel erg diep de grond in, zo kan nu eenmaal Bokt zijn. Dit is niet alleen maar bij mijn eigen topic , zie dat ook bij andere topic´s. Dan denk ik ook van nou nou moet dat nu echt zo ? Of kan dat niet wat vriendelijker ? Je hebt altijd wel een baas boven baas bij die graag een schepje er boven op doet en de boel weer flink doet opladen dan wel in het negatieve reacties. Ik had er wel rekening meer gehouden dat er ook negatieve reacties er tussen zullen zitten. Maar dat mijn topic zo aan sloeg dat had ik ook niet verwacht. Ik lach me nog steeds kapot van alle berichten die ik hier krijg.

Om even terug te komen op de berichten die niet al te vriendelijk , laat ik het zo maar benoemen dan denk ik maar wie weet het nu beter , dat ben ik toch ? Gewoon lezen en lach er maar om en reageer er maar niet op.

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:19

Dat vind ik heel sterk van je! Ik ben echt niet iemand die van nature aardig is maar sommige dingen gingen mij zelfs te ver.

Nou ja weet je, je hebt hier een sterk verhaal aan overgehouden en dat beetje hartenpijn verdwijnt vanzelf. Volgende keer beter en dan liefst met iemand die net zo in de wedstrijd zit als jij.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:19

Heel verstandig Jansje! Let it go. ;)

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 12:57

Een ding is zeker, jij hebt meer fatsoen in je dan hij en daar kom je verder mee...jij kunt nog verliefd worden, dus je positieve levenslust is er nog....komen nog zat echte kerels langs! Keep hour eyes open.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 13:02

Sterk Jansje. En je vind vast nog wel een leuke vent.

Mallow

Berichten: 4695
Geregistreerd: 15-04-06
Woonplaats: Nijmegen

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 21:10

Ik schrik echt van sommige reacties hier. Meer van de mindset dus van sommige mensen.

Dus omdat ts meer verwachtte en hoopte (weten wij veel wat voor gouden bergen hij haar beloofde) dan hij haar wilde geven is het eigenlijk haar schuld omdat ze in sommige ogen wanhopig was en het op zich afroept dat hij haar misbruikt heeft voor een one night stand? Of in ieder geval de ballen niet heeft te zeggen wat ie niet voelt?
Het is een zak hooi die ik m'n paarden nog niet zou voeren. Welke reactie ts dan ook gegeven heeft, hoe verliefd of wanhopig zij dan heeft mogen zijn, er is niemand die het recht heeft iemand op deze manier te behandelen. Daar is geen vrijbrief voor.

Dikke knuffel ts :(:)


jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-18 23:25

Mallow dank je wel voor de knuffel en ik weet ook dat er andere Bokkers bij zijn die mij ook al eerder een knuffels hebben gegeven , voor deze ook natuurlijk dank je wel daarvoor.

Bokkers weten niet wat voor appjes er in de periode tussen 22 augustus en 2 september waren, die appjes ga ik ook hier niet plaatsen. De appjes van hem waren dan ook heel erg persoonlijk na mij toe en natuurlijk ook andersom van mij na hem toe. Daar lagen we ook samen op een lijn , het ging niet allemaal over sex maar meer over de gevoelens van ons beide. Wij beide hadden het niet meer verwacht dat wij ( hem en ik ) nog veel gevoelens voor iemand konden krijgen , want wij beide zijn vrijgezel. ( ik 10 jaar alweer en hij geloof ik van 1.5 a 2 jaar.) Dat we gevoelens voor elkaar kregen dat overviel ons beide ook, dat heeft hijzelf ook gezegd. Uit alle appjes van hem kon ik er toch echt niet uithalen dat het bij die ene weekend zal blijven. Wat er bij hem gebeurd is in dat weekend , weet ik veel. Opeens werden de appjes heel anders en veel minder. Dan ben ik ook een persoon die door ga denken van hoe kan dat nou? Waar ligt het aan?

Ik denk dat het bij hem overviel wat ik hier al boven al noemde , waardoor hij bindingsangst kreeg. Want mocht het verder wat worden tussen ons , dan is die wel al zijn vrijheid kwijt. Daar hadden we het ook over gehad tijdens het Skype gesprek.

Maar wat is het dan wel , behalve dat hij niet eerlijk tegen mij is geweest en een klets verhaal op gaan hangen over Amerika wat voor geen meter klopt. Durft hij het gewoon niet te zeggen tegen mij wat er nu echt aan de hand is. Daar zal ik nooit een antwoord op krijgen.

Zijn bek is heel,groot en is ook recht voor de raap wat hij ook vaak zei ( appjes en Skype) en mocht het niet klikken dan had ik dat al veel eerder geweten en was het weekendje ook zeker niet geweest.

Spijtig is het dan om te lezen dat het dan allemaal aan mij ligt ? Leg me dat is uit ! Wat heb ik fout gedaan ? Hij is niet eerlijk en is erg zwak, mag dat dan wel ?

Het kan ook zijn dat hij zo met vrouwen om gaat ,de vrouw(en) helemaal de wolken in jagen en hupsakee het bed in duiken en dan daarna maar dumpen. Ligt dan de schuld ook bij de vrouw(en) ? Staan jullie er ook wel eens bij stil hoeveel er na mij nog zullen komen bij hem ? Arme vrouw(en) . Dan ben ik een van de vrouw(en) die daar kei hard is ingetrapt .

Ja ik ben 44 en ben dyslectisch waar ik niks aan kan doen , wat ook kan voorkomen dat mijn verhaal anders over komt en dat het lijkt op een puber bericht van een jaartje of 16 , qua lengte kan ik echt voor een 16 jarige mee door ;) , ben maar 1.65 cm dus een klein vrouwtje :D . Met dit berichtje schrijven doe ik echt erg lang over , telkens maar weer een goed doorlezen. Daarnaast heb ik ook erg veel humor en dat schrijf ik ook op.

Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 23:36

Het komt ook over alsof hij zijn zin heeft en dan de lasten niet meer wou. Ook players kunnen heel romantisch zijn en zeggen wat je wil horen en er veel tijd in steken.

Zoals erboven gezegd vind je vast een leuke vent die jou behandeld zoals je waard bent.

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 23:38

Het heeft ook helemaal geen zin om te gissen want je komt er nooit achter. Denk maar zo, sneu voor hem dat hij het moet hebben van gekke leugens.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 23:44

Je komt over als een leuk mens. Niet teveel aandacht meer aan besteden, die vent en zijn beweegredenen. Niet alles valt te verklaren gelukkig/helaas

En wie rijdt daar op zijn paard door de prairie?

Sherivey
Berichten: 8483
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 05:30

TS, lekker laten gaan die vent. Is nu ff poedersuiker, maar er komt heus een leuke man op je pad. En dsn zul je later terugdenken aan deze man met de gedachte: 'waarom had ik ook alweer zo'n verdriet omdat die vent niks in me zag? Ik heb nu een veel leukere' :)

:wave:

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 16:55

Jij bent jij en hij is hij, sommige mensen zijn snel verveeld, hebben snel het gevoel dat ze weer wat anders willen, zijn veel te kritisch....dit ligt absoluut niet aan jou, jij hebt niks verkeerds gedaan, je bent gewoon wie je bent..vergeet niet dat jij ook mag kiezen en iemand die zo raar doet, wil je toch niet in je vriendenkring? Daar ben je al ver voor gevorderd in je leven, hij gedraagd zich als een scholier...jij volwassen omdat je je van alles afvraagd...maar dit afvragen is juist de toetsing van je innerlijke die jouw verteld dat er veel niet klopt...deze signalen kun je terug lezen in je geheugen, hier doe je mensenkennis mee op....zat mensen die shalow zijn, niets voor jou!

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 17:00

In dit topic is al even niet gereageerd, maar ik wilde even vragen hoe het gaat TS? ;) Al over de hartpijn heen? Het is nogal laat maar ik wilde even zeggen dat ik je snap; het is ook gewoon lastig, verliefd zijn!! Vooral wanneer mannen zulke eikels kunnen zijn =:)

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

Cinnepin

Berichten: 8900
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Ben Ik Bedrogen ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 17:01

Ik ben ook benieuwd hoe het met ts gaat?

jansje73

Berichten: 2656
Geregistreerd: 04-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-18 20:13

Met mij gaat het goed en ik weet het ook heel goed dat dit nooit meer goed komt. Eerlijk gezegd wil ik dat ook niet meer eens, het lag niet aan mij en ik heb niks verkeerds gedaan. Het loslaten van hem gaat heel goed, in het begin had ik het nog wel eens moeite er mee als het weekend werd, daar ben ik nu ook over heen, nu doe ik ook leuke dingen juist in het weekend. Post foto´s op FB wat ik in het weekend heb gedaan. Afgelopen zaterdag was de truckersfestijn Waalwijk waar mijn oudste zoon ( adhd kind) en ik al 4 keer op rij aan mee doen , ik ben de begeleider van mijn zoon en we hebben al 4 jaar dezelfde chauffeur. Natuurlijk staan er heel veel foto´s en filmpjes op mijn FB, ook van de chauffeur , wat is dat een knappe gast zeg :o :D := .

Met een goede vriend en mijn beste vriendin heb ik heel wat uren gepraat en dat heeft me ook erg geholpen. Nu kan ik er wel om lachen en ook nog steeds als ik mijn berichten terug lees in dit topic lach ik me nog steeds kapot.

Aankomende weekend heb ik weer een super leuke weekend , heb met mijn 2 tinkers een onderlinge wedstrijd in de dressuur klasse B en L1 en springen 50 cm klasse en met en andermans paard 80 cm springen. Dus mijn weekend kan niet meer stuk *\o/* .Al heb ik wel een hele uitdaging mijn tinker merrie heeft nog nooit een wedstrijdje gelopen laat staan springen , dat doen we alleen maar in het bos. :D