Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 15:35

Sandyislief schreef:
Post NL staakt vandaag. Ik kreeg een een digitaal kaartje van mijn werk waarin stond dat we vandaag ivm de dag van de leidster een presentje zouden ontvangen maar dat deze waarschijnlijk morgen komen ivm met staking bij PostNL.


Meen je niet... heb ik nog niks over gehoord ben benieuwd wanneer Mn broeken dan komen. Zal dan de pakketdienst zijn? Er was hier wel net een postbode op de fiets namelijk

Saul

Berichten: 9649
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 15:43

Kan iemand mij vertellen hoe ik een review plaats bij iemand?

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 15:43

Trui schreef:
Sandyislief schreef:
Post NL staakt vandaag. Ik kreeg een een digitaal kaartje van mijn werk waarin stond dat we vandaag ivm de dag van de leidster een presentje zouden ontvangen maar dat deze waarschijnlijk morgen komen ivm met staking bij PostNL.


Meen je niet... heb ik nog niks over gehoord ben benieuwd wanneer Mn broeken dan komen. Zal dan de pakketdienst zijn? Er was hier wel net een postbode op de fiets namelijk


Pakketdiensten staken niet, die worden gewoon bezorgd. Die van mij kan ik namelijk gewoon straks ophalen op het pakketpunt ;) .

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 15:59

Wat staakt er dan? :’) of alleen bepaalde regio

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 16:12

upendo schreef:
Sandyislief schreef:
Post NL staakt vandaag. Ik kreeg een een digitaal kaartje van mijn werk waarin stond dat we vandaag ivm de dag van de leidster een presentje zouden ontvangen maar dat deze waarschijnlijk morgen komen ivm met staking bij PostNL.

Ik heb het de 17e al verstuurd..

Heb ik ook gehad. Even contact opnemen met PostNL zodat er een onderzoek gestart kan worden. Moet de afzender doen. :j

Nog geen 2 dagen later had ik het pakketje ineens binnen.

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 16:53

Saul schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe ik een review plaats bij iemand?

Volgens mij kan het niet bij iedereen

Wel als ze twee sterretjes achter hun naam hebben, als je daar op klikt Kun je een reactie achter laten

Naskapower

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 20:52


HxSunlight

Berichten: 1942
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Groningen

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 21:01

Postbezorger is vandaag al de hele dag onderweg.. Nu ik hoor van de staking kan ik zeker verwachten dat die pas morgen komt. :P

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 05:32

Ik ben benieuwd, tot nu toe een positieve ervaring met iemand.
Ik ben al een tijdje opzoek naar een barefoot zadel, maar omdat het financieel de laatste tijd tegen zit wil ik er niet teveel aan uitgeven.
Gisterochtend 5:30 een zadel gevonden, gereageerd met een bieding.
Bedrag was goed.
Toen kwam mijn vraag, of het mogelijk was om ook dezelfde dag nog te verzenden. Zaterdag staat er een buiten rit gepland dus zou ideaal zijn met nieuwe zadel.
Ze vertelde me iets van betaalverzoek.
Aangegeven dat ik dat niet ken/nog nooit gedaan heb.

Verkoper heeft het me uitgelegd en stap voor stap erdoorheen geholpen.
Super fijn, geld stond meteen op haar rekening.
Maar naar een afleverpunt laten versturen, kan ik het na 15u ophalen.

Ik ben benieuwd naar het zadel

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 08:07

Laatst wat mee gemaakt maar dan andersom.. :o
Ik had 3 nieuwe zwangerschapsbroeken te koop voor 30,-
Had er ook nog een oude liggen bleek later dus die er gratis bij gedaan.
Had ik iemand die geïnteresseerd was, dus voor 30+ verzendkosten verkocht!
Het was maat 40, dacht ik, WANT, mij paste ze niet meer en mijn maat 42 broeken wel. Hoé naïef.
Nou, dingen op de post gedaan en verzonden...
Mw geeft aan dat het dus maat 44 blijkt te zijn en ze voor haar te groot zijn. Shït. Hoe kan ik nou maat 44 niet passen en maat 42 wel? Ik had gewoon niet in de broeken zelf gekeken.

Nou, uiteindelijk gevraagd of ze ze zelf wilde verkopen en ben ik haar 10€ tegemoet gekomen voor de overlast. Ze was het er gelukkig zelf ook mee eens maar ik had nog nooit iemand “opgelicht” ben ben normaal wel secuur dus ik schrok er aardig van. :=

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 10:57

Vorige week gereageerd op een grote partij scoobydoo touwtjes, Kon ze alleen niet gelijk betalen en de verkoopster was zo lief om ze een week voor me vast te houden, advertentie ging vorige week ook gelijk op gereserveerd, Ze net betaald dus hoop dat het dinsdag binnen is :D

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 11:07

Saul schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe ik een review plaats bij iemand?


Via de app, mijn marktplaats en dan ervaringen.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 11:18

angrywolf schreef:
Vorige week gereageerd op een grote partij scoobydoo touwtjes, Kon ze alleen niet gelijk betalen en de verkoopster was zo lief om ze een week voor me vast te houden, advertentie ging vorige week ook gelijk op gereserveerd, Ze net betaald dus hoop dat het dinsdag binnen is :D


Wordt dat nog steeds verkocht :wow: Heb toen een hele tas vol weggegooid haha

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 11:29

Ja het word nog verkocht, Wordt zelfs weer populair, Zelf doe ik het op mn werk, Kan in de pauze soms erg druk zijn en dan helpt zo iets erg goed om wat rustiger te blijven

Anouk_HJarig

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 12:00

Wat vinden jullie een goede prijs voor een nieuwe paardrijbroek met de kaartjes er nog aan. Alleen gedragen om te passen en nieuwprijs €199,95

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 12:14

Zeker dan €100,-.

Hier ook een stunt..iemand die mijn sapkan wilde overnemen van Blond Amsterdam. Steeds betaalverzoek gestuurd en meneer reageert nergens meer op. Drie dagen gewacht en nu geblokt op marktplaats. Geen zin in dit soort mensen... Wel lezen en niet reageren...

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 12:14

Ik zou vrij hoog inzetten en dan de optie tot bieden. Lastig wel. Ik heb het nu met een winterdeken.. 100 euro nieuw en is ook nieuw, maar krijg echt onzinbiedingen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 20:34

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal berichten verwijderd omdat het niet is toegestaan om advertenties te bespreken op Bokt. Zekers als de advertentie persoonsgegevens bevat (in dit geval een herkenbare foto, woonplaats en naam) is dit niet netjes en absoluut niet toegestaan.

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 16:58

Ik heb al een tijd Valentino schoenen te koop. De nieuwprijs is €475,00. Ze zijn hooguit vijf keer gedragen. Ik heb de prijs inmiddels verlaagd naar €130,00. Lager wil ik niet gaan. Eindelijk een koper gevonden. Dat dacht ik althans. Ik wacht al vijf dagen totdat ze het geld overmaakt. Eerst kreeg ik een bericht dat ze het had over gemaakt. Daarna een bericht dat ze het niet vertrouwde om zo'n groot bedrag over te maken. Ik heb tegen haar gezegd dat ze de schoenen ook kan ophalen. Dat kon niet, want ik woon te ver weg. Dan houdt het op leek mij. Inmiddels is ze woedend en beweert ze het geld te hebben overgemaakt. Wat niet eens meer kan, gezien het betaalverzoek al is verlopen.

Odetje92

Berichten: 2677
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 17:33

Chabby schreef:
Ik heb al een tijd Valentino schoenen te koop. De nieuwprijs is €475,00. Ze zijn hooguit vijf keer gedragen. Ik heb de prijs inmiddels verlaagd naar €130,00. Lager wil ik niet gaan. Eindelijk een koper gevonden. Dat dacht ik althans. Ik wacht al vijf dagen totdat ze het geld overmaakt. Eerst kreeg ik een bericht dat ze het had over gemaakt. Daarna een bericht dat ze het niet vertrouwde om zo'n groot bedrag over te maken. Ik heb tegen haar gezegd dat ze de schoenen ook kan ophalen. Dat kon niet, want ik woon te ver weg. Dan houdt het op leek mij. Inmiddels is ze woedend en beweert ze het geld te hebben overgemaakt. Wat niet eens meer kan, gezien het betaalverzoek al is verlopen.


Heel simpel, laat haar maar met bewijs van betaling komen ;)

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 17:55

Lijkt erop dat zij denkt jou in de maling te kunnen nemen.. jij geen geld en zij wel schoenen..
Laat haar maar met bewijs komen ja

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 23:31

Ik denk dan bij mezelf laat gaan... komt wel een andere wel betrouwbare koper.

Paardennamen
Berichten: 2125
Geregistreerd: 30-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 00:44

Onze oude auto te koop gezet. We hebben een nieuwe, dus deze mag moet weg.
Via marktplaats zou je geld moeten betalen. Gezien het feit dat hij niet meer zoveel gaat opleveren, dat niet gedaan en op diverse hoekjes op facebook gezet. Man, wat een volk komt daar op af. Geen enkele hollandse naam gezien. Minder dan de helft bieden en daarna niet meer reageren. Of vragen of het nog beschikbaar is en daarna niet meer reageren. Na 1 enkele vraag al een telefoonnummer willen.
Maar... als het goed is, wordt de auto morgen opgehaald. Ben benieuwd!

Paardennamen
Berichten: 2125
Geregistreerd: 30-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 10:36

Auto verkocht onder raar gedoe :)

Chabby

Berichten: 364
Geregistreerd: 29-01-18
Woonplaats: Medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 13:39

Ineke2 schreef:
Ik denk dan bij mezelf laat gaan... komt wel een andere wel betrouwbare koper.

Ik ook, maar ze staan al een jaar te koop en dit is niet de eerste keer dat een koper zo'n geintje flikt. Ik begin me er flink aan te irriteren.