Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 17:30

Aan alle onverwachte visite waar ik geen zin in heb en wat ook nog lang blijft plakken...


Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 08:49

Leuk in een toeristisch dorpje wonen. Ik erger me aan mensen die 30 rijden op een 60 km weg. Prima, maar laat mij er dan iig langs. Nee gaan ze helemaal links rijden en boos achterom kijken. Gebeurd zooo vaak.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:26

Aan mezelf, dat ik constant weer met me laat sollen en daardoor veel verdriet heb...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 13:32

Aan mijn vriend die zich gedraagt als een grote banketstaaf. Weekend weggeweest en heeft niet ff 5 minuten voor mij. Klaagt alleen maar en heeft weer eens de hele tijd zijn mening klaar staan over mijn leven.
Ging al niet zo best maar hey, het is duidelijk nu. Ajuus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 17:26

Dat alles weer eens op mij aankomt. Hele dag aan het werk geweest, vanaf half 7 vanochtend al en het gaat nog wel ff door tot 8 uur vanavond, en dan mag ik daarna nog koken. Fijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 18:43

Britta31 schreef:
Myrthe3 schreef:
Dat alles weer eens op mij aankomt. Hele dag aan het werk geweest, vanaf half 7 vanochtend al en het gaat nog wel ff door tot 8 uur vanavond, en dan mag ik daarna nog koken. Fijn.

Waarom moet jij dan koken?


Omdat ik daar blijkbaar een abonnement op heb... Als ik niet kook komt er niks op tafel, vriend ploft rustig op de bank dan }>

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 10:27

Dat het nog steeds niet geaccepteerd en gerespecteerd word dat je om een overleden paard meer verdriet kunt hebben dan om een overleden mens.

'Tis maar een pony toch?' #)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:59

Aan alles en iedereen. Pony is een week geleden overleden en het gaat echt niet, voel me zo ziek en klote en kan niks hebben |(


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 23:24

Trui schreef:
Kom maar even een knuffel halen.. dan maak ik wat warme chocomel voor je klaar en zal ik even een lading tissues halen


Lieff :o

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-18 09:27

Dat mensen het niet snappen dat je bijna 2 weken na het overlijden van je pony nog steeds verdrietig kan zijn. En dat grapjes over 'och dat scheelt weer in de kosten' niet grappig zijn.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 13:34

Tig mensen die zichzelf uitnodigen...

Iets met rust en privacy.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 09:45

Aan mezelf en dat het veeeel te koud is inderdaad!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 17:26

Aan dat ik een telefoontje verwacht die erg belangrijk is maar niet komt...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 09:30

Aan dat iedereen mij laat barsten en mijn verdriet niet accepteert. Nee ik zal het nog verder opkroppen komt goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 18:07

MarlindeRooz schreef:
Mensen :roll:

Ik moet altijd maar rekening houden met iedereen blijkbaar.


Dit.
En dat iedereen meent dat ik alle tijd van de wereld heb om even een nieuwe id kaart aan te vragen/mee te gaan naar een speelgoedwinkel omdat ze zelf geen auto heeft/vriend niet laat weten hoe laat ie er weer is ivm eten en mijn planning dus weer in de soep loopt.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 12:46

Dat ik er altijd overal alleen voor sta. En alles alleen moet doen/oplossen. Argh.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 19:02

Collega die onder werktijd minstens 10x met haar vriend belt. En naast dat bellen ook nog regelmatig appt. Loop ook wel eens met mn telefoon maar echt, kun je mekaar nou niet ff een half uur met rust laten?!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 18:38

Dat dikkere dekens en dekens met hals zo ontiegelijk duur zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 19:10

xDenies schreef:
Man man man … hoe vreselijk energieslurpend is het dat je de hele dag iemand om je heen hebt die zóóóó moe is en zóóóó ziek is .. en jeetje … 'ik heb het gevoel dat ik zo omval, poeh poeh'.

{:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:( {:)-:(



Ooh ik snap je frustratie...
Ik heb dat morgen ook weer. 2 collega's die het totaaaaal niet naar hun zin hebben op het werk en de hele dag door alleen maar de baas afzeiken. En dat kan ik dan de hele tijd aanhoren 8)7

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 22:50

Dat Eneco het nummer het dorp gebruikt in de reclame. Het nummer die gebruikt is tijdens de begrafenis van mijn lieve oma, totaal verkracht.
Echt, ik vind die reclame om te kotsen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 13:52

Dat ALLES verkeerd loopt. Beesten hebben overal en nergens last van, mensen komen onaangekondigd op de domste tijden en er worden afspraken gepland zonder dat ik er iets vanaf weet, terwijl ik het al zo druk heb. Grrrr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 08:05

Rebecca schreef:
Het piekeren over mijn mislukte rijexamen , wat heb ik het verprutst het was perfect het rondje en reed zo lekker en dan van die idiote klote fouten en een instructeur die de weg terug geen woord gerept heeft behalve een kop op onweer |o

Hopelijk kan ik slapen , zit mij zo dwars . Stomme vrachtwagen , stomme ik die zo van rijstrook verwisselde . Stomme ik die de t kruising niet op tijd zag , stomme alles :7


Komt vanzelf goed! Ik heb uiteindelijk een faalangst examen gedaan, misschien is dat voor jou ook een optie? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 13:49

xPabloBokt schreef:
Aan dat er door iemand die dicht bij mij staat altijd meteen gezegd wordt dat ik in de slachtofferrol kruip als ik aangeef mij ergens gekwetst door te voelen.

Ben m'n narcistische vader niet dus stop met me met hem te vergelijken, dankjewel.


Oeh herkenbaar :(:)

Ik erger me aan mezelf, moet nog heel veel doen maar heb geen zin. En dat er iedere keer mensen langs komen waar ik geen zin in heb :evaw:

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 22:28

Heel veel sterkte Denies, dat heeft echt tijd nodig. Ik heb vroeger als kind een ongeluk meegemaakt toen ik bij mijn ouders in zat. Ben ook echt tijden bang geweest en dat ik niet in de auto wou, dat moet echt slijten.

Ik erger mij aan mijn mentor die opeens een examen inplant voor morgenochtend vroeg terwijl ik anders pas smiddags op school hoef te zijn. Ik moet morgenochtend eerst werken. Ja dan moest ik maar eerder beginnen, domme klojo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:32

You made my day lieveli :')

Ik ben een klas teruggezet midden in het schooljaar. En niemand wil mij helpen met wat ik moet maken of inhalen. Zelfs de leraren niet. Fijn...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, Facebook, hel1, Jessica_1998, MarieAnne, Miran, Mutsie93, Shiloh, Tigress en 158 bezoekers