Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 01:46

nicole_floor schreef:
Mensen die hun te kopen voedsel al op gaan eten in de supermarkt..

Oeps, doe ik soms wel als ik echt enorme honger heb. Reken het uiteraard wel altijd af.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 18:47

Donderdagavond een heel fijn gesprek met iemand gehad over mijn gevoelens, ze herkende haar zoon in mij en dacht al te zien dat ik gewoon niet lekker in mijn vel zit. Ik was in een vakantiepark en het was de moeder van één van de meiden waarmee ik omging.
Praat ik de dag erna, als ik thuis kom met mijn moeder erover, zegt ze 'je moet niet proberen anders te zijn'. Waarmee ze oa bedoelde dat het bij de leeftijd hoort en wel overwaait en dat ik geen dingen moet zoeken om anders te zijn dan anderen. -O-

Ik vind het al zo enorm moeilijk om te praten over bepaalde dingen met mensen die dichtbij mij staan en die ik vaak zie, daarom praatte ik ook donderdagavond met diegene. En dan durf ik het vrijdag aan mijn moeder te vertellen, geeft ze zo'n klote antwoord.

Heel onduidelijk waar het praten precies over gaat, sorry daarvoor.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 21:52

McDonald's echt niet doen inderdaad, ben blij dat ik daar niet meer werk. Heb er maar heel kort gewerkt maar werd echt behandeld als een stuk vuil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 22:32

theadora99 schreef:
Granoek schreef:
Aan een spelletje weerwolven


+1

:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 00:00

Dat mijn enige vriendin in de klas overgeplaatst is naar een andere klas omdat er een foutje was gemaakt met haar vakken.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 12:42

Niet perse een ergernis, maar dat mijn konijn een tumor heeft en ik nu al aan het stressen ben dat ik bang ben dat we d'r misschien moeten laten gaan.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 11:04

Dat ik er met mijn hoofd niet bij ben vandaag en al 2x in de les in slaap ben gevallen. Ik ben kapot.
Ga zo weer eerder naar huis, ik ga het niet volhouden vandaag.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 09:27

Dat ik aan de antibiotica moet terwijl ik daar helemaal geen zin in heb.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 22:13

Dat ik havo 4/5 in 1 jaar wil doen op het volwassen onderwijs nadat ik mijn mavo-diploma behaald heb maar dat dit niet kan.

Komt er op neer dat ik aardrijkskunde, geschiedenis of natuurkunde moet hebben op mijn mavo-diploma.
Natuurkunde pastte niet in mijn rooster, dus dat heb ik niet.
Geschiedenis had ik vorig jaar niet, dus dat heb ik niet.
Aardrijkskunde had ik vorig jaar ook niet. Klote is dat ik het vorig jaar wel zou hebben, maar dat mijn leerjaarcoördinator van toen het voor mij 'verpest' heeft waardoor het niet doorgegaan is. Anders had ik het voor dit jaar waarschijnlijk wel gekozen (of dan had ik snel nog aardrijkskunde erbij kunnen doen, het past net in mijn rooster).

Optie is om aardrijkskunde op mavo niveau buiten school om te doen, maar dit wordt niet vergoed en ik heb het geld er gewoon niet voor. Havo 4/5 in 1 jaar zou wel vergoed worden omdat ik nog onder de 18 ben.
Ik kan het op zich ook zonder deze vakken doen, maar dan is er geen enkel profiel dat ik kan en dan heb ik geen volledig diploma.

Dus toch maar via het mbo naar hbo, want ik wil absoluut niet langer naar de middelbare school dan nodig is. Als iemand toevallig weet of er nog een andere optie is hoor ik het graag. -O-



Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 22:20

Ach, ik vind het al heel lief dat je het wil vragen. :)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 21:40

Meestal wel als je modjes een pb'tje doet! <<)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 23:09

Dat ik zo bang ben dat mijn konijn kanker heeft. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 12:26

Een lerares zonder gevoel die mij om een bullshit reden eruit stuurt. Sommige mensen. :roll:
Ik zit er serieus aan te denken om dit vak nu nog te laten vallen want ik heb echt geen zin om nog een halfjaar bij haar in de klas te moeten zitten.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 13:08

Dat het vandaag gewoon echt niet gaat en het pas 1 uur is.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 01:43

Dat ik niet kan slapen omdat ik aan het overthinken (Nederlandse begrip even kwijt) ben, hier stress van krijg en nu hoofdpijn heb. %)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 13:45

Regen. Maar dan ook echt rampzalig hard.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 20:24

Dat ik vandaag geen ene fiets gedaan heb. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 21:45

theadora99 schreef:
Wvw

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 11:52

WVW is een afkorting voor Weerwolven van Wakkerdam. Dat spelen we soms op Bokt.
Als je een stukje ergens onderin de OP van ons HK topic (klik) leest, dan kun je wat uitleg vinden over hoe het werkt!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-10-18 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 11:57

Frustrerend is het inderdaad. Maar toch werkt het vrij verslavend. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 10:21

Dat ik een trage schildklier heb door een medicijn die ik vroeger een tijd lang moest nemen (en waarschijnlijk binnenkort weer).
En dat daarom afvallen moeilijker gaat, terwijl ik echt mijn best doe. -O-
Zit bijna te twijfelen om een diëtiste te zoeken, maar ik ben niet heel erg zwaar, dus ik betwijfel of dat niet een beetje overdreven is.




Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hagelslag, Loreke2 en 161 bezoekers