Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Hanmar, Ladybird, Shanna, Princesj, Dani, ynskek, Mondy, Polly

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Pepper3

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 23:30

Aan mezelf, omdat ik niet goed weet wat ik nu precies wil. Althans ik weet het wel maar dan moet ik keuzes maken. En die vallen me zwaar.

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 14:57

Dorus schreef:
Dat niks in onze garage veilig ligt -:(-
D’r ligt een tafel van mij die nog omgebouwd moet worden tot naaimachine tafel. Manlief heeft geen tijd/zin om daarbij te helpen en is te lam dingen aan de kant te leggen als hij dingen aan het doen is waar hij wel zin in heeft en nu zijn heel mijn blank houten tafelpoten verhoerd met blauwe spuitverf.

Dit is heel herkenbaar, ik heb ook zo'n gemakzuchtige man |(

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 10:07

Aan mezelf. Omdat ik zo heftig reageer anderhalve week voor mijn menstruatie. Hoofd vol, huilen, snel boos/geïrriteerd.

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 09:30

Dat opeens onze auto op het punt staat om het te begeven, en laten we het maar niet over de remblokken hebben die ook opeens helemaal op zijn. En daardoor met remmen een raspend geluid maakt. Gelukkig hebben we al een nieuwe gekocht,maar kunnen we die donderdag pas ophalen. Hopelijk blijft de auto het nog even doen. Hij is namelijk ingerolen op de nieuwe. En we krijgen er best nog wel wat geld voor terug

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 18:04

Coconut schreef:
Pepper3 schreef:
Dat opeens onze auto op het punt staat om het te begeven, en laten we het maar niet over de remblokken hebben die ook opeens helemaal op zijn. En daardoor met remmen een raspend geluid maakt. Gelukkig hebben we al een nieuwe gekocht,maar kunnen we die donderdag pas ophalen. Hopelijk blijft de auto het nog even doen. Hij is namelijk ingerolen op de nieuwe. En we krijgen er best nog wel wat geld voor terug

Ingerolen????

Is dat geen Nederlands woord? :')
Ik heb de auto verkocht aan het bedrijf waar ik mijn nieuwe auto heb gekocht, zodat de prijs van de nieuwe auto omlaag zou gaan. Hopelijk is het nu duidelijk :P

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 18:38

Ik begin ook ernstig aan mezelf te twijfelen :')

Toevoeging, ik heb het even opgezocht. Het is indd ingeruild

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 21:40

Trui schreef:
Dat ik echt niet weet wat ik morgen aan moet...

Een trui, sorry _O-

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 12:04

Heb je al gebeld trui? Rijdt anders even langs. Mocht je liever niet alleen gaan, vraag even of iemand met je mee gaat.

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-18 22:52

Rebecca schreef:
Mijn blaas |o ik plas voor het slapen en in bed de ik moet plassen gevoel hebben, en niet kunnen slapen erdoor en dus naar de wc en dan een inieminie flutje plas |o

En dat bijna elke dag , word er zo irritant van :')

Hier exact hetzelfde, ik plas 2 keer voor ik naar bed ga, lig ik 10 min in bed. Dan heb ik Ook het ik moet plassen gevoel. Ga ik plassen ook maar een mini beetje. Zo frustrerend

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-18 11:18

Precies mijn gedachte Britta, dit is echt pure mishandeling. Ongelofelijk

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 13:11

Dat ik bijna 3 weken gestopt ben met roken doormiddel van pleisters, en. Ik had gehoopt meer energie te hebben. Inplaats daarvan ben ik alleen maar mee moe en is de energie ver te zoeken. Hopelijk gaat dat snel wat beter. Want een huishouden met 3 kinderen gaat niet vanzelf |(

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 13:46

Fijn te horen tica, ik hoop dat het dan snel een beetje beter gaat.
En volhouden doe ik zeker :j. Nagenoeg bijna nooit zin in een sigaret. Dus moet goed komen *\o/*

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 09:27

Die chronische vermoeidheid in de winter, blehh :O. Zoveel willen doen maar eigenlijk ook niks

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 00:43

Aan mezelf, ik ben gewoon met mijn stomme kop, achteruit tegen de punt van een muur aangereden met mijn auto. Auto is september 2ehands gekocht zag er nog splinternieuw uit, En ik was er er zo trots en zuinig op. Ik heb gejankt gevloekt alles. Gelukkig wel all risk verzekerd zonde van mijn schade vrije jaren en no claim

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 09:16

Dat de kinderen in de vakantie allemaal vroeg wakker zijn, en zodra de eerste schooldag begint ze niet wakker te krijgen zijn. Plus hele oliebol aan sjagerijnigheid over me heen krijg. Jooww ook goedemorgen >;)

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 20:46

AmyII schreef:
Aan een oud mormel dat me in de supermarkt in volle vaart aanreed met haar winkelkar omdat ze er blijkbaar langs wilde, waarop ik zei: ‘goh, zou ik er even langs mogen? Ja, natuurlijk, ik ga al aan de kant!’
Zij reageerde met: ‘ik zal de volgende keer op mijn knieën gaan’ waarop ik me niet in kon houden en het volgende eruit floepte: ‘ja dat moet je vooral doen met dat brakke lijf van je!’

Waarom laat ik me altijd verleiden tot dat soort reacties? :+ Neemt niet weg dat het een ongelooflijk asociale actie was van dat mens.

Ondanks dat ik zwaar gefrustreerd ben. Moet ik hier toch wel even om lachen :')

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 00:40

Dat ik niet kan slapen vanwege de relatiebreuk van mijn schoonzus en schoonbroer. Het doet me veel meer dan ik gedacht heb. Het brengt vooral heel veel nare herinneringen naar boven. 3 jaar geleden zijn mijn man en ik ook tijdelijk uit elkaar geweest. Omdat ik ontzettend met mezelf in de knoop zat. Waarvan dezelfde familie (mijn schoonfamilie) mij allemaal de rug toegekeerd hebben. Ook mijn familie was er niet zoals ze er hadden moeten zijn voor me. In de loop van de jaren heen is wel weer die band hersteld gelukkig, maar Ik beleef nu alles opnieuw, alleen ben ik dit keer niet de hoofdrolspeler, maar kijk ik toe. Heb ontzettend te doen met mijn schoonzus die zich dus nu alleen voelt en praktische niemand heeft

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 08:06

Het bedplassen van 2 van onze kinderen, we hebben als gezin van 5 al een flinke was. Maar paar keer per week een plaswas met o.a hele dekbedden wordt ik zo moe van.

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 00:47

Lestrange01 schreef:
Ik heb al meerdere pillen geprobeerd maar moet van elke overgeven. Pijnstillers helpen niet dus ik moet het elke keer maar uitzitten.. ik hoorde juist dat het minder hoort te worden hoe ouder je wordt, niet dus :')

Ik ben inmiddels 30, gesteriliseerd en 3 kinderen. En ook ik kan vertellen dat de pijn erger wordt. Pijnstillers helpen gelukkig dan wel weer bij mij.

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 20:24

Mijn dochter kijkt altyd op YouTube familie vlogs. En van 1 familie krijg ik moordneigingen. Overal, maar dan ook echt overal zegt die moeder je achter. Huisje, keukentje, Bruggetje. Of met zo'n zeik stemmetje jaaaaa, aaahhhh _-:(

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 07:55

Trui, het gaat om de bellinga's

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten