Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
zorro

Berichten: 8760
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 11:41

Meesturen in het pakket!

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 11:43

Ze hebben ineens nergens meer eetbaar papier in de supermarkten... ik was juist aan het minderennmet suiker en die dingen zijnsuikervrij... maar nu zijn ze ineens van de aardbodem verdwenen -O-

Een koude trui, is geen goede trui.

J00P

Berichten: 614
Geregistreerd: 22-11-15

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 11:47

Ik lees iets over tweedehands boeken , leuk! Hou zelf vooral van thrillers.
Overigens is mijn top en flop lijstje niet iets wat ss moet gebruiken. Het gaat om het gebaar vind ik. :-) Maar vind het zelf wel fijn als ik wat hints zou krijgen vandaar dat ik het ook doe.

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 11:56

Oe Tanya wil ik ook wel hebben als lootje. :))

Sometimes i wonder if all this is happening, because i didn't forward that email to 10 People.
[BM] Spelletjes spelen omgeving Amersfoort/Utrecht
geerte @ [BM] Online pubquiz

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 12:02

Oh wow wat een mooi voorstelrondje Tanya!

Glitters vind ik ook niet erg en mijn katten ook niet :)

Ik ben wel heel erg gek op Zelda (het spel) dus iets daarvan vind ik ook altijd tof :D Lezen doe ik niet echt, dus aan mij niet besteed.

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

lovemaylo

Berichten: 1802
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 12:04

Ja lezen doe ik ook wel veel, voornamelijk van Suzanne vermeer, en dus ook dat genre

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 12:06

lovemaylo schreef:
Ja lezen doe ik ook wel veel, voornamelijk van Suzanne vermeer, en dus ook dat genre


Ik ook <3 geloof dat ik alle boeken ver heb :')

Born Free

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 12:10

Lezen hou ik ook enorm van, ik lees veel Tess gerritsen maar daar heb ik alle boeken al van. Maar ook Karin Slaughter hou ik enorm van en daar heb ik nog niet zoveel van.

Sometimes i wonder if all this is happening, because i didn't forward that email to 10 People.
[BM] Spelletjes spelen omgeving Amersfoort/Utrecht
geerte @ [BM] Online pubquiz

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 19:37

geerte schreef:
Oe Tanya wil ik ook wel hebben als lootje. :))


Kssst jij ~~}> Ik was eerder _O-

Lezen doe ik niet en paard heb ik ook niet meer. Rijd ook niet meer, niks meer met paarden. Ben dus alleen een crazy cat lady :+

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:19

Ik heb een ereader en boeken daarvoor in overvloed. :P

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:24

Ik heb niet alles bijgelezen, maar zal kort op wat dingen ook reageren :)

Hier 2 katten en 2 pony's. Mijn katten zijn niet voor veel speeltjes meer te porren, maar kattenkruid zijn ze dol op, en als je nog iets bedenkt wat jouw kat top vind, let's try!
Heb sinds een paar maanden een appartement gekocht. In huis heb ik vooral grijs, mangokleur hout en wit. als accesoire kleur af en toe turquoise. Ik ben gek op kerst, en heb nu genoeg plek voor een kerstboom dit jaar. Dingen met geur mag.
Ook spaar ik Blond Amsterdam, maar ik heb al vrij veel en het is vrij duur. Ik hou van veel, dus mijn voorkeur gaat uit naar meerdere kleine pakjes dan 1 Blond mok oid.
Ik hou van shoppen, make-up, kleding, sieraden, etc.
Eten lust ik ook. Maar liever niet het hele pakket met alleen maar eten :D

Neem een kijkje in mijn kledingkast op Vinted: https://www.vinted.nl/member/33677517-fie28

                        • Bambi & Bandiet <3

Ami
Berichten: 855
Geregistreerd: 08-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:29

geerte schreef:
Lezen hou ik ook enorm van, ik lees veel Tess gerritsen maar daar heb ik alle boeken al van. Maar ook Karin Slaughter hou ik enorm van en daar heb ik nog niet zoveel van.


Dit is idd een goede!
Heb zelf "de chirurg" en "de mefisto club", dus alle andere titels zijn welkom.
2e hands ook geen probleem





Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 11:35

Had ik al gezegd dat ik van leuke horloges houd van Ali?

Rust zacht Olymp † 14 oktober 2003
Dag lieve Wally † 15 januari 2018

Blinnii

Berichten: 4153
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: Wassenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 12:22

Trui schreef:
Ze hebben ineens nergens meer eetbaar papier in de supermarkten... ik was juist aan het minderennmet suiker en die dingen zijnsuikervrij... maar nu zijn ze ineens van de aardbodem verdwenen -O-

En bij een snoepwinkel zoals de Jamin?

Coming together is a beginning, keeping together is progress, working together is success. [Henry Ford]
Gradon of Miracle Colors 'Ferro' || Australian Shepherd

    ♥ mama van : I. & M. & T.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 12:33

Trui: ik wil vrijdag wel even vragen voor je, een vrouw waar ik mee sport bedrukt eetbaar papier voor op taarten. Waar zij het haalt

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 12:35

Blinnii schreef:
Trui schreef:
Ze hebben ineens nergens meer eetbaar papier in de supermarkten... ik was juist aan het minderennmet suiker en die dingen zijnsuikervrij... maar nu zijn ze ineens van de aardbodem verdwenen -O-

En bij een snoepwinkel zoals de Jamin?

Zou ik eens kunnen kijken!

vaak hebben ze het wel op sites van candymen etc, maar vaak in hele grote partijen. Net als tv knotsen. Maar goed het vergaat niet dus wellicht.

Een koude trui, is geen goede trui.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 12:44

Ooh haha ik zal eens opletten. Schoonfamilie van me heeft een eigen candyshop. Zal daar eens kijken als ik er aan denk als ik daar ben. Ga over 2 weken naar de opening van t nieuwe filiaal. Zal dan eens kijken als ik t niet vergeet

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 12:51

Zou fijn zijn! Was echt mijn go-To suikervrije snack!

Een koude trui, is geen goede trui.

Deeskuh88
Berichten: 289
Geregistreerd: 17-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:45

Ik zag al zoveel voorbij komen dat ik dacht: Ohja, zal dat ook even vertellen, zodat mijn ss wat meer over mij weet..

* Ja, ik speel Pokemon Go en nee, daar schaam ik mij niet voor XD Mijn favo mons zijn Eevee en de Eeveelutions (echt allemaal) en Ponyta en Rapidash natuurlijk.
* Ik ben gek op chocolade. Minder weg van puur, maar daar is mijn man weer gek op. Smaakjes zijn ook geen probleem voor mij. Mijn grootste favorieten zijn Kinderchocoladereepjes en melkchocolade met fruitsmaakjes.
* Ik heb een bad en geen gevoelige huid, wel een gevoelige hoofdhuid. Ik heb geen favoriete geurtjes, vind eigenlijk alles wel lekker. Ook geen favoriete merken. Door mijn werk bij Trekpleister heb ik ook al heel veel geprobeerd.
* Datzelfde geldt dan ook voor geurstokjes, waxmelts, scent chips, whatever. Ik heb alles geprobeerd en vind alles lekker ruiken.
* Als je op mijn naam zoekt, zul je zien dat ik op dieet ben. Don't worry, ik heb iets gevonden waarbij ik afval en niet eens alles hoef te laten. Ideaal. Ik eet dus nog gewoon chips of chocolade, ik drink af en toe nog frisdrank, wijn of cocktails of wat dan ook.
* Ik doe wel aan diamond painting of schilderen op nummer, maar voor de rest ben ik zo totaal niet creatief dat ik verder dan dat nooit ben gekomen. Maar ik probeer veel als ik de kans ertoe krijg, dus hou je vooral niet in als je iets op dat gebied wil toevoegen.
* Ik doe niet moeilijk over tweedehands. Ook niet bij boeken. Ik heb een privébibliotheek thuis, met 6 Expedit kasten aan de voor- en achterkant vol en een privévideotheek met een Benno of 10 vol dvd's. Mijn smaak ligt echt heel erg uiteen. Ik lees vooral thrillers en chicklit, maar ook fantasy zit er nog wel eens tussen of informatieboeken. Enige waar ik wat minder mee heb is historie. Waar ik echt alle boeken van heb zijn. Dan Brown, David Baldacci, Jill Mandell, Sophie Kinsella/Madeleine Wickham, Chantal van Gastel, Esther Verhoef, Carlos Ruiz Zafon en Tatiana de Rosnay. En ik heb heel veel Tom Clancy, Nicholas Sparks, Tess Gerritsen en Suzanne Vermeer. Datzelfde geldt ook voor de films, ik heb van Disney tot aan oscarwinnende films, en van Harry Potter tot de boekverfilmingen van Dan Brown.
* Ik luister veel radio en dat wisselt ook sterk. 100%NL, 3FM, Radio 2.. Ik heb minder met dance, trance, hardstyle, hardcore, metal. Maar buiten dat luister ik de rest alles door elkaar. Rock, golden oldies, pop, r&b, foute feestmuziek, Nederlandstalig. Denk dat de keuze voor radiozenders het wel redelijk afdekken wat ik wel luister. Ik ben recent nog bij Kensington geweest en heel jaloers dat ik niet naar Ed Sheeran of Adele kon.
* Qua paarden heb ik dus zoals eerder gezegd twee Arabische Volbloedmerries, en het zijn beide echte allrounder. Ik rijd de oudste dan ook dressuurmatig, spring met haar, doe grondwerk, en train haar op endurance. Dochter is een kopie van moeder, alleen nog niet onder het zadel. En ik wil Western en mennen nog eens met ze oppakken, dus ik heb zelf ook geen vaste discipline.
* Verder heb ik nog 8 zebravinkjes, 2 kanaries en 5 konijnen. De konijnen lopen los en zijn qua eten ook heel makkelijk.
* Schoenmaat 40/41.
* Ik heb totaal geen moeite met glitters, kinderpapier, krantenpapier, roze, eenhoorns, Blond, nagellak...
Uh... Heb ik nu alles wat al naar voren is gekomen een beetje afgedekt? Zoals ik al zei heb ik geen echte tops of flops. Er is zoveel wat ik leuk vind dat een toplijst onbegonnen werk is en een floplijst idem. Behalve mijn moeilijke hoofdhuid (gezicht weer niet) is er echt niets waar ik totaal niets mee kan of waar ik niets aan heb. Kan aan de ene kant heel moeilijk zijn, maar aan de andere kant ook wel heel leuk, omdat je volledig je gang kan gaan. Bovenstaande is ook meer ter richtlijn, maar ga je compleet de andere kant op, ben ik ook tevreden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 16:45


Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 16:51

Trui schreef:
Zou fijn zijn! Was echt mijn go-To suikervrije snack!


Ik ga mn best doen!

Soms stream ik games, soms niet....en soms....vliegt daar dan zomaar wat strooigoed rond. Twitch: https://twitch.tv/ricietjuh

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 18:14

Anoniem schreef:
Trui schreef:
Zou fijn zijn! Was echt mijn go-To suikervrije snack!

Bij de AH en Jumbo hebben ze toch gewoon snoeppapier van look-o-look hangen?
http://www.lookolook.nl/ons_snoep/hangzakjes


Deze waren laatst bij de jumbo in de actie omdat ze uit het assortiment gingen/zijn. En bij de ap zien we ze ook niet meer. Ook geen leeg schap maar gewoon alsof ze helemaal ermee gekapt zijn.

Een koude trui, is geen goede trui.


quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 18:19


9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 18:29

Over eetpapier gesproken, vroeger had ik bij eetpapier van die tubes met een soort gel wat je erop moest doen. Weet iemand dat nog :9

Een koude trui, is geen goede trui.

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 18:52

ik heb hier in de buurt eem oudeweretse snoep winkel dwar hebben er volgens mij zoizo nog van dat snoep.papier

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, Amazonbot, Amyyy, Andreeaa, Britta31, Flippertje, FrNo, Galaika, Geerten, Googlebot, Hootje, Iloveiswan, Lestria, SannevZ, tienus63, Tucktuck, verootjoo, Whizz, xKatinkii, xxmichellexx, xxxmh en 147 bezoekers