Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:44

Ik zou eventueel wel mee willen, onder voorbehoud van de datum :)
Moet wel met het ov komen vanuit Rotterdam dan, dus ligt ook een beetje aan de locatie :D

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:45

Jaa handigste is eerst een locatie vinden :D

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:47

Dat denk ik ook!

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-18 21:48

Ik vind heftig mooi, maar wet-highlighter of heel natuurlijk ook. Als het er maar niet cakie is up close, wnat vind dat verschrikkelijk lelijk. Heb wel producten ook, maar ik ga geen MUA-wannabe spelen, want ik kan alleen mezelf doen.

Misschien is het leuk om me eyeliner te werken? Kan je het gezicht shapen.

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:48

AlwaysH schreef:
Ik vind heftig mooi, maar wet-highlighter of heel natuurlijk ook. Als het er maar niet cakie is up close, wnat vind dat verschrikkelijk lelijk. Heb wel producten ook, maar ik ga geen MUA-wannabe spelen, want ik kan alleen mezelf doen.

Misschien is het leuk om me eyeliner te werken? Kan je het gezicht shapen.


Hoe bedoel je dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:49

Ik heb nog wel een paar toffe shoots gedaan, 1 met reptielen en spinnen en 1 in een prof studio. Dat was beide heel leuk :D Is al wel weer 7 jaar geleden ofzo.

Heb trouwens nog niet zo lang geleden nog een betaalde shoot gedaan voor het bedrijf Xsens. Supervet was dat, want ik kreeg een pak aan met allerlei censoren waardoor ik in 3D in beeld kwam met mn bewegingen. Echt heel vet :D

Dit zijn foto's van een paar jaar terug met boktmeetings:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En soms shoot ik met mn vrienden, mn beste vriendin is semiprof fotograaf(licht testje, was niet optimaal)

Afbeelding

En een goede vriend is een prof fotograaf waar ik regelmatig voor de lens stond. Hij deed veel kunstzinnig werk ook :)


Afbeelding

Afbeelding
©Joost van Baars :)

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:50

Janinevv schreef:
Jaa handigste is eerst een locatie vinden :D

Lijkt mij ook het beste om eerst een locatie te kiezen. Het zal het makkelijkst zijn om iets centraal/makkelijk te bereiken te vinden? Iets als Utrecht ofzo?

Wow, wat een supergave foto's Joolien!!

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:53

Pluisje1998 schreef:
Janinevv schreef:
Jaa handigste is eerst een locatie vinden :D

Lijkt mij ook het beste om eerst een locatie te kiezen. Het zal het makkelijkst zijn om iets centraal/makkelijk te bereiken te vinden? Iets als Utrecht ofzo?

Wow, wat een supergave foto's Joolien!!


Utrecht is wel stukje weg van Overijssel haha, en ik ga met de auto :o

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:53

Joolien schreef:
Ik heb nog wel een paar toffe shoots gedaan, 1 met reptielen en spinnen en 1 in een prof studio. Dat was beide heel leuk :D Is al wel weer 7 jaar geleden ofzo.

Heb trouwens nog niet zo lang geleden nog een betaalde shoot gedaan voor het bedrijf Xsens. Supervet was dat, want ik kreeg een pak aan met allerlei censoren waardoor ik in 3D in beeld kwam met mn bewegingen. Echt heel vet :D

Dit zijn foto's van een paar jaar terug met boktmeetings:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

En soms shoot ik met mn vrienden, mn beste vriendin is semiprof fotograaf(licht testje, was niet optimaal)

[ [url=m/PynZyR.jpg]Afbeelding[/url] ]

En een goede vriend is een prof fotograaf waar ik regelmatig voor de lens stond. Hij deed veel kunstzinnig werk ook :)


[ [url=m/ZpjXRs.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/PyzW1Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
©Joost van Baars :)


Wauw, echt onwijs gaaf Joolien! Heeeeeel tof! <3
Vond je het niet eng om naakt voor de camera te staan?

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:54

Oh lol, haalde Gelderland en Overijssel even door elkaar _O- Vrees dat Overijssel iets te ver voor mij gaat zijn maar ik wacht het nog even af

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:55

Nee helemaal niet, maar ik ben ook wel ok met mn lijf, en zolang het verder allemaal bedekt is, vind ik het prima :)

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:56

Esmee_98 schreef:
Oh lol, haalde Gelderland en Overijssel even door elkaar _O- Vrees dat Overijssel iets te ver voor mij gaat zijn maar ik wacht het nog even af


Misschien als we goeie verbinding vinden.

Ik zie trouwens online, vergeten grafkelders. Wat leip :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:56

Hier nog eentje die af en toe voor de lol model staat. :) Ben vroeger weleens benaderd door een paar bureaus, maar toen al snel bleek dat ik niet meer ging groeien werd dat niets. 1.63 is iets te kort. :')


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-18 21:57

Janinevv schreef:
AlwaysH schreef:
Ik vind heftig mooi, maar wet-highlighter of heel natuurlijk ook. Als het er maar niet cakie is up close, wnat vind dat verschrikkelijk lelijk. Heb wel producten ook, maar ik ga geen MUA-wannabe spelen, want ik kan alleen mezelf doen.

Misschien is het leuk om me eyeliner te werken? Kan je het gezicht shapen.


Hoe bedoel je dat?


Heb wel een idee-foto maar dat was alleen een concept dus dat ziet er nietuit. :')

Afbeelding

Ik heb gratis ov doordeweeks, op zaterdag en zondag 40% korting. Betekent niet dat ik zomaar helemaal naar Limburg, Groningen of Zeeland wil reizen. Ik zit zelf naast Amsterdam.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 22:04

wow Jolien die met dat blauw/geel zijn echt wel poosje terug! volgens mij was dat überhaupt een van de eerste 'mensen'fotomeeting hier op bokt hihi! was in ieder geval erg toffe dag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 22:07

Gianti schreef:
wow Jolien die met dat blauw/geel zijn echt wel poosje terug! volgens mij was dat überhaupt een van de eerste 'mensen'fotomeeting hier op bokt hihi! was in ieder geval erg toffe dag

Ja dat is vols mij al 7 jaar terug :P Waren zeker hele toffe meetings. Die 2e was bij jou thuis toch? Met de reptielen?

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 22:11

Gaaf die foto's Jolien !

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 22:12

Always H : dat is wel heel heftig haha. Ik zie het liever wat neutraler met een gave lippenstift. Maar misschien kan iedereen dan eventueel wat anders doen.

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 22:22

Janinevv schreef:
Always H : dat is wel heel heftig haha. Ik zie het liever wat neutraler met een gave lippenstift. Maar misschien kan iedereen dan eventueel wat anders doen.

Het is ook niet helemaal mijn ding moet ik zeggen hahaha. Neutraal met een felle lippenstift vind ik ook gaaf, of gewoon een mooie eyelook :D

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 22:23

Esmee_98 schreef:
Janinevv schreef:
Always H : dat is wel heel heftig haha. Ik zie het liever wat neutraler met een gave lippenstift. Maar misschien kan iedereen dan eventueel wat anders doen.

Het is ook niet helemaal mijn ding moet ik zeggen hahaha. Neutraal met een felle lippenstift vind ik ook gaaf, of gewoon een mooie eyelook :D


Jaa :j

Een locatie vinden is nog best lastig..

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-18 22:29

Ik hou niet van felle lippenstift en bijv. oogpotlood. Houd juist van een witte of lichtgekleurde waterlijn zodat mijn ogen groter en kleurrijker lijken. Zoals Joolien hierboven had.
Wimpers mogen van mij wel zo zwart mogelijk, heblange wimpers dus die show ik graag :')
Highlighter vind ik ook helemaal prima :P

Is iemand al aan het zoeken?

Malenka

Berichten: 7563
Geregistreerd: 04-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 23:41

Ik was altijd bang om op de foto te gaan. En wilde daar op een gegeven moment echt vanaf. Dus toen een fotograaf via via opzoek was naar een model heb ik contact opgenomen. Het bleek om een naaktfoto te gaan! Na contact te hebben gehad met kenissen die bij hem op de foto zijn geweest besloot ik het te doen. Dat was mijn eerste serieuze en bewuste ervaring met op de foto gaan. Verder heb ik aan bokt meetings meegedaan. Momenteel zit ik niet lekker genoeg in mijn vel... ik houd veel vocht vast en voel me dik. En toch... een fotoshoot zou misschien wel helpen om me weer wat beter te voelen.

Afbeelding
De eerste foto in 2014
Fotograaf: Look J. Boden

Afbeelding
Met man en paard in 2016 (De rook is echt. Knap paard!)
Fotograaf: Look J. Boden

Afbeelding
Foto van een fotomeeting. Ik denk 2015.
Fotograaf: Wendy Vonk

Joy_Mennings

Berichten: 2286
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 13:52

Hoi allemaal,

Ik meld me hier ook in dit topic. Ik heb twee jaar fotografie gestudeerd en heb momenteel een tussenjaar en kijk dan of ik de studie weer oppak of niet. Ik heb dus wel wat ervaring met fotograferen maar toch vind ik mijzelf niet goed genoeg om betaalde shoots te gaan doen.

In mijn onderschrift staat een link naar mijn website, mocht iemand benieuwd zijn :)

Anoniem

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:04

Ik lees vooral even mee tot nu toe , zou een meeting best leuk vinden maar is wel afhankelijk van waar en wanneer, omdat ik zelf in Groningen woon :)

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 14:33

Ik merk dat ik dit telkens weer aanklik :o

Ik vind dit soort dingen altijd heel erg leuk, vooral iets met een 'thema' zoals heftigere make-up oid. Maar 0 modellen ervaring, te oud en te dik voor de standaarden :P

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

dit vind ik dus heel tof :P