Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 01:10

Dat ik in de tien minuten dat ik in Rotterdam heb rond gelopen, gewoon in lange broek en normaal shirt, ik vier keer ben nagefloten of aangesproken door mannen. Ik wilde iets kopen in Rotterdam maar ben toen direct terug gelopen naar de metro.

Op het laatst een man die allemaal dingen zei toen ik langs liep, toen heb ik me maar omgedraaid en gezegd dat hij zijn bek moest houden, ik was zó boos :o !

En daarna ergerde ik me aan mijn moeder, die me gewoon uitlachte en daarna boos werd dat ik dat tegen die vent had gezegd. Dus ik moet maar gewoon stil doorlopen wanneer mensen zo respectloos zijn?


Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 15:43

Dat ze op mijn werk denken dat ik zes grote karren kan vullen en dan ook nog 18 kippen kan grillen in drie uur ;(, normaal zou ik het wel gedaan hebben en wat langer zijn gebleven maar ik moet gelijk om zeven uur weg!

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 14:45

Dat ik zo vaak genegeerd wordt..

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:32

Aan mijn vriendin.. al sinds februari reageert ze maar om het half uur/20 minuten op mijn berichten, omdat ze met haar zovele andere vriendinnen praat ofzo. Of zelfs als ze niet met anderen praat dan doet ze er zo lang over. En als je een lange afstandsrelatie is dan is dat gewoon heel poedersuiker -O-.

Hoe kan ik een gesprek met iemand voeren wanneer iemand er ALTIJD 20 minuten over doet om te antwoorden? Hoe kan je een relatie onderhouden wanneer je niet eens een vraagje kan stellen zonder dat het soms een uur duurt voordat iemand antwoord? En dat elke dag sinds begin februari. Elke dag. Al sinds eind januari niet meer een gesprek kunnen voeren zonder dat ze er zo lang tussen laat zitten. Eerst dacht ik dat ze het druk had, maar zelfs als we om 3 uur snachts zitten te chatten dan doet ze er iedere keer 20 tot 30 minuten over. Terwijl ze de twee jaar daarvoor zo snel reageerde op alles, het veranderde van de een op de andere dag opeens!

Ik voel me gewoon zo boos en alleen en verdrietig erover, maar er valt niets aan te doen want het is nu al zo lang aan de hand dat ik het gevoel heb dat wanneer ik er wat van zeg ze alleen maar boos wordt ofzo.

Ik dacht heel lang dat ze gewoon niet meer van me hield, maar we hebben elkaar in de zomervakantie in het echt weer gezien, en dan krijg ik wel echt alle aandacht.

Uit boosheid heb ik nu gezegd dat ik de hele dag weg ben, maar guess what? 40 minuten later en ze heeft nog niet gereageerd... ze zal het wel te druk hebben met al die andere meiden met wie ze chat ;(. Ik zal wel heel oninteressant zijn voor haar..

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 14:40

DeMolenhoek schreef:
Serieus? Dus ze doet volgens jou een hele dag niets anders dan met iedereen chatten behalve met jou? Sorry hoor, maar moest ik van mijn vriend hetzelfde verwachten als jij van jou vriendin, zou die ook flink boos worden.


Ik denk dat jij mijn vriendin dan niet kent. Haar tijd spendeert ze op Instagram en anime kijken :=, ze komt vrijwel nooit buiten nu ze vakantie heeft van de universiteit en mag zelden met haar vrienden afspreken in het echt. Daarnaast heeft ze ook 4 hele populaire Instagram accounts dus ja ik weet dat ze daar uren bezig kan zijn met berichten beantwoorden can haar volgers

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 15:05

Asvinia schreef:
Misschien is een beetje werken aan je eigen leven geen slecht idee.. zou behoorlijk nerveus worden als mijn vriendin zo zou denken als jij en dan zoiets als argumenten voor gaar gedrag zou aandragen.. bah. Begin dan niet aan een lange afstandsrelatie, dat is nu eenmaal lastig


En dit is dus de reden waarom ik er met niemand over praat. Dit soort poedersuiker opmerkingen van mensen die helemaal niets af weten van mijn relatie met haar die ik al bijna 3 jaar heb. Ga lekker iemand anders veroordelen

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 15:27

Amber_anne schreef:
Ik snap je wel hoor. Zou helemaal gek worden als mijn vriend er elke keer 20 minuten over zou doen. Neem niet aan dat je altijd wil appen met haar maar de keren dat je dat wel wilt is het vervelend dat ze nooit snel antwoord.

Kunnen jullie niet bellen dan praten jullie toch nog?


Nee idd ik heb het niet over de dagen dat ik de hele dag niks te doen heb, want ik snap dat ze me niet 24/7 aandacht kan geven.

Meer over de dagen dat ik van 6 uur sochtends tot 21 uur avonds weg ben door werk en school en dat als ik dan eindelijk thuis ben en kan praten dat ze misschien een a twee keer in een uur reageert op iets wat ik zeg... Terwijl ze wel op insta post hoeveel lol ze met haar vrienden heeft. Of wanneer ik een hele zware dag heb gehad en aangeef dat ik haar nodig heb nu en dat ze dan nog steeds vrijwel geen aandacht voor mij heeft, dus dan verspil ik liever geen tijd aan vertellen hoe ik me op dat moment voel wanneer ik liever over andere dingen praat wanneer ik weinig reacties krijg..

Bellen gaat helaas niet doordat we beiden een angst hebben voor bellen en we spreken niet dezelfde taal dus het gaat niet altijd even makkelijk :=

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 18:10

DeMolenhoek schreef:
[***] schreef:
Een docent die tijdens zijn les verkondigd dat abortus moord is en transgender zijn niet kan. Het is dat ik niet kon weglopen, maar anders had ik het gedaan.


Ben benieuwd in welke context dit was?


Zo'n docent had ik voor levensbeschouwing, hij maakte homofobische uitspraken maar op zo'n manier dat hij niet letterlijk zei dat het verkeerd was. En was erg denegrerend over atheïsten. Heb hem hier persoonlijk over aangesproken en dat heeft geholpen, maar ik snap hoe vervelend het is

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 11:01

Aan dat ik naar school moet.. jaaropening, waar ik eerst een half uur naar de meest saaie bijbelse verhalen moet luisteren ( |( ) en dan naar mijn mentor klas moet..

En dat ik als enige van mijn vrienden niet bij hun in de klas kom, wéér helemaal overnieuw beginnen met vrienden maken. Vorig jaar was het eerste jaar op de middelbare school dat ik me prettig en geaccepteerd voelde en nu is dat allemaal weggehaald..

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 07:55

Dat sinds school begonnen is voor mijn broertje en zusje ik elke keer om half acht wakker word door het geruzie. Het zijn echt een stelletje ellendelingen in de ochtend en dan schreeuwt mijn moeder tegen ze en dan is het geruzie, dat hoor ik zelfs vanuit mijn zolder kamer.

Kunnen ze niet gewoon normaal doen...

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 07:42

Aan dat ik zo naar school moet en daarna direct door moet naar mijn werk. Dus dat ik de hele dag druk bezig ben |(. Ik wil gewoon slapen!!

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 07:38

Aan dat mijn baas denkt dat ik niet netjes fifo heb gevuld, maar dat dit allemaal producten zijn die IK niet heb gevuld gisteren omdat ze al vol lagen of niet eens binnengekomen zijn. Maar ik vind het zo naar om te vertellen, omdat ik de schuld niet op mijn collega's af wil schuiven..

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 07:20

De zout zit verstopt en komt niet uit het potje -:(- !! Hoe moet ik nu mijn eitje lekker eten?? Ongelooflijk weer

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 08:53

Aan dat ik zojuist door een enorme stortbui moest fietsen omdat ik eerder naar school moest voor iets "belangrijks". Ik helemaal nat, doorweekt. Schoenen vol met water, broek doorweekt, haar er uitziet alsof ik net heb gedoucht en dit echt niet snel gaat opdrogen.... en het "belangrijke" gesprek duurde hooguit vijf minuten en de helft van de klas kwam niet opdagen....

Terwijl ik anders nu zou gaan fietsen en ondertussen is het al droog.. |(. Heb niet eens een ander paar schoenen dus kan ook niet even wisselen ofzo

Gelukkig is mijn tas waterdicht, dus op een schrift na die een beetje nat is, is alles droog gebleven
Laatst bijgewerkt door Lestrange01 op 05-09-18 08:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 21:06

Ik erger me er juist aan dat het nog zo warm is, ik wil dat het snachts koud genoeg is om mijn tweede deken weer te gebruiken!

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:59

Aan school. Ik moet nederlandse boeken gaan lezen voor mijn mondeling, maar sinds dit jaar is er geen bibliotheek meer bij ons op school (de boeken zijn er nog wel, maar er werkt niemand meer om de boeken uit te lenen dus mag niemand ze lezen). Dus toen zei de Nederlands docent doodleuk dat we maar lid moeten worden van de bibliotheek, want dat is toch gratis...

Ja.. dat is gratis, als je onder de 18 bent. En raad eens wie als enige van 5 havo al 18 is? Dus ik kan 30 euro gaan betalen.

En dan ook nog dat ik 40 euro voor sportorientatie moet betalen (normaal betalen je ouders dat, maar ik moet het van mijn moeder zelf betalen), oh en 100 euro voor een nieuwe grafische rekenmachine, want ik heb de oudere versie.. oh en ook nog de nieuwe Bosatlas, ik wil niet eens weten hoe duur dat boek is..

Oh en dan hebben we het nog niet eens gehad want ik moet ook nog 50 euro betalen omdat er schade zat op boeken van vorig jaar die ik nog nooit gebruikt heb. (Ik volgde die lessen niet dus heb ze gewoon in de tas laten liggen en volgens de inspecteur waren ze "doorgedrukt" door het zware gewicht van de andere boeken).

Erg leuk wanneer je niet zoveel salaris hebt. Ik wou gewoon dat mijn vader aan ook maar iets van school mee betaalde, kan wel 5 keer per jaar op vakantie all inclusive, maar heeft nog nooit ook maar een van zijn kinderen geholpen als het ging om kosten van school

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 20:42

Dat ik grieperig begin te worden, heb verhoging en knallende hoofdpijn. Ik heb niet eens mijn huiswerk gemaakt vandaag.. ik wil niet nu al achter lopen!

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 17:19

Aan dat ik 23 september naar de beurs van reptielen en exo knaag in houten wil, maar dat mijn moeder dat weekend weg is. Dus ik heb geen vervoer.
Dat is nog niet eens zo erg, maar als ik dan via 9292 mijn route probeer te plannen met ov, dan ben ik opeens ruim drie uur onderweg en moet ik 6 keer overstappen? Met de auto is het net 40 minuten!

Ik moet dan naar Schiedam centraal, dan terug naar Rotterdam centraal, vervolgens weer terug naar Schiedam centraal en dan door naar Utrecht. Ik word gek van 9292! Hoe vaak dat ding me al helemaal verkeerd heeft gestuurd is ontelbaar. Maar ik moet wel gaan want ik heb spullen nodig.. ugh -O-

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 17:50

Lau schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat ik 23 september naar de beurs van reptielen en exo knaag in houten wil, maar dat mijn moeder dat weekend weg is. Dus ik heb geen vervoer.
Dat is nog niet eens zo erg, maar als ik dan via 9292 mijn route probeer te plannen met ov, dan ben ik opeens ruim drie uur onderweg en moet ik 6 keer overstappen? Met de auto is het net 40 minuten!

Ik moet dan naar Schiedam centraal, dan terug naar Rotterdam centraal, vervolgens weer terug naar Schiedam centraal en dan door naar Utrecht. Ik word gek van 9292! Hoe vaak dat ding me al helemaal verkeerd heeft gestuurd is ontelbaar. Maar ik moet wel gaan want ik heb spullen nodig.. ugh -O-



Probeer de ns reizen app


Bedankt! Daar is de reistijd nu 2.5 uur... Ik zal er even over na moeten denken

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 18:03

Foaly schreef:
Wat is je vertrekpunt? Ik wil ook wel even voor je kijken want als het normaal 40 minuten met de auto is, lijkt het me stug dat het OV er meer dan 2 uur over doet..

Edit: in de randstad dan he :')


Spijkenisse heemraadlaan metro! An graag want ik ben echt enorm slecht in dit soort dingen. Ik raak in dat kwartiertje van spijkenisse naar Rotterdam nog verdwaald :')

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 18:39

Foaly schreef:
[ [url=m/FTbXcI.png]Afbeelding[/url] ]


Hoop dat het leesbaar is, maar dit is volgens mij je beste optie :)


Bedankt! Ik vraag me alleen af of ik niet gewoon in een keer van heemraadlaan naar Rotterdam centraal door kan gaan, aangezien de metro er wel langsgaat :=

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 21:37

Bedankt! Ik vraag me alleen af of ik niet gewoon in een keer van heemraadlaan naar Rotterdam centraal door kan gaan, aangezien de metro er wel langsgaat :=[/quote]

Even wat anders. Is het nog steeds een pendelbus van Utrecht Centraal naar vlakbij de Expo? Want dan kan je beter thuis blijven. Daar pasten toentertijd maar negen mensen in. Geloof mij nou dat er meer dan 50 man stond :')

Persoonlijk zou ik lekker in December gaan. September is niet zo heel groot. Tenzij je voor de terrarium hal komt, die is altijd wel gewoon groot dacht ik.

Have fun![/quote]

Ik kom voor beide.. voer voor mijn hamster & en lampenkappen en twee nieuwe grotten (een maat groter) voor een van mijn slangen. Maar ik bedacht me nu net dat de persoon waar ik mijn voederdieren haal waarschijnlijk ook gaat, en ik kan eventueel vragen of ze mij mee willen nemen of anders de spullen willen meenemen voor me

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 10:03

Oke dit gaat misschien heel dom klinken, echt zo'n eerste wereld ergernis :+

Maar ik heb al sinds vorig jaar november een heel goed wenkbrauw stiftje, echt perfect. Blijft lang zitten, is heel subtiel en zacht waardoor ik hele mooie wenkbrauwen kon maken. Ik voelde me een nieuwe Nikki wanneer ik mijn wenkbrauwen gedaan had, en kwam niet het huis uit zonder.

Tot 3 weken geleden plots het stiftje stopte met werken, nou ja, niet zo erg, ik kan toch gewoon een nieuwe kopen? dus ik naar de Kruidvat, moet daarna gelijk bij mijn werk zijn dat daarnaast is. Maar één wenkbrauw op want hij stopte halverwege := .... verkopen ze mijn wenkbrauw stiftje niet meer....

Dus ik de dagen daarna naar verschillende Kruidvat filialen gegaan, op de site gekeken... nope,niet meer mijn wenkbrauw stift. Alleen nog online kopen via buitenlandse sites, maar dan is hij ineens 12 euro (exclusief verzendkosten.....) i.p.v 4 euro. Oké, dan maar een andere kopen van hetzelfde merk

Afschuwelijk!! Een stuk harder, en als je het op hebt en je foto's neemt lijkt het er meer op alsof je poeder op je wenkbrauwen hebt. Binnen twee weken was hij al op!! En nu? Nu heb ik al een paar dagen mijn wenkbrauwen niet kunnen doen |(. De laatste restjes wenkbrauw potlood zijn van mijn wenkbrauwen verdwenen. Iedereen kan weer zien dat ik een blondine ben van origine en ik rouw van binnen nog om mijn gestorven wenkbrauw stift.

Nu opzoek naar een andere die beter werkt... ik wil gewoon mijn oude terug |(

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 16:25

Aan dat ik ziek ben... ugh ik ben er zo klaar mee! Het zet maar niet door, in de ochtend voel ik me goed en dan aan het einde van de middag krijg ik koorts en voel ik me rot. Als het nou gewoon eens doorzetten!! Dit duurt nu al meer dan een week en ik ben er klaar mee!

Nu moet ik dus iedere keer ziek naar werk, ik wil me namelijk niet vaker dan een keer per jaar ziek melden tenzij het echt niet anders kan :=


Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 14:55

Dat ik ongesteld ben geworden gisteren en dat mijn Alive feminax op is, wat het enige is wat helpt tegen de pijn. Heb de hele dag op school zitten lijden |( , ik voelde me zo rot en had zo verschrikkelijk veel pijn en toen bleken mijn vrienden niet op school te zijn die dag omdat ze naar Blijdorp gingen voor een of ander biologie project!!

En ik erger me kapot aan de nieuwe regel dat je niet meer naar de toilet mag tijdens de lessen. Natuurlijk snap ik dat sommige er misbruik van maken, maar ik zeg vraag het heus niet zomaar. Ben bijna doorgelekt! Ik kan er gewoon niet tegen dat iemand anders voor ie gaat bepalen of je naar de wc mag of niet, ik ben toch geen hond die moet wachten tot hij uitgelaten wordt?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, IASCrawler, juniper, kaatje89 en 136 bezoekers