Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 19:19

Wat zijn jullie allemaal toch ontzettend mooi! <3

Mag ik ook meekletsen? Het lijkt mij echt ontiegelijk leuk om wat vaker voor de lens te staan ipv erachter, maar verder dan mijn vriendin die met haar iPhone 8+ weleens een foto’tje van me knipt kom ik nog niet :')
Ik heb geen ambitie voor echt modellenwerk, gewoon lekker voor de lol. Heb er waarschijnlijk toch de maten en de kop niet voor, gok ik _O-

Ik ben 1m70, borst 86 taille 67 heup 87, meestal maat 36
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 09:54

murphypower schreef:
Ik vind dat je er super mooi/bijzonder uit ziet! Je hebt iets...

Dankjewel! :o

sterreke98 schreef:
Oh dat is ook wel gaaf idd.
Of een oude fabriek, beetje urban style. Misschien lichtelijk grunge.

Maar make-up blijft tof :D

Moeten er wel mensen mee willen die wel wat uit willen proberen qua make-up, vind mezelf daar niet goed genoeg voor haha

Dit klinkt inderdaad heel tof! Ik zou het wel willen doen (ik zit op een make-up opleiding) maar vertrouw mijn skills nog niet zo, ik duur te lang _O-

Ik vind die grunge stijl wel altijd echt ontzettend gaaf. Krijg er altijd spontaan inspiratie van voor make-up, foto’s en soms zelfs vehalen schrijven :j


E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 12:12

Gaaf, Dreamer! Mooie foto’s, locatie is echt geweldig!

Ik kan qua make-up ook best meerdere kanten op; onder andere beauty make-up, theater make-up, special effects, etc. Geef me een ontwerp en ik probeer het wel :+

Hier wat voorbeeldjes van special effects :)
Even in spoiler want ze zijn een beetje bloederig/vies dus als je daar niet tegen kan
Spoiler:
Afbeelding

Spoiler:
Afbeelding

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 13:21

sterreke98 schreef:
woah, wat vet! Alleen die gaatjes iew :')

Was net mijn super gezonde witte snicker aan het eten.

Hahaha sorry :+

Gave foto’s, Maanlicht en xU_Blinghx! Heel mooi allebei! Wat zijn jullie ook prachtige dames <3

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-18 11:06

Zwolle/Deventer is voor mij een beetje ver, maar als jullie een keer wat dichterbij af willen spreken ga ik graag mee! :)

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Re: Bokkers die voor de lol foto’s shooten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 10:34

Voor mij is weekend ook het fijnste, of inderdaad herfstvakantie

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 19:17

Wauw, die kleur staat je echt heeeeel mooi! Je ogen poppen er echt van! <3

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 21:37

Piuni schreef:
Wellicht dat er meer bokkers zijn die dit idee leuk vinden?

*Steekt hand extreem enthousiast op*
I volunteer as tribute! Ik hou van horror en alles dat eng is, daar studeer ik nu dan ook special effects make-up/grime voor :j
Ik zou met alle liefde en plezier een keer mee willen doen aan een horror shoot (zowel als model, make-up & hair artist, en fotograaf sta ik compleet open)! Voel je vrij om te pb’en als je wat zou willen afspreken :D

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:04

lovelyfiefy schreef:
Cookie222 schreef:
Mag je als 16-jarige ook meedoen aan meetings enz? Zo ja, dan kom ik me hier ook melden!

Ik ben dus 16 jaar, +- 178cm en best wel tevreden met hoe ik er uit zie. Draag echter zelf geen make-up en heb dus ook geen idee hoe je dat shoot waardig kan doen xD.


van mij mag je uiteraard mee doen.
wel even vanuit professioneel oogpunt. toestemming van je ouders is officieel wel verplicht
zeker als mensen de foto's zouden willen gebruiken online ;)
Dus dat vind ik wel iets om rekening mee te houden, van 2 kanten af.

edit:
en als er mensen visagie willen oefenen kan dat dan eventueel ook bij jou als je daarvoor open staat.
ook al zijn foto's zonder make-up ook erg mooi (vind ik zelf ;) )

Hier MUA in opleiding die maar al te graag iedere kans grijpt om make-up te oefenen :P

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 15:09

Hoi dames!
Als make-up & hair student ben ik regelmatig op zoek naar modellen, en het is weer zo ver!

Wie?
Ik zoek een vrouwelijk model van onder de 25 met halflang/lang haar.

Wat?
Ik zal een face-/bodypaint aanbrengen (tot sleutelbeen ongeveer) met inspiratie uit een schilderij, en het haar touperen. Foto's van het ontwerp via PB.

Wanneer?

Vrijdag 8 februari van 9:15 tot 16:00

Waar?

RijnIJssel Creatieve Industrie locatie
Thorbeckestraat 6, 6828 TV Arnhem

Wat krijg je ervoor terug?
Een mooie studiofoto van het eindresultaat, mijn eeuwige dankbaarheid, en koffie/thee/warme chocomelk O:)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __sanne, _kimm, Amazonbot, Arlette1991, BlackClaw, Boheme, Celiien, Cerosa, craiester, Ginny135, goldith, Iselda, Lalladidoo, miezelke, Ponylover_11, Sabrinatomic, StonedRomy, TessaxQuincy, Ufurio4e, xEliesx, xSannee, Xyris, YandexBot en 127 bezoekers