Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 16:43

ierusju schreef:
Dat ik geen nee kan zeggen.
Ik zit met twee vriendinnen in Spanje. Super leuk hoor, maar ik heb rood haar en bleke huid. Eigenlijk wilde ik niet naar Spanje, toch gebeurd omdat ik geen nee kan zeggen. Drie dagen terug naar een zwembad geweest. Ik gezegd dat ik alleen meega als ze ook veel in de schaduw komen zitten. Dat deden ze niet, dus ben ik lekker veel meegegaan het water in. Gevolg is dat mijn schouders en nek zwaar verbrand zijn. Best zwaar, want nu na drie dagen is het nog steeds niet weggetrokken. En nu op het strand. Eindelijk gezegd dat ik dat niet wil. Maar dan word hun zin doorgedrukt, want wie gaat nou naar Barcelona en niet naar het strand. Maar ze vinden het ook geen fijn idee als ik iets in mn eentje ga doen... Dus nu zit ik alleen in de schaduw achter een strandtentje, want in mijn eentje een parasol huren was me te duur en meebetalen vinden ze daarvoor zonde, want zij willen niet in de schaduw zitten.

Het is verder super gezellig, maar het werkt gewoon niet om met zulke verschillende wensen en voorkeuren op vakantie te gaan.


Dat is minder.. Wel leuk dat je op vakantie bent gegaan en kan, want ook wel weer mooi weer daar terwijl het hier regent. Maar even een gouden tip: Toen ik in Gran Canaria was December 2016 ben ik in 1 week 2x behoorlijk verbrand :') Aloë Vera créme van Morny die ik daar heb gekocht (best goedkoop) hielp echt super. In de avond smeren, dan trekt het in en dan nog eens een laagje voor het slapen.

Wie goed doet, goed ontmoet.


Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 10:14

Lieszje schreef:
ScarOfWars schreef:
Helaas.. Wel super lief van je! :)


Nooit verkeerd om nieuwe mensen te leren kennen en al helemaal niet als ze van hardrock en metal houden \m/


Insgelijks hier! En ook nog eens Cosplay ( Spiekte even op je profiel Scar :D )
Ik had al meer reacties van je gelezen hier en weet hoe het is er even doorheen te zitten..
Zelf woon ik in Groningen en ken iemand in Hooghalen, niet ver bij Smilde vandaan. Dus zou dat wel kunnen combineren. Anders stuur ik je wel even een PB'tje!

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 13:03

DeMolenhoek schreef:
Aan de hoeveelheid mensen die pensioenstal ipv pensionstal schrijven.


_O- Jep.
Of als ik dus uit leg dat mijn paard op een pension staat mensen met de reactie komen ''Oh, is hij of zij oud dan?'' euhh... :+

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 14:52

Dat iemand halverwege het maken van een afspraak niet meer reageert waardoor mijn plannen in de knoop komen aangezien ik het met iets anders wilde combineren. Heb ook geen telefoonnummer meer van haar, anders had ik wel gebeld, dus moet het wel via facebook. Zucht..

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 10:44

De mensen hier in de binnenstad.. Ze kijken niet op of om. Van de week al bijna mijn voet tussen de spaken gehad van iemand die zomaar van de stoep af kwam fietsen en laatst ook al iemand die mij af sneed waardoor ik vol op de rem moest. Mensen, te voet, die ook zo over steken zonder uit te kijken.. Maar ook op het fietspad als men met 2 man naast elkaar fietst en ik bel, ze niet achter elkaar gaan maar dichter naar elkaar toe zodat ik er dan echt net langs kan piepen.
En dan nog slenteraars of mensen die voor je stil gaan staan midden op de stoep of in de winkel.. Jup, vakanties zijn weer voorbij. :+

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:20

vikawiek schreef:
deel 2 van de edit hel: eindelijk een nieuw en goed programma gevonden die fijn werkte, moet je betalen om de film te exporteren, als je dat niet wil krijg je een watermerk over het hele ding -:(-


Is dat Movavi?
Ik had dus precies hetzelfde. Baalde als een stekker.

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 23:22

Die naakstslak in mijn tuin waar ik per ongeluk op stapte met een blote voet toen ik nog even wat naar binnen moest halen omdat het begon te regenen. -O-

Iewl iewl iewl

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:06

deksel schreef:
Merexa schreef:
Die naakstslak in mijn tuin waar ik per ongeluk op stapte met een blote voet toen ik nog even wat naar binnen moest halen omdat het begon te regenen. -O-

Iewl iewl iewl

Ohmygod nee dit wil ik echt nooit meemaken. Ik ben ook altijd bang om over een naaktslak heen te fietsen en dat hij dan ontploft ofzo iewl.


Gelukkig was het alleen met mijn grote teen en deed hij geen 'poef' :+
Op een fiets merk je er ook niet zo veel van. Maar brr, dat mensen ze überhaupt eten snap ik alleen al niet. Hoe kan men er naar kijken en denken ''Die ga ik opeten'' ? :')

On topic: Nu erger ik mij op mijn werk aan de verbouwing. Zoveel kabaal in de ochtend..
Laatst bijgewerkt door Merexa op 06-09-18 09:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 15:34

Aan facebookgroepen.. :+
Regel: ''Geen foto's met filters'' en vervolgens worden die toch doorgelaten. Of een bepaalde groep waar je lid van bent geworden omdat je het leuk vind om over het onderwerp te praten waar hij voor aan is gemaakt, gaan ze iets proberen te bespreken wat totaal niet past bij de groep maar iemand in het beheer van de groep gewoon interesse in heeft.. Of bepaalde mensen die zo trots op hun dier zijn dat ze maar foto's blijven plaatsen met dingetjes ' x vind de vogeltjes heel mooi buiten ' of ' x ligt lekker in het zonnetje '.
Maak dan een groep aan voor je eigen dier in plaats van hem maar in andere mensen hun gezicht te blijven, zucht.

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 11:01

Dat ik niet weet waar te beginnen met het verkoopklaar maken van mijn woning.. Wil zo weinig mogelijk mee nemen naar mijn nieuwe woning en heb zo veel spulletjes die ik uit moet zoeken.
Nu ben ik op mijn werk en ga ik maar even een plan van aanpak maken denk ik.. :P

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 08:09

Nayomie schreef:
De kou en dan 20 minuten moeten wachten op Zwolle station :')


Brrr..
Het was echt verrassend fris op de fiets kwart voor 8 :brr:
Ik had dus een dun jasje aan want ik zag een blauwe lucht en een zonnetje op komen, dus ik dacht mooi {:} Nou, dus niet. -O-

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 08:46

Nayomie schreef:
Merexa schreef:

Brrr..
Het was echt verrassend fris op de fiets kwart voor 8 :brr:
Ik had dus een dun jasje aan want ik zag een blauwe lucht en een zonnetje op komen, dus ik dacht mooi {:} Nou, dus niet. -O-

Helaas, schijn bedriegt. Ben nu onderweg naar Groningen, hoop dat het daar tegen de tijd dat ik er ben wel iets warmer is. Laat maar weten als er een tropisch klimaat daar plaatsvindt _O-


:')
Gelukkig blijft het vandaag droog in plaats van dat miezerige weer zoals gisteren.

Nu erger ik mij ook al weer aan de verbouwing in de Westvleugel hier. Het is al weken aan de gang maar ze zijn nu al een dik half uur aan het boren en drillen. Kwam er net een medewerker voorbij ''Goh, je zou hier maar werken..''
Tijd voor nog een bakkie koffie. :9k

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 14:44

Nayomie schreef:
Merexa schreef:

:')
Gelukkig blijft het vandaag droog in plaats van dat miezerige weer zoals gisteren.

Nu erger ik mij ook al weer aan de verbouwing in de Westvleugel hier. Het is al weken aan de gang maar ze zijn nu al een dik half uur aan het boren en drillen. Kwam er net een medewerker voorbij ''Goh, je zou hier maar werken..''
Tijd voor nog een bakkie koffie. :9k

Kun je niet werken in dat andere gebouw er tegenover? Of gewoon je tijd aan de overkant spenderen in de Starbucks :Y)


Waah, nee. Ik kan het niet maken om hier zo weg te gaan. Het moet maar even, hoe graag ik het ook wil. Gelukkig heb ik wel wat te doen zo nu en dan.
Nu is het weer even rustig maar deze ochtend leek er geen eind aan te komen :')
Overigens wel een goed idee, dat van de Starbucks. Beter dan uit de automaat hier en heb nog tegoedbonnetjes.

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 12:00

Ongelofelijk. Er was net een brandoefening dus iedereen moest naar buiten, maar er waren 2 mensen die moeilijk deden. 1 werd boos dat ze haar boeken niet in kon leveren en een ander wilde zijn fiets pakken want meneer wilde naar huis. _-:(
Het duurde nog geen 10 minuten en iedereen kon weer naar binnen.

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 12:08

Nayomie schreef:
Dat ik hier 3 uur in de les eigenlijk niks loop te doen omdat er eigenlijk niks te doen is, en dit laatste kwartier opeens wel heel lang duurt :')


Harmoniegebouw? Misschien daar maar even een brandoefening gaan houden.. :+ Daar ga ik alleen niet over helaas.

Wie goed doet, goed ontmoet.


Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-18 16:54

Merexa schreef:
Nayomie schreef:

Harmoniegebouw? Misschien daar maar even een brandoefening gaan houden.. :+ Daar ga ik alleen niet over helaas.

Nee, Noorderpoort. Had ook wel brandoefening gemogen, kun je daar ook invloed op uitoefenen? :')


Wahaha, nee :P

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 21:45

Jonge ventjes en Volkswagentjes.. Zucht. Elke week is het weer raak als ik van stal kom of er naar toe ga en ben een hele nette bestuurder. Vanavond ook weer. Haal ik iemand in en gaat hij ook ineens harder rijden, liet mij ook niet voor hem en had ook nog meer mensen achter mij. Reed op gegeven moment veel te hard omdat ik de auto er maar niet voor kreeg, dus liet het gas maar los en haalt hij mij rechts in om mij vervolgens af te snijden. Wat bezielt die mensen toch, het is veel vaker raak op diezelfde weg. Heb een dashcam maar daar is niet alles op te zien.

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 10:49

Granoek schreef:
Klanten die willen bestellen en dan maar gaan zwaaien en roepen “juffrouwke!!” Of “menneke!”

Brrr ik vind dat zo denigrerend


Oh bah, ik snap je helemaal.
Gisteren ook.
Ik zit aan een balie waar je rondom kan lopen zeg maar. Voor mij is de 'echte' balie naar de ingang/uitgang toe waar ik met mijn gezicht naar toe zit. Dus ik zie geen mensen achter mij en toch zijn mensen dan wel eens te lui om even naar voren te lopen. Maar soms draai ik mij wel om als ik "Mag ik iets vragen?" o.i.d hoor.
Maar gisteren was er een jongen die "Hey" zei. Daar reageerde ik niet op. "Hey hallo" klonk het weer, en floot(!) hij. Nou, waar zijn de manieren zeg.. _-:( Ben geen hond. Moest mij echt inhouden.

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 11:13

Robijntjah schreef:
Dat er gewoon ijs op mijn ruit lag vanochtend.... Hoezo dan?!


Gisteren hagelde het hier ook. Echt bizar die snelle temperatuur switch.
Ook dus een ergernis dat het weer niet weet wat hij wil. :+ Nu is het mooi helder maar zo begon de dag gisteren ook. Maar op gegeven moment had je overal wolken zweven die niks of een dikke bui gaven, of zelfs hagel.

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 15:23

Anoniem schreef:
Amira_ schreef:

Moet je vooral in dit topic zijn :+


Dan kun je ergeren aan mensen die zich ergeren dat andere mensen zich ergens aan ergeren! :j :)*
Erg he? :D


_/-\o_

Maar sommige dingen kom je herhaaldelijk tegen en dan moet je het even van je afschrijven.

Zo ergerde ik mij dat ik naar de Epplejeck ben gegaan daarstraks om een nieuwe rijbroek en Jodhpurs te kopen. Op de site stond dat ze tot 21:00 open zijn en een speciale actie hebben dat je een goodiebag krijgt bij aankoop van 25€ of meer. Vorige keer zaten er wel leuke dingetjes in. Maar nu was die actie er dus pas vanaf 17:00, wat dus nergens staat. Ik was vrij dus wilde er wat vroeg zijn voor de goodiebags op waren, maar die staan dus nog in de opslag.. :')
Dus straks maar weer heen, haha. Woon toch vlakbij.

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 15:42

SavannahNx schreef:
jorretje schreef:
Oh heerlijk ik moet even zeuren!
Aan een of andere muts die in het bushokje een sigaret zat te roken. Dan kan ik daar met m'n zwangere pens dus niet gaan zitten. ^)
Als het nou keihard plenst, maar nee het was gewoon droog...

Vorige week ook al een gast die doodleuk náást me stond in het bushokje een sigaret opstak, die heb verteld dat hij dat ook naast het bushokje kon doen, dat ik zoals hij kon zien zwanger ben en ik zijn rook toch niet hoef in te ademen -:(- (iets met hormonen)...


Is gewoon volkomen normaal dat je dat zegt hoor! Altijd als ik rokend langs een zwangere vrouw of vrouw met kinderwagen liep hield ik mn sigaret naar beneden of uit de buurt. Inmiddels 3,5 week gestopt met roken na 5 jaar :D


Goedzo! *\o/* De eerste weken zijn zeker het zwaarst of niet? Mijn moeder probeerde het en werd er ook echt humeurig van.. Na 2 maanden was het helaas weer mis.

En eens. Soms kunnen mensen het niet echt inschatten of gewoon niet het fatsoen opbrengen even rekening te houden met een ander helaas.

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 17:41

:)) Same. Maar zoiets is mij ook eens overkomen dus heb er een beetje een beeld bij. :o :P

Maakt het toch weer goed na wat ik zojuist mee had gemaakt.
Ik kom van mijn werk met de fiets en een meisje achter mij, ook op de fiets, werd aangereden. Gelukkig was ze oké, maar de binnenstad is altijd wel riskant.
Een auto wilde afslaan en wij gingen rechtdoor. Die auto had ook haaientanden voor zich. Ik kreeg voorrang en het meisje achter mij niet. Ze was alleen geschrokken en de man stapte wel uit om haar te helpen. Inschattingsfoutje denk ik.
Maar waar ik me dan wel zo boos over maak is dat er een auto aan kwam en de man daarin zijn raam open deed en geërgerd ''Halloooo'' riep terwijl de ander net de fiets opraapte. Heb er wat van gezegd ook, stelletje ongeduldige aso's. :r

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-18 00:51

Lau schreef:
flappie28 schreef:

O dat is echt aso inderdaad, maar dat hoor je ook over ambulances dat mensen daar moeilijk doen als die in de weg staan om hulp te verlenen. Begrip is ver te zoeken als het niet voor henzelf of naasten is vaak :o .


Zo was er toch ook een agent aan het reanimeren in een supermarkt. En toen vroeg iemand of hij even opzij kon want hij moest buj hrt product achter de agent.
Maar ook hier op de grote weg vlakbij was er een ongeluk gebeurd. Ze waren bezig met opruimen en auto’s weggeslopen. Begonnen mensen te toeteren en schreeuwen dat ze op moesten schieten. En de reden waarom, het voetbal begon zo.... :')


Helaas hebben mensen gewoon steeds minder respect voor de hulpdiensten..
Bijna maandelijks krijg ik wel iets in de stad te zien wat gewoon nét goed gaat in het verkeer en soms ook niet, zoals in dit geval. Mensen racen maar langs elkaar heen en zijn zich niet bewust van de omgeving of andermans gevoel.
Dit is trouwens het artikeltje van die gebeurtenis met die agenten die door een vrouw gehinderd werden op weg naar een spoed melding. Klik

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 12:39

Mijn moeder die als ze hier op visite komt elke keer lucifers en aanstekers van mij mee naar haar huis neemt, onbewust.. Ik rook niet maar zij wel. Ik gebruik ze om wierook en kaarsjes aan te doen en laat ze daar ook op het kastje liggen. Super irritant en vergeet ze elke keer op te bergen als mijn moeder langs komt.

Wie goed doet, goed ontmoet.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 20:30

Mijn muts van een merrie die van een ander paard schok en vervolgens met een hoef tegen mijn achilleshiel aan kwam. Autorijden en boodschappen doen erna was geen pretje..

Wie goed doet, goed ontmoet.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_26, Antonius, CalipsoLover, Grassh0pper, Jara, Kiimm_, Kimmie235, pjer, Silvia, Wopkebrok en 43 bezoekers