Mensenkennis. Wat zou jij doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Hoe zou jij reageren?

Niet. Mijn man mag dat zelf oplossen.
82 (30%)
Lachen.
29 (10%)
Een opmerking maken als het te ver ging.
136 (50%)
Niet. We hebben het er thuis wel over.
20 (7%)

Totaal aantal stemmen: 267


Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:05

Hoe pas jij überhaupt op een massagetafel, Gi :')

Maar on-topic, ik zou denk ik kei hard gaan en met m'n armen over elkaar gaan toekijken. Of direct een goede linkse :P

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.


Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:10

Giolli schreef:
Ailill schreef:
Hoe pas jij überhaupt op een massagetafel, Gi :')

Maar on-topic, ik zou denk ik kei hard gaan en met m'n armen over elkaar gaan toekijken. Of direct een goede linkse :P



_O- Die met zo’n gat in de tafel waar mijn buik in past! En jij had net zo lelijk gereageerd hoor! Ik was van de tafel afgerold denk ik. Oh wat zou ik met deuren slaan thuis.
Ik kan vanaf nu nooit meer naar zo'n tafel kijken zonder te lachen, dank u!

Ik was denk ik serieus gaan lachen, bij m'n ex sowieso :')

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:10

LinsxDot schreef:
Giolli schreef:
_O- Die met zo’n gat in de tafel waar mijn buik in past! En jij had net zo lelijk gereageerd hoor! Ik was van de tafel afgerold denk ik. Oh wat zou ik met deuren slaan thuis.

Deuren slaan in huis? Wat braaf zeg. Denk dat er bij mij geen deur meer in huis zal zijn!
Huis? Welk huis?

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:18

Giolli schreef:
Ik denk dat in deze gemoedstoestand met hormonen er niet veel heel blijft van de arme actrice. Al heeft ze natuurlijk voldoende tijd om te vluchten, voordat ik van de tafel ben.

Maar ik vrees dat vriend lief al lang had gezegd dat ze even moest dimmen
Ik wist dat je dit ging zeggen, haha!

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:19

LinsxDot schreef:
Ailill schreef:
Huis? Welk huis?

Het is zijn huis. Dan moet alles kapot toch? Dat is de instelling
De fik d'r in :P

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 11:19

Giolli schreef:
Ailill schreef:
Huis? Welk huis?


Jij steekt het hele huis in brand? :=
Dit dus O:)

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 16:20

E_J schreef:
Ailill schreef:
Huis? Welk huis?

Eventueel kan er als ik in een slechte bui ben een kruk bij worden gehaald, die kennis komt maken met madam’s nek :+
Da's ook weer niet de bedoeling, dan heeft ze vervolgens zelf een nek-massage nodig.

Geef d'r dan een high five. In d'r gezicht. Met een stoel.

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 17:00

E_J schreef:
Ailill schreef:
Da's ook weer niet de bedoeling, dan heeft ze vervolgens zelf een nek-massage nodig.

Geef d'r dan een high five. In d'r gezicht. Met een stoel.

Da’s ook een goeie, ja. Alhoewel stoeptegels denk ik ook erg effectief zijn :))
Die kom je dan weer niet zo snel tegen in een massagesalon, zou ik eerder hot stones adviseren :j

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 19:16

Arashah schreef:
Ik zou het persoonlijk afwachten en kijken wat Verder gezegt wordt en wat Meer gebeurd. Maar op een gegeven Moment sta ik op en loop weg, zonder emotie.
Dit heet einde relatie. Ik kan toch verwachten dat een man zelf de grenzen aan kan geven, je bent toch al met iemand samen?

En zeker als een man hemzelf en mij opgeven zou voor deze programma, ik ben daar niet blij mee dat hij mij voor schut zet. en ook dat betekend einde relatie.

Je gaat geen vrouw voor schut zetten, je bent met iemand samen omdat je van diegene houd. dan kun je zeker verwachten dat diegene grenzen zet, ik moet mij daar hopelijk niet zorgen om maken.

Ik zou flink pist off zijn, Maar ik het bij zijn van andere mensen houd ik mij meestal nog rustig. Maar als zo iets zou gebeuren, vliegt er bij mij een bom hoog (Word ik pislink, en dat wil geen mens meemaken)


Maar ik moet om sommige reacties hard op lachen, ik zie het al helemaal voor mij :') _O-
Da's toch juist grappig, ik zie er absoluut de humor wel van in. Al zou ik, diep van binnen, anders reageren op het moment an sich.

Maar goed, met mijn volgende lief wil ik sowieso een prank-relatie, ik kan er uren naar kijken op YouTube :')

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.


Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 20:08

Suzanne F. schreef:
Ailill schreef:
Maar goed, met mijn volgende lief wil ik sowieso een prank-relatie, ik kan er uren naar kijken op YouTube :')


Oh als je mij dan maar met rust laat! :')
Hilarisch, zo heeft ex-lief o.a. ooit met zo'n fel oranje betaald sticker op d'r rug uren door Amsterdam gewandeld :')

Never follow everyone else their path. Unless you are in the woods and you are lost, and see a path. Then by all means follow that path.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, MissMarije en 185 bezoekers