Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 10:19

Aan mezelf, dat ik het bezighouden met eten niet een dagje los kan laten

hagelslag
Berichten: 9026
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 12:18

Dat ik zeer slecht geslapen heb vanacht.... Ca 4 uur wakker geweest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 12:19

Dat mijn moeder serieus het lef heeft om te vragen of ze in ons ander huis mag logeren als wij dan toch verhuisd zijn, gevolgd door: Ja, want wij helpen u wel momenteel.

Ja haar vriend heeft gras gemaaid en 1x 2 botten hooi gegeven. Hij had zelf gevraagd of hij mocht want hij verveelde zich. Mijn schoonouders vinden dat ik dat maar moet toe staan, want het is wel mijn moeder.

Jaren aan een stuk heeft ze mij verweten dat ik haar leven heb verpest. Hoe vaak ik wel niet heb gehoord dat ik nooit geboren had mogen worden. Ze heeft mij buiten gestoken toen ik 14 was. En nu is opeens weer alles koek en ei volgens haar. Tuurlijk, omdat jij van mij profiteerd. Als ik nu nee zeg weet ik al dat ik het deksel loeihard in mijn gezicht ga krijgen.

Dus ik erger mij ook aan mijn schoonouders die: Het is wel jou moeder, als argument aanhalen. Ja, ik ben ook haar dochter en daar heeft ze zich ook nooit naar gedragen,

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 12:19

Dat ik maandag voor school een online course begin, ze daarvoor inloggegevens hebben gestuurd, maar dat die inloggegevens dus niet kloppen :roll:

hagelslag
Berichten: 9026
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 12:22

DeMolenhoek schreef:
Dat mijn moeder serieus het lef heeft om te vragen of ze in ons ander huis mag logeren als wij dan toch verhuisd zijn, gevolgd door: Ja, want wij helpen u wel momenteel.

Ja haar vriend heeft gras gemaaid en 1x 2 botten hooi gegeven. Hij had zelf gevraagd of hij mocht want hij verveelde zich. Mijn schoonouders vinden dat ik dat maar moet toe staan, want het is wel mijn moeder.

Jaren aan een stuk heeft ze mij verweten dat ik haar leven heb verpest. Hoe vaak ik wel niet heb gehoord dat ik nooit geboren had mogen worden. Ze heeft mij buiten gestoken toen ik 14 was. En nu is opeens weer alles koek en ei volgens haar. Tuurlijk, omdat jij van mij profiteerd. Als ik nu nee zeg weet ik al dat ik het deksel loeihard in mijn gezicht ga krijgen.

Dus ik erger mij ook aan mijn schoonouders die: Het is wel jou moeder, als argument aanhalen. Ja, ik ben ook haar dochter en daar heeft ze zich ook nooit naar gedragen,



I feel you, niet precies dezelfde situatie gehad maar ik snap je gevoel tegenover je moeder

En ik zeg, doe dat waar jijje goed bij voelt. Tegen je schoonfamilie kun je dan ook zeggen, ja het is mijn moeder maar het is ook mijn leven en ik wil mij er goed bij kunnen voelen

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 12:29

@DeMolenhoek: het antwoord is dus "nee". Ik wens je de moed toe om dat ook daadwerkelijk te zeggen.

hagelslag
Berichten: 9026
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 12:40

Mijn tante, maakt een achtelijke opmerking over hoe ik op de bank zit. Waarbij ik zeg nou zo heeft mijn arm steun endoen hij geen pijn waarop zei zegt nou ik voel er niks van en dan moet je maar ergens zitten waar de leuning links is.

Ik ben flink kwaad geworden. Hallo ik ben blij dat ik eindelijk weet hoe hij ongeveer kan liggen zodat hij niet zoveel pijn doet

Ibbel

Berichten: 49131
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 12:43

Ik heb me afgelopen dagen ongelooflijk geërgerd aan een stel schoffies (wonen aan het begin van de weg, maar voor hun eigen deur doen ze het niet) die op het braakliggende maisland tegenover ons aan het crossen zijn met crossmotoren die een paasei maken.

Vorig jaar idem, toen politie er bij gehad, het is verboden volgens de APV (algemene plaatselijke verordening) maar 'de politie handhaaft niet' -O- . Tenzij er wordt geklaagd. Zeg, maar ik klaag hè? Ja, maar dan nog 'wil de politie het in den minne schikken'. |(

Daar was en ben ik al een jaar pissed off over, maar goed, die schikking 'in den minne' was dat ze de herrie zouden beperken (meneer de politieagent had wel wat tips) en dat ze aan de andere kant van het veld zouden rijden ipv aan mijn kant (scheelt hemelsbreed 200 meter of zo).
Nu hebben die gastjes dit jaar volgens mij zwaardere motoren, want de herrie is nog erger dan vorig jaar. Dus ik stond eigenlijk al in de startblokken om toch de politie maar weer te bellen.

Maar, karma! Donderdagmiddag heeft de eigenaar van het land ze eraf gevloekt! Want die heeft na de maisoogst het land weer ingezaaid, en ik denk met produktiegras ipv groenbemester. Dus die was not amused.

Even fingers crossed of ze vandaag echt niet opnieuw gaan crossen. Zaterdagmiddag (na de zaterdagbaantjes, de benzine moet wel verdiend worden) is het normaalgesproken alsof het circuit Zandvoort is, of TT Assen, dus ik ben benieuwd. Geen herrie is de vlag uit vanmiddag!

Ibbel

Berichten: 49131
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 12:45

Maflinger_S schreef:
@DeMolenhoek: het antwoord is dus "nee". Ik wens je de moed toe om dat ook daadwerkelijk te zeggen.


Of het antwoord is: prima, 800 euro huur per maand, per de eerste van de maand te betalen. }>

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 13:32

Nog beter!

Moet je wel even opletten deze 2 weken ...

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 13:52

Aan de vrouw die gister bloed geprikt heeft bij mij. En blijkbaar haar werk niet goed kon doen en m'n arm nu zo blauw is dat het echt niet normaal meer is

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 14:11

Aan dat ik een super leuke voetbalwedstrijd had tot ik in een duel een stukje besloot te gaan vliegen, zijkant van mijn knie is enorm dik en warm en t doet écht pijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 15:57

Jessica_1998 schreef:
Aan de vrouw die gister bloed geprikt heeft bij mij. En blijkbaar haar werk niet goed kon doen en m'n arm nu zo blauw is dat het echt niet normaal meer is

Dat is toch niet haar schuld?
Het heeft waarschijnlijk gewoon wat nagebloed. Meestal moet je zelf het watje aandrukken als ze klaar zijn, heb je dat ook goed gedaan?

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 17:46

Anoniem schreef:
Jessica_1998 schreef:
Aan de vrouw die gister bloed geprikt heeft bij mij. En blijkbaar haar werk niet goed kon doen en m'n arm nu zo blauw is dat het echt niet normaal meer is

Dat is toch niet haar schuld?
Het heeft waarschijnlijk gewoon wat nagebloed. Meestal moet je zelf het watje aandrukken als ze klaar zijn, heb je dat ook goed gedaan?


Ik vraag altijd naar 1 mevrouw anders ben ik bont en blauw... Ligt eraan of ze gelijk doorprikken of ook nog moeten zoeken of 't te langzaam doen :+

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 19:18

Anoniem schreef:
Jessica_1998 schreef:
Aan de vrouw die gister bloed geprikt heeft bij mij. En blijkbaar haar werk niet goed kon doen en m'n arm nu zo blauw is dat het echt niet normaal meer is

Dat is toch niet haar schuld?
Het heeft waarschijnlijk gewoon wat nagebloed. Meestal moet je zelf het watje aandrukken als ze klaar zijn, heb je dat ook goed gedaan?


Als ik een bepaalde persoon bij ons had dan ging t ook mis hoor.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 22:08

Ik erger me aan het feit dat ik nu al griep begin te krijgen...

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 00:10

Eske_B schreef:
Kan lastig zijn he :(:) Lekker met de tijd je eigen spullen en rommeltjes erin. Foto's, mooie poster enz. Mag je de muur een andere kleur verven?

Inderdaad. :o Heb helaas niet echt posters om op te hangen, dacht wel nog een soort van 'vlag' te kopen die ik leuk vond maar dat is al direct 40 euro. Heb gelukkig mijn regenboogvlag wel maarja. xd

Ik weet niet zeker of ik de muur mag verven, dat stelde een vriendin ook al voor. Maar mag je wel in een pas geverfde omgeving blijven zitten en slapen? Anders moet ik het toch maar eens vragen.. Al had ik niet direct zin om te schilderen. :+ (Schilderen zelf vind ik niet erg maar wel alles afdekken etc.

Morgen is het zover en maandag begint school al, ben eens benieuwd hoe het gaat verlopen..

hagelslag
Berichten: 9026
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 04:42

Heejjjj en we zijn weer wakker 8)7 8)7 8)7 8)7 ik wil slapen niet wakker zijn

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 04:47

AmyII schreef:
Ik erger me aan het feit dat ik nu al griep begin te krijgen...

Hier ook :(
Vrijdag kwam ik met hoofdpijn van het werk en nog geen 2 uur later was ik snip verkouden, spierpijn, keelpijn, kuchen en verhoging.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 06:52

Dat mijn ingewanden de laatste paar dagen alles er stipt om kwart voor 7 alles uit willen gooien... |o

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 08:29

Aan mijn zenuweeeeen

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 08:35

Aan mijn been die zwaar gekneusd is en misschien gebroken maar dat ik af moet wachten en als het niet beter wordt dinsdag naar de huisarts om foto’s te maken.

Eske_B

Berichten: 15101
Geregistreerd: 19-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 08:46

DezeNaam schreef:
Eske_B schreef:
Kan lastig zijn he :(:) Lekker met de tijd je eigen spullen en rommeltjes erin. Foto's, mooie poster enz. Mag je de muur een andere kleur verven?

Inderdaad. :o Heb helaas niet echt posters om op te hangen, dacht wel nog een soort van 'vlag' te kopen die ik leuk vond maar dat is al direct 40 euro. Heb gelukkig mijn regenboogvlag wel maarja. xd

Ik weet niet zeker of ik de muur mag verven, dat stelde een vriendin ook al voor. Maar mag je wel in een pas geverfde omgeving blijven zitten en slapen? Anders moet ik het toch maar eens vragen.. Al had ik niet direct zin om te schilderen. :+ (Schilderen zelf vind ik niet erg maar wel alles afdekken etc.

Morgen is het zover en maandag begint school al, ben eens benieuwd hoe het gaat verlopen..


Ik zou het bij de huisbaas navragen, bij ons mag bijvoorbeeld 1 muur wel :) En met de tijd wordt het je eigen plek! Ik woon hier nu 2 jaar en voel me echt thuis.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 09:47

Wekenlang is het stil. En nu moest de hond van de buurvrouw weer om half 8 blaffen.

Nu heb ik vreselijke koppijn :')

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8303
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 10:17

Horse event parkeren :(